Jump to content

Photo

Fenomonis stelt zich voorIntroductie'tje van Fenomonis

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Fenomonis

Fenomonis

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 18 February 2018 - 07:37 PM

Goeiendag!

na nu zo'n anderhalf á 2 jaar met psychedelische middelen het een en ander geprobeerd te hebben, werd mij aangeraden hier een account te maken.

Meteen gedaan, maar helaas wat gedoe gehad met het feit dat ik maar geen mailtje kreeg. Uiteindelijk besloten een mailtje te sturen naar de admin en die wist me gelukkig verder te helpen,

and here we are.

Ik weet niet zo goed wat je in een voorstel dingetje hoort te vertellen dus om hem naar mijn ogen af te sluiten nog een lijstje met trip ervaringen

Truffels (meermaals gedaan, 5 á 6 keer)

Paddo's (Golden Teacher 2maal, Mckennaii 1maal)

eenmalig 2CB om te weten hoe en wat

Salvia (zowel bladeren kauwen als roken als 10x als 20x roken, hoewel het 20x, bladeren kauwen, 10x in die volgorde was over een goeie 7 maanden tijd verdeelt)

Helaas ben ik niet aan de LSA zaden  toe gekomen ondanks dat ik ze al te weken had gelegd. Heb er wel nog enkele gezaaid maar weet niet of die het gaan doen..

Overigens heb ik zelf een Cactus van een vriend gekregen een flinke tijd terug, en een andere gekocht als stek in de winkel en die met mini wortels (had ze al zien liggen met wortels, heel de reden dat ik die cactus wilde hebben is dat ie al geworteld was) waardoor ik 2 Mescaline cactussen heb. Macrogonus en Pachanoi als het goed is.

Hoop ook komend jaar een Salvia plant neer te kunnen zetten, blijf het geweldig vinden wat die plant met me deed.  zo.. anders dan al het andere.

Leuk om te noemen, ik hoop hier meer uitleg te vinden over het gebruik van de cactussen wat ik na een lange tijd (zo'n 2 maanden terug al) voor komend weekend geplanned heb, waarvoor ik ook hierheen verwezen werd. (uiteraard niet alleen gebruiken)

Goeiedag! :D

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 19 February 2018 - 09:21 AM

Welkom!!

Ja, we hebben problemen met de bevestigingsmail. Je account was al geactiveerd, maar waarschijnlijk had je dat niet door. Anyway, hopelijk zul je hier de info vinden die je zoekt!

Om je beetje wegwijs te maken, hier zijn een aantal interessante topics over salvia;

Salvia divinorum, het officiële Salvia topic!

Salvia bladeren eten

Salvia divinorum, tips over het kweken??

En een aantal cactus/mescaline topics;

San Pedro, Ervaringen en tips gevraagd.

Mescaline, het officiële mescaline topic!

DHPedia:Extractie:Trichocereus pachanoi

En natuurlijk zijn wij ook heel benieuwd naar jou ervaringen, vooral dat je zegt dat je het effect van Salvia geweldig vind. Dat zijn er niet veel.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 19 February 2018 - 09:24 AM

Hey, een nieuw lid! Welkom op DHP!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 19 February 2018 - 09:32 PM

Welkom! En wat Phlostigon zegt: ronduit positieve ervaringen met Salvia lees je niet vaak over, dus ik ben benieuwd :)

#5 dacide

dacide

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 20 February 2018 - 01:09 PM

Welkom bij de mooiste familie van nederland :)

Altijd fijn om nieuwe leden te verwelkomen. Je zult hier heel veel nuttige, diepgaande en interessante informatie terugvinden.

#6 Fenomonis

Fenomonis

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 21 February 2018 - 04:35 PM

Wow leuk om te zien dat er zo een interesse is!

Bedankt allemaal!

en extra bedankt voor die links, zeer nuttig!

Ik weet momenteel (komt nog wel) nog niet exact waar ik het allemaal moet plaatsen, dus ik type het in ieder geval hier en als dat op prijs gesteld word kopieer en plak ik het later nog in de juiste topics!

1e keer truffels:

Mij werd verteld in de smartshop dat dit absoluut met een tripsitter moest, maar ik had niet zo veel contacten die ik ook écht vertrouwde, dus ik besloot er eerlijk en open over te zijn tegen mijn moeder, en haar te vragen er alsjeblieft bij te zijn. Ze hoefde niet als een babysitter er bij te zitten maar gewoon haar ding doen in de woonkamer terwijl ik die dingen nam, voor de veiligheid. Met een beetje gedoe en getwijfel uit eindelijk toch zo ver dat het oke was (Ik wilde graag die dingen uitproberen maar wel veilig en juist daarom gewoon thuis etc. etc.). Die dingen opgegeten (10 g van de 15g omdat eerste keer), beetje een rare smaak, tussen paddestoel en walnoot in, maar zachter en toch met een bite. 5 minuten later voelde m'n buik raar, heel raar. Had opzettelijk al de hele ochtend niks gegeten want lege maag zou beter zijn, maar toch ging ik toen over mn nek. Heb me nog een goeie 2 á 3 uur lang misselijk gevoeld, de trip stopper die ik erbij had gekocht (vitamine C, dextro en valeriaan pakketje) om de trip wat te minderen (niet om t letterlijk te stoppen want je moet gewoon de rit uitzitten als t niet bevalt werd er  bij gezegd) gelukkig werd het toch wat minder voor m'n gevoel daardoor.
Terug gegaan, informatie op gedaan over hoe t kon komen dat k niet zo veel heb gevoelt etc, waarschijnlijk had ik er moeite mee dat ik er een autoritair figuur bij was, plus lag het niet zo lekker op m'n maag. Probeer het met een soepje, een andere sitter en drink gember thee als je last hebt van misselijk gevoel werd me aangeraden.

1 á 2 maanden later (weet het ondertussen niet meer precies) weer een zakje gehaald en besloten het 's avonds op m'n kamer in m'n uppie te doen, dit maal in de soep en met een kopje gember thee klaar. (Water na het koken alvast met soep laten trekken, ondertussen de truffels zo klein mogelijk snijden, pas toen ik me vinger 10 seconde in de soep kon houden zonder het té heet te vinden de truffel stukjes erin, goed roeren en soep met een lepel opdrinken terwijl je goed op de stukjes die je tegen komt blijft kauwen tot het écht te viezig is dan snel met soep wegspoelen en nieuwe stukjes kauwen). Zodra dat op was voelde mn buik al een beetje gek, deed er dan ook even over, dus dronk meteen de gember (waar ik overigens Munt Gember van had gemaakt, net wat lekkerder) thee op en dat hielp ook wel wat.

Dat was een beter succes, Na een goeie 25 minuten (ik wilde het graag exact weten) begon de misselijkheid weg te trekken, en begon de vloer te bewegen. Als ik me een beetje liet gaan en onderuit zakte leken het wel allemaal kleine miertjes of beestjes of weet ik het in ieder geval het tapijt veranderde in bewegende dingen. En als ik vanuit een andere hoek keek was het alsof er iets over het tapijt heen zweefde/zwoof? alsof er visjes 5 centimeter boven de grond zwommen.. zo raar!! zo gaaf! zo Niet deze wereld/werkelijkheid. Het klopte niet, maar toch zag ik het echt! Prachtig vond ik dat.

ook voelde ik me zo filosofisch. Wilde meteen mn strakke broek uit doen en mn shirt uit, en mn lekkere losse broek en shirt aan, veel fijner en losser, en mn dekens waren zo heerlijk!! oh wat was het fijn om me op te rollen in m'n dekens en daar helemaal opgerold (op de grond overigens, niet in bed) te liggen denken over de meest diepe dingen. Helaas weet ik momenteel niet meer exact wat ik toen allemaal bedacht, doordat ik de wijze woorden te horen kreeg dat je moet wachten met een trip tot je de les van de vorige een beetje bent vergeten, en dat heb ik me aan gehouden.

De andere keren op truffels leken hier wel een beetje op eerlijk gezegd.

Volgende keer dat ik tijd heb schrijf ik over de andere dingen!

#7 Fenomonis

Fenomonis

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 21 February 2018 - 10:13 PM

Sneller dan ik dacht :D

Paddo's, eerste keer:
Golden Teacher, Ik weet helaas de exacte dosering niet meer. Vers.

Zelfde setting, Alleen, eigen kamer, Zelfde soep riddeltje als met truffels gedaan, inclusief de muntgember thee erna.

Mhoah.
Beetje het zelfde, minder visuals..

Had meer verwacht, kreeg overal te horen dat het veel intenser was, veel sterker en heel anders etc.
Beetje jammer. Wist dat wel los te laten om in een chille vibe door te trippen. Ondertussen ken ik het wel een beetje, en voelde ik me mentaal gewoon volledig mezelf al trippend. Kon rustig normaal blijven denken en doen, alleen was het wat meer filosofisch. Dekens waren ook super fijn. Wel ff kei hard gelachen om de gedachte dat er iemand binnen zou lopen en me zou opgerold in een deken op de grond zou zien liggen met zulke grote ogen, dus dat was grappig. Beetje te veel het gevoel van controle etc. wil daar juist een beetje tijdelijk dan van af. In veilige situatie zoals die setting.

2e keer Golden Teacher, gedroogd, een thee ervan gemaakt. In een Thermoskan gedaan en meegenomen stukje fietsend. Na meerdere truffel trips en al een paddo trip dacht ik dat moet wel kunnen. Volgens de smartshop was het mogelijk minder efficiënt door de soep en de vettigheid ervan. (romige Champignonsoep was kennelijk geen goed idee, had beter kippensoep ofzo kunnen pakken) Vandaar dat ik ditmaal the MuntGember thee heb gemend met de paddo's.

Nou dat is dus niet aan te raden want de paddos maakte heel het water zwart en vies en de gember werd versterkt terwijl ik de munt nauwelijks proefde. Dat spul binnenkrijgen was al een probleem. Wat was dat vies zeg.. Eindelijk binnen, ik denk ik heb nog een half uurtje, ik ga ff kwartiertje op mn mobiel en dan leg ik m weg en is het genieten van de natuur en wat het me brengt.

Nou dan leer je ook dat je dat gewoon niet moet doen, in een kwartiertje kan je het namelijk voor elkaar krijgen een dikke ruzie te krijgen waarbij een redelijk goede vriendin je ineens blokkeert omdat ze tegen paddo's is omdat je daar verslaafd aan raakt en dan een overdosis neemt en gekke dingen gaat doen en dan ga je dood, althans, dat vond en geloofde zij. En omdat ik weigerde het toch niet te doen moest ik maar geblokkeerd worden.
Naja, op zo'n moment is dat niet geheel ideaal natuurlijk, want toen besloot ik maar naar huis te gaan, en al fietsend dacht ik aan hoe kut het was dat ik nu ineens geen contact meer had met haar, en dat zij er zo over dacht. En ongeveer toen kickte die in.
Nou.

Da's geen pretje, want het werkt als gemoedsversterker, en godsamme wat heb ik me kut gevoeld zeg. Máár scheelde wel dat ik wist dat dat puur door de door een ander verpeste setting kwam, daardoor kon ik het wat meer los laten ipv dat het me overheerste. Heb niet echt van de trip kunnen genieten, geen lachbuien, geen fijn dekentje gevoel, niks.

Rotwijf.

3e keer, eerste keer psychedelica met iemand anders :P

Eindelijk iemand die ik vertrouw die ook wil trippen en dat al vaker heeft gedaan etc.

Dit maal Mc Kennaii Paddo's, droog

met z'n 2en hadden we 15 gram verdeels, ik hield het op 5 á 6 gram, zij op iets meer, we hebben uiteindelijk iets van 1 of 2 gram weggegooid (ook deels vermiculiet beslagen spul)  maar éxacte doseringen weten we niet door gebrek aan precieze weegschaal.

Gewoon op gegeten en goed kauwen. Wel thee klaar gezet maar dit maal geen behoefte aan? Veel minder misselijk gevoel dan alle voorgaande keren. Veel fijner zo.  Wel lekker de thee op gedronken om de rare smaak weg te krijgen.
Alweer niet zoveel visuals maar wel een warm gevoel en meer gevoel van verbondenheid. Wel super gezellig, en diep kunnen praten. Wandeling door de sneeuw gaan maken, in een speeltuintje in de touwen geklommen om 2 uur 's nachts, ontdekt dat ik véél groter ben dan ik vroeger was, want wow wat zijn die klim dingen en gaten reteklein zeg,  samen boven in de touwen zitten praten over het universum en van alles, hart verzakking omdat er ineens een hele lading sneeuw van een dak vlak bij ons af zakt/valt wat vervolgens weer leidt naar een gesprek over hoe mooi de natuur is. En dan merken dat je al lang niet meer aan het trippen bent en nog steeds zo diep zit te praten. Zij was nog wel aan het trippen. Even later terug en binnen gaan zitten, en toen leek het weer een heeel klein beetje terug te komen, twijfel daardoor of ik echt helemaal nuchter was of dat dat zo leek, maar ik voelde me gewoon me zelf terwijl ik toch heel fijn kon praten en gewoon normaal nadenken. Toen kwam ze met de vraag wat ik allemaal zag. Ja niks? Oh. Ja ik ook niet zo veel. Ken je 2CB?
Nouja ik van alles op zoeken over 2CB.. Ik ben anti syntetische dingen, wil alleen plantaardige dingen en misschien ooit in een vertrouwde setting LSD proberen, maar voor de rest enkel plantaardige dingen.
Maja.
Als je dan hoort dat dat veel sterkere visuals geeft, je er een aantal dingen over leest waarvan je denkt dat het niet heel verkeerd zou zijn als dat nu gebeurde, dan denk je, F*ck it, als LSD 1x proberen en dan nooit meer mag, waarom dit dan niet? Had er al vaker mensen over horen praten,toen mocht dat nog gewoon verkocht worden etc. dus ik dacht,  gewoon 1 malig doen, nu met haar vertrouw ik het wel, in m'n uppie zou ik het niet willen doen.
Dus toen een half dingetje genomen, om te kijken of dat voldoende was. Na 3 kwartier á een uur merkte ik niet heel veel, dus nog een halve. Zelfde een uurtje daarna, toen een ander soort pilletje, toen uurtje wachten, toen leek het haar slim om gewoon nog een half uurtje te wachten ipv nog een keer bijnemen, en ik ben blij dat ze dat vond, want inderdaad na een half uurtje kwamen er ineens visuals jonge... Eerst was het heel eng want vrijwel alles veranderde in ogen. Niet gewoon een paar ogen, op de muur was elke spikkel een oog, elke sproet werd een oog, elke vinger werd een oog, alles. Ik zag wel wat het daadwerkelijk was, maar in plaats van normale lijnen zoals bij een computer scherm een vierkant, waren de lijnen gemaakt uit ogen.  En dat was even eng. Maar ik was volledig mentaal bewust en mezelf, ik kon mezelf rationeel vertellen dat dit puur een trip was en dat ik het moest toelaten. En toen werd het minder eng, en viel m'n aandacht weer op haar en wat was ze ineens mooi. Ik zag haar niet meer als Haar de meid/jonge vrouw die ze was/is, maar.. Ik kan het niet echt verwoorden, maar zoveel meer. Als warmte en bron van vertrouwen, als een soort vuur maar dan niet eentje die alles verwoest zoals het vuur dat we op deze planeet kennen.. Naja zoals ik zei, ik kan het niet op een juiste manier verwoorden.
Hele tijd fijn kunnen praten, kunnen genieten van kleurtjes en dansende patroontjes, maar vooral veel in gedachte weg gezakt. Op een gegeven moment besloot ze dat het toch wel leuk was om wat van mijn space cake te pakken, maarja, ik had 'm misschien wat te sterk gemaakt, ik wist niet zeker hoeveel ik erin had zitten, ze vertelde me de volgende dag dat ze vervolgens half op paddo's half op 2cb en half op die cake de hardste fijnste trip van d'r leven had met d'r ogen dicht na mij weg gestuurd te hebben, volledig in zichzelf. Beetje zoals ik in m'n deken opgerold raak als ik alleen ben, gokte ik, dus had er wel begrip voor dat ze me weg had gestuurd. Deels omdat ze ook meermaals sorry zei tijdens het wegsturen. Is toch leuk om daar aan bijgedragen te hebben.

En zelf ook flink van genoten natuurlijk. Vond het wel eng dat ik meteen erna meer 2CB wilde, waardoor ik meteen mezelf heb verteld dat dit echt een eenmalig iets moet zijn tenzij er minstens 2 maanden tussen zitten en ik niet alleen ben in de situatie waarin ik het gebruik.

#8 Fenomonis

Fenomonis

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 09 March 2018 - 03:27 PM

Salvia

De eerste keer

ik had net een paar keer truffels gedaan, en besloot dat ik verder wilde gaan.
dieper.

Ik hoopte te spreken met intelligente wezens, voor meerdere redenen.

Dit dacht ik met salvia te kunnen bereiken.

Gezien je dit niet alleen mocht doen, heb ik weer met veel moeite mijn moeder zo ver gekregen mijn tripsitter te zijn.

Op mijn kamer gaan zitten, op m'n bed, met bong en stormaansteker.
20x extract er in, paar keer hijsen, en ik voelde me heel gek, ik ging liggen maar wilde constant naar links gaan. Niet enkel op m'n linker zij liggen, Maar meer alsof ik in mezelf wilde draaien zoals een vortex, maar dan naar links toe blijven draaiend. Ik zag de werkelijkheid voor me, maar daarnaast nóg wat beelden. Hoe en wat precies weet ik niet meer want het is al een tijdje terug, maar toch is me nog altijd flink bij gebleven dat het was alsof ik uit m'n ogen wilde stappen, in mezelf, en dat ik dan niet de grote persoon Fenomonis die ik ben was, maar een klein poppetje die binnen in Fenomonis (mij) achter de ogen zat en daardoor alles meekreeg vanuit deze ogen, maar ik kon er uit stappen en alle andere poppetjes zien. Ik weet niet zeker meer of ze alleen een eigen paar ogen hadden om door heen te kijken, of dat ze allemaal in mij zaten en mijn lichaam bestuurde, maar het was heel erg vaag.
Dit alles was overigens slechts een halve seconde of een seconde zo, Ik ervaarde alles tegelijk natuurlijk (het eruitstappen en al die poppetjes zien etc) en na die seconde "snap" te ik terug (sprong/klapte) in enkel de werkelijkheid, die ik al die tijd wel gewoon zag en ervaarde. Het was meer dat het poppetje zijn er als een soort vage gedachte in mijn eigen hersens bij kwam, in plaats van een verandering in visuele waarneming kwam er gewoon een interne waarneming bij als het ware. Heel gek.  Heb wel eens gelezen over het 3e oog, wat in de hersens zelf zou zitten, nou een beetje alsof ik het daarmee dan gezien zou hebben, of zo iets? Niet door mijn 2 ogen aan de buitenkant van m'n lichaam want wat ik daarmee zag bleef gewoon, maar tegelijkertijd zag ik óók dat ik daar uit stapte en dus al die poppetjes zag.. alsof ik ineens meerdere kanalen waarnam? Ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken blijf het erg vaag vinden, snap het ook niet zo goed

Maar het duurde dus echt maar een seconde, ook voor m'n gevoel, en voorderest was het heel raar gevoel over me heen voelen, niet echt een rilling maar toch wel een beetje een koud duwend gevoel. Ik las vaak in andere verslagen dat mensen het gevoel hadden in een 2D geduwd te worden, ik kan me er wat bij voorstellen dat men dat wat ik voelde ook op die manier zou kunnen ervaren/beschrijven, hoewel ik het zelf toch net iets anders vind voelen. Maar wie weet voel ik gewoon iets heel anders.

Ik heb wel gemerkt dat ik bang ben geworden voor dat specifieke gevoel

1e trip was dus niet zo veel speciaals, waarschijnlijk doordat er weer een autoritair figuur bij was. Niet heel geniaal gedaan dus, maar goed.

2e keer is niet noemenswaardig, niks gemerkt, veel te weinig gerookt, waren enkel bladeren. Stelde niks voor

3e keer wilde ik bladeren kauwen, zodat ik het solo kon doen. Dan kan ik me namelijk fijner/veiliger voelen, zoals met truffels en paddo's.

Stap 1 was voor mij Clova Huasca thee zetten met gember erbij, tegen misselijkheid. dat kon namelijk optreden bij kauwen werd me verteld. Dat gedaan, en gedronken, en toen bezig met de salvia bladeren.

eerst in water geweken voor n tijdje, daarna eruit gehaald, in een bakje, honging erbij, en goed kauwen.  Dat hield ik zo'n 3 minuten vol en toen ging ik helemaal over m'n nek, echt op een vieze manier want de bladeren maken je mond erg slijmerig, dieper zal 'k er niet op in gaan.

Ik laat me verdomme niet tegenhouden door m'n lichaam, als ik dat spul wil ervaren wil ik dat spul ervaren en daar mee uit,

DUS technisch gezien 4e keer salvia, ik besloot even rustig wat te smoken (cannabis) na het overgeven van daarnet (3e keer) en toen ik wat rustiger de bladeren fijn te malen en te roken.

Voor ik dit deed besloot ik een recht pad te maken van mijn bureau'tje met m'n bong  naar mijn bed, stoelen met daarop en daartegen dekens en kussens, zodat ik me nergens kon bezeren zelfs als ik niet meekreeg waar ik was etc. etc. etc.

Een 'malloot die zichzelf kan bezeren en geen idee heeft waar die is of wat die doet'-proof omgevinkje creëeren zegmaar.

Ik besloot geen muziek op te zetten om er zeker van te zijn dat het niet mijn stemming of trip zou beïnvloeden.

Eerst was het de bong vullen met rook, wat er in mn longen zat uit blazen zodat ook de rookloze lucht die al in de bong zat uit m'n longen is, en dan als er enkel rook in zit een volle teug nemen en die zo lang mogelijk inhouden terwijl ik naar m'n bed loop om daarop  op m'n rug te gaan liggen. Hoewel salvia altijd wel snel op komt, duurde het enkele secondes, waardoor ik eerst dat zelfde drukkende gevoel kreeg. Ik werd er een klein beetje bang van, en realiseerde me meteen dat het niet slim is om er bang voor te zijn, ik hoef niet bang te zijn voor de trip. Dus ik zei tegen mezelf Je hoeft niet bang te zijn, niet bang zijn. En dat bleef ik even herhalen om de angst weg te krijgen. Ongeveer toen kickte die in.
Ik bleef mezelf vertellen dat ik niet bang moest zijn, maar door de salvia was een deel van m'n begrip weg. Ik begreep niet waarom ik niet bang moest zijn, en waar ik niet bang voor moest zijn. Denken werd ineens héél moeilijk, ook erg anders. Normaal denk ik met 2 (af en toe 3) denklijnen in mijn hoofd. Als ik een spelletje doe waarbij ik me moet concentreren, heb ik alsnog graag een muziekje op de achtergrond zodat ik met een denklijn het muziekje kan volgen en meezingen als afleiding voor die lijn, zodat ik met de andere rustig op het spelletje kan foccusen. Da's blijkbaar een deel van m'n Autisme, maar dat verdween ineens. Ik kon nog maar op 1 lijn denken, de ander was gewoon weg. En die ene kon ineens zoveel minder begrijpen. Met héél veel moeite kon ik me realiseren dat ik heel vatbaar was voor wat ik mezelf dan ook vertelde op dat moment. Doordat ik continue bleef zeggen ik hoef niet bang te zijn werd ik heel bang zonder te weten waarvoor. Ik móést afleiding hebben om te voorkomen dat ik in een bad trip zou schieten. Met heeel veel moeite bedacht ik me dat ik een meditatie achtig iets moest op zetten zodat ik continue te horen kreeg dat ik gewoon rustig moest ademen, leek me een slimme manier om mezelf tot rust te brengen.
Ik zou zweren dat ik precies m'n mobiel pakte en dat ik mijn hand er vlak boven zag, maar toen ik m'n hand naar beneden deed om 'm daadwerkelijk op te pakken zat ik er blijkbaar nog een halve meter van af en viel ik op de grond omdat ik ineens geen enkele balans had. Oriëntatie was niet helemaal in orde....

Eindelijk m'n mobiel te pakken, vergeten wat ik ermee wilde doen. Schoot toch weer binnen die muziek op te zetten, echter toen kwam alles weer een beetje terug.
Ik twijfel of dat kwam doordat ik er tegen begon te vechten doordat ik het eng vond doordat ik mezelf bang maakte, of dat ik gewoon niet genoeg heb gepakt doordat het slechts een paar bladeren vermalen waren.

Ik wil graag dieper, ik wil weten wat er nog meer is, waar die mensen het alllemaal over hebben... Wat voor wezens ze hebben gezien, wat voor dingen, etc.

Heb het ook nog een 5e keer getypt maar dat is nog een flink stuk typen dus daar neem ik een andere keer te tijd voor

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 10 March 2018 - 01:59 AM

Je mag je tripreports ook in het desbetreffende subforum plaatsen.

Dit maakt ze beter zoekbaar en overzichtelijk.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users