Jump to content

Photo

Weergave effecten profiel (voor op de DHPedia)

DHPedia

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 15 January 2018 - 07:34 AM

In veel topics worden drugs vaak onderling vergeleken. Als in deze compound geeft betere visuals, dan die compound. Of X is een betere stimulant dan Y, etc.

Het lijkt dus dat er behoefte aan is om dit in een overzicht te hebben. Dit topic is als eerste bedoeld om te pijlen of die behoefte er echt is en als tweede om het in een format te krijgen die iedereen bruikbaar vind.

Dus graag jullie meningen hier over!!

Ik denk dat de vorm van een webdiagram het meest overzichtelijk is en het voor elke compound hetzelfde te hebben. Een klein voorbeeldje;

Dhp1.png

Het gaat hier dus niet om de exacte getallen voor elke compound, maar om het concept. Mochten jullie dit een goed idee vinden (of dit ontwikkelt zich tot een goed idee) dan maak ik ter zijnde tijd een poll aan om jullie meningen te vragen over wat de juiste waardes moeten zijn, maar dat is voor later. De vraag is nu, missen jullie nog een categorie? Ik zelf zit te denken aan het empthogene effect. Zijn er nog meer?

Nu zijn vorige compounds niet heel vergelijkbaar in effect, dus komt een dergelijke vergelijking niet volledig tot zijn recht, dus hier volgt nog een voorbeeldje;

Dhp2.png

Wederom gaat het niet om de specifieke waardes, en qua ontwerp en lay-out, dit is slechts om het idee weer te geven. Daar moet uiteraard ook nog wat tijd ingestoken worden. :) Maar min of meer, dit is mijn ideetje.

Elke input is welkom!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 15 January 2018 - 08:05 PM

Goed idee inderdaad! Dat is iets waar ik in inderdaad altijd wel behoefte aan had zonder dat ik het wist haha. Misschien een idee om de tijdsduur erbij in op te nemen? En misschien bodyload? Al kan ik me wel voorstellen dat dat per persoon aardig verschilt.

Misschien een idee voor later; een mogelijkheid om de compounds met elkaar te vergelijken, dat de diagrammen over elkaar liggen als het ware(zie afbeelding). Als dat technisch gezien mogelijk is.
kik3fn8ztfyssiv5.jpg

#3 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 25 January 2018 - 12:21 AM

Goede manier van weergave, ik heb met mdma (slechts gebaseerd op twee ervaringen, maar wel geteste pillen 180mg) toch ook wel een psychedelisch effect (ook close eye visuals en morphing).

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 26 January 2018 - 11:15 AM

Hmmm, ik vraag me af of we deze diagrammen zouden kunnen genereren vanuit een tabel of iets dergelijks.
En dan met een iframe op het forum embedden.

Zou het wel makkelijker maken om te updaten en diagrammen te combineren.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 27 January 2018 - 11:41 AM

Als dat zou kunnen zou dat heel tof zijn! :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 27 January 2018 - 02:47 PM

Ik heb onlangs nog van die radar charts geprogrammeerd met chartjs:

http://www.chartjs.o...arts/radar.html

Voor die diagrammen te genereren werkt dat heel goed.

omgekeerd gaat ook

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 28 January 2018 - 11:42 AM

^ tof, dat is dan al meteen het moeilijkste gedaan :P

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users