Jump to content

Photo

5-DBFPVIemand hier al eens wat ervaring mee opgedaan?

upper stimulant rc 5-dbfpv cathinone

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 24 July 2017 - 10:18 PM

Hoi! Ik kon na kort zoeken nog niets vinden over deze compound op de DHP en ben er wel benieuwd naar. Na alle gedoe omtrent het inmiddels zowat overal verboden MDPV, zou deze RC wat moeten lijken op MDPV (en of dit goed of slecht is laat ik maar even in het midden :)) Maar ik was wel nieuwsgierig of iemand me er wat over vertellen kan uit eigen ervaring!

220px-5-DBFPV.svg.png

Deze is het als ik het juist heb. En voor de liefhebber te vinden onder de iupac 1-(2,3-Dihydrobenzofuran-5-yl)-2-(pyrrolidin-1-yl)pentan-1-one.

Iemand?

Hugz, Peace, Francois

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 25 July 2017 - 08:39 AM

Persoonlijk geen ervaring mee, zal ik ook nooit krijgen.

Van wat ik zo snel kan vinden dit middel al enkele jaren op de markt, maar inderdaad zeer tot geen betrouwbare informatie over dosering, werkingsduur en/of effect.
Sommige gebruikers zeggen dat het iets meer potent is als MDPV, ander zeggen dat de dosis enkele tientallen mg's is.
Sommige zeggen dat het effect vergelijkbaar is met MDPV, maar het lijkt erop dat het gros aan gebruikers het effect "nasty" vind.

Door het verschil in gerapporteerde dosering en effect, lijkt het me niet onaannemelijk dat er wellicht verschillende stofjes onder deze naam worden verkocht. :!:
Voor een ieder die dit stofje gaat proberen, wees extreem voorzichtig met je dosis en ga niet blind uit van wat je op het net hebt gelezen, en laat het, bij voorkeur, testen..
(Dit advies geldt overigens voor alle stofjes die je voor het eerste probeert, maar dat ter zijde)

Tevens is dit een voorbeeld van een compound waar ook in wetenschappelijk context helemaal niks over bekend is! Stay safe!

5-DBFPV staat overigens voor 5-DihydroBenzoFuranPyroValerone, wat niet correct is, beter zou al zijn; 5-DihydroBenzoFuranPyrrolidinoPentiophenone. Maar is nog steeds compleet incorrect, want die 5 slaat nergens op, in deze naam. Waarschijnlijk verwijst het naar de positie van de zuurstof (in vergelijking met bijv. 5-APDB), maar om dezelfde benaming aan te houden zou deze stof dan 5-(2-(pyrrolidinyl)pentanone)-2,3-dihydrobenzofuran genoemd moeten worden, wat 5-PPDB als afkorting zou geven??? Of iets dergelijks.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 25 July 2017 - 05:45 PM

En het is natuurlijk -niet te vergeten- de winnaar meest obscure drug 2014 ;)

link

Speciaal zal deze op zich ook niet zijn denk ik hoor. Maar ja, in het kader van de volledigheid ben ik toch ook wel een beetje nieuwsgierig.

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#4 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 09 December 2019 - 05:26 AM

Dus hoe noemt dit spul dan juist? is 5-dbfpv dan niet correct? ik ben dit nog niet tegengekomen. Ik vond MDPV niet zo interessant maar twas wel leuk. Ik denk dat ik van deze toch geen prioriteit ga maken.

Also tagged with one or more of these keywords: upper, stimulant, rc, 5-dbfpv, cathinone

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users