Persoonlijk geen ervaring mee, zal ik ook nooit krijgen.
Van wat ik zo snel kan vinden dit middel al enkele jaren op de markt, maar inderdaad zeer tot geen betrouwbare informatie over dosering, werkingsduur en/of effect.
Sommige gebruikers zeggen dat het iets meer potent is als MDPV, ander zeggen dat de dosis enkele tientallen mg's is.
Sommige zeggen dat het effect vergelijkbaar is met MDPV, maar het lijkt erop dat het gros aan gebruikers het effect "nasty" vind.
Door het verschil in gerapporteerde dosering en effect, lijkt het me niet onaannemelijk dat er wellicht verschillende stofjes onder deze naam worden verkocht. 
Voor een ieder die dit stofje gaat proberen, wees extreem voorzichtig met je dosis en ga niet blind uit van wat je op het net hebt gelezen, en laat het, bij voorkeur, testen..
(Dit advies geldt overigens voor alle stofjes die je voor het eerste probeert, maar dat ter zijde)
Tevens is dit een voorbeeld van een compound waar ook in wetenschappelijk context helemaal niks over bekend is! Stay safe!
5-DBFPV staat overigens voor 5-DihydroBenzoFuranPyroValerone, wat niet correct is, beter zou al zijn; 5-DihydroBenzoFuranPyrrolidinoPentiophenone. Maar is nog steeds compleet incorrect, want die 5 slaat nergens op, in deze naam. Waarschijnlijk verwijst het naar de positie van de zuurstof (in vergelijking met bijv. 5-APDB), maar om dezelfde benaming aan te houden zou deze stof dan 5-(2-(pyrrolidinyl)pentanone)-2,3-dihydrobenzofuran genoemd moeten worden, wat 5-PPDB als afkorting zou geven??? Of iets dergelijks.