Jump to content

Photo

'Het Korte Vragen'-topic

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,298 posts

Posted 11 September 2018 - 11:42 AM

Dit topic is bedoeld voor iedereen die;

- Een korte vraag heeft over het gebruik van drugs

- Iets wilt dubbelchecken om het zeker te weten

- Of alle andere vragen waarvan je denkt dat het niet de moeite is om een specifiek topic voor te starten

En zoals overal op dit forum geldt hier ook, er bestaan geen domme vragen!

Drie voorbeeld vragen;

Is het gevaarlijk om coke en xtc op dezelfde avond te gebruiken?

Als ik een halve gram speed oplos in 10 ml water, heb ik dan een oplossing van 5mg/ml of 50mg/ml in mijn neusspray?

Als je keta snuift, is het beter om beide of slechts één neusgat te gebruiken?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 12 September 2018 - 04:01 PM

Ik begin maar:)
Een goede vervanger voor 4-AcO-DMT? Zie MALT, MET,DET en MIPT. Kan weinig duidelijke tripreports vinden over deze stofjes. Iemand ervaring met deze varianten?

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,298 posts

Posted 13 September 2018 - 01:55 PM

Chemische gezien liggen de MET en de DET variant het dichts in de buurt van DMT variant.

4-AcO-MET komt wat mij betreft het dichtste in de buurt, maar geen ervaring met DET (of de MALT) variant. De MiPT en DiPT variant vond ik persoonlijk niet in de buurt komen.

Maar vergeet ook niet dat iedere trip anders is, zelfs op het zelfde middel. Daarnaast reageert niet iedereen perse hetzelfde op dezelfde middelen. Dus wat voor mij het meest vergelijkbaar is, hoeft niet voor jou ook zo te zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 31 posts

Posted 13 September 2018 - 02:33 PM

Chemische gezien liggen de MET en de DET variant het dichts in de buurt van DMT variant.
4-AcO-MET komt wat mij betreft het dichtste in de buurt, maar geen ervaring met DET (of de MALT) variant. De MiPT en DiPT variant vond ik persoonlijk niet in de buurt komen.

Maar vergeet ook niet dat iedere trip anders is, zelfs op het zelfde middel. Daarnaast reageert niet iedereen perse hetzelfde op dezelfde middelen. Dus wat voor mij het meest vergelijkbaar is, hoeft niet voor jou ook zo te zijn.

Bedankt voor je input! Ik denk dat ik een kleine sample MET ga proberen.

En inderdaad, elke trip is anders en ook elk middel weer. Veel mensen het hebben over 'visueel geweld' van 4-ho-met, maar helaas heb ik dat niet mogen meemaken, we gaan kijken hoe deze aco variant mij bevalt!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users