Thanks.
Maakt niet uit dat wat stil is. Voldoende bestaande content om uit te kunnen putten 
Ik heb idd regelmatig gemicrodoseerd met ald-52. Echter pas 1x een regulier getript op ald-52 (halve blotter, dus 50mcg) om uit te proberen. Beviel overigens erg goed. Wel is het heel erg wennen dat de duur zo lang is. (tov truffels en zelfs ayahusasca).
Ik heb geen harde wetenschappelijke interesse (in die zin dat ik geen wetenschapper ben. Maar vind wetenschappelijke materie hieromtrent wel reuze interessant).
Ik ben wel heel erg geinteresseerd in psychedelica in algemene zin, én idd de (mogelijke) therapeutische werking. Niet direct voor mezelf van toepassing, maar volg het nieuws van therapeutische werkingen wel redelijk op de voet.
Met name zo gekomen sinds mijn eerste keer ayahuasca. Dat was echt ongelofelijk en heeft heel veel bij mij losgemaakt. Als je eens ziet, spreekt en leest over mensen die dankzij ayahuasca (of andere middelen) hun leven weer terug gekregen hebben. Dat is ronduit fantastisch.
Ben overigens geen echte psychonaut. Maar af en toe een truffeltje of zegeltje moet kunnen. En periodiek een groepsceremonie ayahuasca voor de therapeutische werking idd.