Jump to content

Photo

Papavers

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 09 November 2018 - 07:52 PM

Jongens... Wat een mooi topic. Laudanum enzo is wel leuk maar nogal een gedoe. Drogen, zaad eruit en door de koffiemaler (of in de blender...). 10 gram poeder is ongeveer 60 mg morphine. Gewoon mixen met water en down the hatch... Damn...heimwee naar zomer van dit topic. :D

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#22 Xplore

Xplore

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 57 posts

Posted 09 November 2018 - 08:52 PM

Da's een tijdje geleden McH! Haha ja ik ben bekend met de koffiemolen-T&W, maar dat is me iets te makkelijk. Wel een goed plan om zo even de sterkte van de batch te testen natuurlijk. Maar dan is het waarschijnlijk op voordat ik er iets anders mee doe... Het blijft tricky materiaal. 

#23 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 10 November 2018 - 07:41 PM

Maar dan is het waarschijnlijk op voordat ik er iets anders mee doe...

:rolleyes: :P

Oh nooit last van... :ph34r:

(Yes McH lives... :D)

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 11 November 2018 - 05:22 PM

Heb je een idee of het gebruik van 96% ethanol nog iets toevoegt tov 40%? 

Al dat sediment dat je ziet in Fogles foto's dat is allemaal spul dat water oplosbaar is. In een 40% alcohol oplossing is het grotendeels nog steeds water. Dus hoe hoger het percentage des te minder van deze troep niet oplost. Dus het zal zeker een verschil maken. Ook de volumes die je nodig hebt zijn niet gelijk. Nadeel is dat als je achteraf de 96% verdunt naar iets drinkbaars er geen fijne smaak aan je drankje zit. Als je 40% gebruikt kan je elke sterke drank gebruiken die je wilt en gelijk een degelijke smaak aan je Laudanum hebben.

Natuurlijk kan je de 96% volledig indampen en dan de drank die je graag hebt, toevoegen aan het residue dat overblijft, maar dit is weer de dure optie.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users