Jump to content

Photo

Amphetaminen oplossen in alcohol

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Thenanjossem

Thenanjossem

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 24 August 2017 - 11:35 AM

Beste DHP-ERS,
Als ik amphetaminen wil oplossen in een hoog percentage alcohol, zal dit dan geheel oplossen zodat ik het nauwkeurig kan doseren. Of lost een deel niet op? Ik heb gelezen dat 75 % het puurste is. Lost de rest, wat het zou kunnen zijn weet ik niet, ook op of blijft dat over?
Alvast weer bedankt voor de reacties!

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,154 posts

Posted 24 August 2017 - 02:03 PM

~75% maximale zuiverheid dat je gehoord heb is makkelijk uit te leggen aan het hand van het volgende overzicht: http://www.dhpforum....ut_verhoudingen

Meeste amfetamine (van de straat) en dex-amfetamine zijn het sulfaat-zout vorm. Het sulfaat maakt net iets meer dan 25% van het totaal gewicht uit. (want 1 sulfaat kan 2 amfetamine moleculen binden).

Dus een maximale zuiverheid van 73% slaat op het percentage vrije base, want de rest is dus sulfaat. Wat het dus 100% zuivere amfetamine sulfaat maakt. Deze twee kan je (en wil je ook niet) scheiden door het op te lossen.

Amfetamine lost extreem goed op in ethanol, maar ook in water. Ik weet niet aan welke concentraties je zat te denken, maar beiden zijn een optie. Overigens zal enige onzuiverheid niet op deze manier kunnen scheiden van je amfetamine.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Thenanjossem

Thenanjossem

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 24 August 2017 - 03:10 PM

Oké. Dankje. Op dit moment los ik 1 gram op in 10 ml alcohol. Ben uitgegaan van 20 druppels per ml zodat ik kan doseren met 5 mg per druppel.
Als er een witte substantie op de bodem ligt die gedeeltelijk oplost als ik schud, kan dat dan geen vervuiling zijn?

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,154 posts

Posted 25 August 2017 - 05:37 AM

100mg/ml is ook wel HEEL geconcentreerd! Losde het na enige tijd toch helemaal op? Hoeveel van de oorspronkelijke hoeveelheid losde niet op?
Anders zou ik er nog 10ml bij doen, dan halveer je de concentratie, maar als het dan nog niet volledig oplost, dan zal het waarschijnlijk een onzuiverheid zijn geweest.

Kan weinig exacte nummers vinden. Vond dat wel dat amfetamine sulfaat very soluble is in methanol en freely soluble is in water. Nu zal MeOH een beter oplosmiddel zijn voor amfetamine sulfaat, dan EtOH.
Mocht je het in de toekomst nog is gaan proberen, probeer dan 100mg/ml in water. Ben benieuwd (en vermoed) dat je dan beter resultaat zult hebben.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Thenanjossem

Thenanjossem

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 25 August 2017 - 08:49 AM

Ik ga ermee aan de slag en je hoort van me.

#6 francois

francois

franswa

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,060 posts

Posted 22 September 2017 - 09:30 PM

En? Ben benieuwd naar je bevindingen! ;)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#7 Thenanjossem

Thenanjossem

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 24 September 2017 - 08:11 AM

Heb inmiddels een deel 5 maal verdund maar blijf schilfers houden en na verloop van tijd zakken zware deeltjes naar beneden. Wel veel minder.. Zou het vervuiling zijn? Werkt prima...

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,154 posts

Posted 24 September 2017 - 04:54 PM

Lastig te zeggen. Zou kunnen, hoeft niet per se verontreiniging te zijn. Enige manier op het zeker te weten is om het af te filtreren, de schilfers drogen en een kleine dosis hiervan afwegen. Als het actief is, dan was het hoogstwaarschijnlijk gewoon amfetamine.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Thenanjossem

Thenanjossem

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 25 September 2017 - 09:27 AM

Dank voor je tip! Ik heb eens wat ingedroogd poeder los gekrabt en dat deed het prima 😎

#10 Thenanjossem

Thenanjossem

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 03 October 2017 - 09:44 AM

Gisteren bleek het meest uiteindelijk opgelost. Zit nu op 1 mg per druppel. Wat nog niet helemaal opgelost was door een filter gegooid en geprobeerd. Prima 😎 dus...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users