Jump to content

Photo

E. mulunguErvaringen/informatie

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,136 posts

Posted 15 September 2017 - 09:18 AM

Zeer beperkte informatie is beschikbaar over deze plant op wikipedia: Erythrina mulungu

Hier is een andere link, met iets meer informatie; mulungu

Het actieve bestanddeel is Erythravine, welke een antagonist is voor de α4β2 nicotinic receptor is.

Ik ben vooral geïnteresseerd in of iemand ervaring heeft met deze plant. En zo ja, of het ook echt sedatie geeft en met welk ander middel je dot zou vergelijken?

Is het iets dat je opnieuw zou proberen of iemand anders aanraden?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Xplore

Xplore

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 16 September 2017 - 05:14 PM

Ik heb het met een aantal jaren tussentijd meerdere malen geprobeerd. Zowel als thee als verpoederd (t&w), en van verschillende vendors, en in verschillende doseringen. Ik vind de omschrijving erg interessant, vandaar ook de meerdere pogingen. Op mij heeft het nooit enig effect gehad.  Ook geen subtiel effect kunnen opmerken. Maar ik heb wel verslagen gelezen van mensen die er erg goede ervaringen mee hebben...  De lucky bastards ;) Mijn ervaring is dus dat het bij mij niets opvallends doet.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,136 posts

Posted 16 September 2017 - 09:11 PM

Balen.

Wat was je hoogste dosis?

Ook op andere fora lees ik ook wisselende ervaringen. Vraag me af waardoor dat komt. Is het simpel weg dat sommige vendors niet het juiste materiaal hebben (omdat het bijv. moeilijk is om de boom te identificeren). Is het een metabolisme dingetje. Reageren rokers hier anders op dan niet rokers? Om maar een paar voorbeelden te noemen...

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Xplore

Xplore

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 18 September 2017 - 08:35 PM

Ik heb het rustig opgebouwd, en ben van lage thee doseringen (2 gram) tot  25-30 g T&W gegaan voor ik het uiteindelijk heb opgegeven. Qua thee ben ik tot 25 gram gegaan. Ik denk dat ik vrij wanhopig heb geprobeerd om toch een (gewenst) effect te krijgen, en ik zou met andere middelen niet snel ver over de gangbare doseringen heengaan. Toen ik er mee bezig was was 15 a 20 gram de hoogste dosering waarover ik gelezen had... Ik weet niet of daar nu anders over gedacht wordt.

Ik betwijfel ook of alle vendors het juiste product aanbieden. Ik heb mulungu van verschillende vendors geprobeerd, die ik wel betrouwbaar acht, maar heb daarover geen enkele zekerheid, het is gewoon gekocht op basis van wat de vendors onder die naam verkochten.

Ik ben ook tegen de rokers vraag aangelopen uiteraard :) . Ik vermoed dat het een metabolisme dingetje is, maar dat is uit de lucht gegrepen. Ik ervaar verschillende subtiele effecten van verschillende planten, maar bij mulungu merk ik geen enkele verandering op. Ik ga dan gemakkelijk uit van een metabolisme ding, maar dat is natuurlijk puur anekdotisch en suggestief. Het blijft een plant die me erg boeit...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users