Beste vrienden...
Ik heb in het verleden meerdere keren harmine Freebase besteld online via een webshop die ik hier niet ga noemen. Ik kreeg altijd netjes een ziplock zakje met een bruine poeder erin, geen kristallen.
Nu heb ik van de week exact hetzelfde product besteld als normaal maar dit keer kreeg ik een zakje met kristallen (staaf vormpjes) en de kleur is een beetje gebroken wit. Dit lijkt totaal niet op de harmine freebase die ik normaal heb ontvangen.. Nu heb ik dit gewoon genegeerd en een deel gebruikt om changa mee te maken. Het was erg lastig om de harmine op te lossen in warme ethanol maar met een beetje geduld en flink roeren is het wel gelukt. Toch bleef ik twijfelen aan het product en heb ik even gegoogled, en overal op het internet ziet de freebase vorm eruit als een bruine poeder. Dus nu twijfel ik of ik wel echt freebase heb of een HCL vorm. Ik heb de webshop opgebeld en de mevrouw aan de telefoon heeft het even nagevraagd in de magazijn, paar minuten later kreeg ik het antwoord dat het wel klopte en omdat het een natuurproduct is dat het kan verschillen in vorm en kleur. Dit was goed om te horen, dus heb ik een klein beetje changa getest in me pijpje, het effect leek er wel te zijn maar de smaak was erg vreemd en behoorlijk sterk, ook werd ik er behoorlijk misselijk van, dit duurde hooguit maar 10 minuten maar was niet erg prettig.
Hieronder 2 foto's van het product (ik heb de regels doorgelezen en kon nergens vinden dat dit niet mag, mocht ik toch een regel overtreden excuses hiervoor) Harmine/harmala's zijn legaal in Nederland.