Jump to content

Photo

Hoi alweer

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 pacje

pacje

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 08 June 2017 - 11:11 AM

Hallo mensen,

leuk om deel te nemen aan dit forum (denk ik ;) Ziet er goed en behulpzaam uit. Een jaar geleden of zo kwam ik DHP tegen, las daarin een paar zinnige posts, en had dit forum daarom onthouden als plaats om ervaringen uit te wisselen en kennis op te doen, mocht ik ooit verder willen met psychedelica. En dat is nu :-)

in mijn schoolperiode en daarna heb ik vaker cannabis en paddo's gebruikt, daarbuiten eigenlijk niks. Dat beviel prima. Ik zou ook willen experimenteren met andere middelen (salvia, MDMA, LSD, ..?) maar wil eerst wat hands-on kennis opdoen over setting, dosis, tips, en eigenlijk alles wat niet direct uit andere eenrichtings-documentatie te halen is.

Dat was het zo'n beetje :-)

groeten,

Pacje

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 08 June 2017 - 01:59 PM

Welkom!

En hopelijk zul je nog meer zinnige post vinden in de toekomst. :)

Je noemt salvia, MDMA en LSD, dat zijn 3 totaal verschillende middelen. Is dat waar je naar op zoek bent, een zo diverse mogelijk spectrum aan ervaringen en verschillende states-of-mind verkennen? Of noemde je deze middelen omdat deze alle drie redelijk bekend zijn?

En kijk ook eens rond op de DHPedia, een boel informatie is daar te vinden. Maar ongetwijfeld zal je genoeg vragen hebben, dus stel die dan ook gewoon!

:dhp:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 pacje

pacje

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 08 June 2017 - 07:14 PM

Dank je. Idd benieuwd naar verschillende ervaringen. En op dit moment nog redelijk ongehinderd door enige kennis :-)

En idd, dit is wat op dit moment bij mij bekend is, althans waarvan ik de naam heb horen vallen.

En BTW, m.b.t. top-/bottom-quoten: is dit zo OK?

Welkom!

En hopelijk zul je nog meer zinnige post vinden in de toekomst. :)

Je noemt salvia, MDMA en LSD, dat zijn 3 totaal verschillende middelen. Is dat waar je naar op zoek bent, een zo diverse mogelijk spectrum aan ervaringen en verschillende states-of-mind verkennen? Of noemde je deze middelen omdat deze alle drie redelijk bekend zijn?

En kijk ook eens rond op de DHPedia, een boel informatie is daar te vinden. Maar ongetwijfeld zal je genoeg vragen hebben, dus stel die dan ook gewoon!

:dhp:

#4 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 09 June 2017 - 08:23 AM

Hoi! :)

#5 francois

francois

franswa