Jump to content

Photo

Visuals DMT-trip

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 05 February 2018 - 09:57 PM

Hoi allen,

Ik wil graag een beroep doen op alle DMT-psychonauten. Ik kan nergens echt een spot-on afbeelding of videofragment vinden die mijn visuals het beste weergeven. Zelfs na weetikveel hoeveel trips niet. Nu had ik bedacht, dat het misschien leuk is wanneer iedereen zijn of haar visuals probeert te beschrijven of te laten zien aan de hand van een afbeelding.

Mijn vriendin heeft wel weer compleet andere visuals (Ganesha's die dansen enzo), maar ook wel weer dat ik dingen herken. Sommige dingen zo supertypisch. Dansende figuurtjes en wezens zie ik vaak. Vaak veel ogen, zoals oogjes op steeltjes. En allerlei vormen zoals pyramides, bollen en vlakken met diamantjes en patronen. Vogeltjes en andere dieren zie ik soms ook. En in de meest diepe ervaringen heb ik zelfs gehad dat ik mijn eigen geboortes zag, keer op keer, en mijzelf in een grafkist en alles daartussenin. 

Groetjes Dr. Paddo!

#2 dacide

dacide

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 05 March 2018 - 03:18 PM

Ik heb zelf geen directe ervaring met pure dmt. Wel met ayahuasca ceremonies.

Mijn eerste ervaring met ayahuasca (groepsceremonie met +/- 8 man) was behoorlijk trippy en visueel.

Wat ik me er nog van kan herinneren zijn geen entiteiten, of menselijke figuren, wezens etc...  Maar wel een gigantische ruimte (voelde als een soort kerk/tempel). Echter, de muren, vloeren, zuilen etc... waren niet gemaakt van bekende materialen zoals steen/beton/hout, maar van felgekleurde 'energieën'. Hier kwam ik tot de conclusie dat ik zelf uit deze energie bestond, en dat ik 1 was met alles om me heen, en dat ik niks anders dan een gedachte was. Prachtig moment.

Mijn tweede ayahuasca ceremonie (met sjamaan, groep van +/- 25 personen) was heel anders van insteek. Veel meer in mijn eigen gedachten, en niet direct visueel. Althans, niet dat ik ervan kan herinneren.

Dus ik herken me niet met de DMT ervaring zoals in de openingspost.

Toch een heel verschil denk ik, pure DMT vs Ayahuasca.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 March 2018 - 08:05 PM

Deze kerel maakt aardige replicaties van het visuele effect van verschillende middelen, waaronder DMT, misschien de moeite waarde om eens te checken.

Ik heb zelf nooit entiteiten gezien/ontmoet, ben wel benieuwd of iemand een afbeelding kan vinden dat min of meer laat zien wat je toen zag.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users