Jump to content

Photo

Nodenbevraging Forum gebruikersOnderzoek naar behoeften forum gebruikers.

onderzoek

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 ErikSnS

ErikSnS

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 20 October 2018 - 12:58 PM

Hey

Ik ben als preventiewerker heel erg benieuwd hoeveel behoefte er is aan online drugsvoorlichting. Voor het PARTY Project (Prevention And Risk reduction Towards Young people) heb ik daarom een enquête opgesteld. Het zou heel fijn zijn als je die zou willen invullen. Het duurt maar vijf minuutjes.

We willen graag te weten komen hoe we correcte informatie over drugs via forums nog beschikbaarder en gemakkelijker kunnen maken. Je gegevens verzamelen we natuurlijk anoniem.

Als je meer wil weten over het onderzoek dan kan je gewoon mailen naar: partyproject.interreg@gmail.com

https://nl.surveymonkey.com/r/PARTY-NL

Dankje!

-Look after your friends, take care of yourself.-

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 October 2018 - 08:50 PM

Zou je wat meer linkjes kunnen geven, want mij is het niet helemaal duidelijk waar deze enquête überhaupt over gaat.

Google geeft me niet een directe link naar dit PARTY project en van je nick  kan ik afleiden dat jij ook betrokken bent bij Safe 'N Sound?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 25 October 2018 - 04:57 PM

Een gmailadres schept ook niet veel vertrouwen...

#4 ErikSnS

ErikSnS

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 26 October 2018 - 07:50 AM

Zou je wat meer linkjes kunnen geven, want mij is het niet helemaal duidelijk waar deze enquête überhaupt over gaat.

Google geeft me niet een directe link naar dit PARTY project en van je nick  kan ik afleiden dat jij ook betrokken bent bij Safe 'N Sound?

Het is zo dat we weinig info online hebben. We zij net van start. Ik kan je vertellen dat we met verschillende peersupport projecten samenwerken in een Europees project om Harm reduction maatregelen te implementeren in een grensoverschrijdende regio. Deze regio is Noord frankrijk en zuid-west Belgie. Een deel van dit project onderzoekt de nood aan online peers support op fora waar het centrale thema drugs is. Mensen delen al heel wat info met elkaar. Wij willen graag weten of deze info accuraat is, of het gewenst is dat er een moderator mee info aanlevert, etc. De gegevens die we daar uit halen, willen we gebruiken voor een training om e-volunteers op te leiden zo dat zij later online aan peer support kunnen doen.

Dit project wordt gedragen door Safe 'n Sound (BE), Spiritek (FR) en Ville de Mons (BE). 
Als je nog bedenkingen hebt hoor ik ze graag!

-Look after your friends, take care of yourself.-

#5 Xplore

Xplore

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 58 posts

Posted 08 November 2018 - 10:24 PM

Waarom denk je dat van jullie organisatie een zodanige autoriteit/betrouwbaarheid zal uitgaan, dat jullie doelgroep juist jullie informatie als betrouwbaar en accuraat ziet? Dat lijkt me nogal een project...

Also tagged with one or more of these keywords: onderzoek

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users