Jump to content

Photo

Hallo!

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 12 June 2017 - 03:03 PM

Hallo mensen, ik zal mezelf even voorstellen :)
Ben een 28 jarige man uit het oosten van het land. Kijk al enige tijd op deze site en vond het nu wel eens tijd om een account te gaan maken :)

Heb drugs altijd al super interessant gevonden. Aardig wat drugs ook gebruikt/ geprobeerd (xtc, mdma, speed, ghb, cocaïne, paddo's, truffels, 2c-b,lsd, 4-aco-dmt, xanax, diazepam, etizolam, oxazepam, tramadol en natuurlijk hasj wiet en alcohol). Ik drink tegenwoordig geen alcohol meer, snuif niet meer(ivm moet bloeddoneren) en ben eigenlijk alleen nog geïnteresseerd in psychedelica(en me jointjes natuurlijk😳)

Groetjes!

Ps, ik wil Bunzerr bedanken voor het hulp bij registreren ;)

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 13 June 2017 - 06:30 AM

Voor info en het delen van ervaringen over psychedelica ben je hier aan het juiste adres! :)

Vond je dat er een duidelijk verschil was tussen paddo's en 4-AcO-DMT of was het nagenoeg identiek?

Wat zou bij voorkeur je volgende psychedelicum worden?

En waarschijnlijk een stomme vraag, maar kan je wel blowen (en psychedelica) gebruiken wanneer je bloed doneert?

Anywayz, welkom!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 13 June 2017 - 10:31 AM

Thanks! :)

Ik heb zelf eigenlijk geen verschil gemerkt met paddo's. Waar ik zelf bij paddo's soms een klein beetje misselijkheid heb had ik dat bij 4-AcO-DMT totaal niet eigenlijk. 

Volgende psychedelicum twijfel ik nog over eigenlijk. Ben heel benieuwd naar Ketamine, maar moet nog even goed uitzoeken hoe die dosis oraal is. Zag op dit forum ook een stukje over 2-FDCK en was benieuwd of je dit ook oraal kon nemen( zo snel niks over gevonden). Of 2C-E word het volgende tripje.  Alleen dan even kijken of ik het of zonder dimenhydrinate ivm de bodyload.

Geen stomme vraag, die had ik zelf ook op het begin haha

Drugs maakt eigenlijk niks uit en je mag er gewoon mee doneren. Je mag niet meer snuiven omdat via de neus de kans op infectie super groot is( zo werd mij verteld bij het bloed geven).

Voor het doneren kom je altijd even bij een arts te zitten die even wat dingen met je doorneemt. Ik geef het altijd netjes aan als ik wat gebruikt heb, en het is nooit een probleem :)

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 15 June 2017 - 06:24 AM

2-FDCK is ongetwijfeld oraal te doen. Maar zal waarschijnlijk, net als ketamine, niet heel goed zijn voor je maag. Tevens zal de dosis ook stuk hoger liggen, maar het beste kan je die vraag in het bewuste topic stellen.

En hier vind je informatie over orale dosis ketamine; DHPedia: Ketamine - Orale dosis

Dus het boeit hun eigenlijk weinig of er drugs (of drugs metabolieten) in je bloed zitten, ze zijn dus alleen bang voor infecties? Niet onlogisch.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 15 June 2017 - 02:30 PM

Dankje, ga het topic even doorlezen:)

Ja precies. Als je cocaine hebt gesnoven mag je sowieso een jaar niet meer doneren en moet je daarna weer getest worden volgens mij. Als je ooit heroine oid gespoten hebt mag je nooit meer doneren. Ik weet niet precies hoe het zit met snuiven van ketamine of speed. Zal het volgende keer even vragen. 

Heb het trouwens even snel opgezocht

In verband met een verhoogde kans op bloedoverdraagbare infectieziekten mag je geen bloed geven bij verslaving of verdenking op verslaving.