Jump to content

Photo

Dex amfetamine en alcohol?

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 03 March 2017 - 07:03 PM

Ik ben een heuse perfetine-fan, ook een rechtsdraaiende amfetamine, maar helaas, mijn voorraad is nu toch echt op.
Nu stelde mijn lief dextro amfitamine voor.
Alleen heb ik daar géén ervaring mee, en al helemaal niet in combinatie met alcohol.
Perfetine en een borrel waren altijd mijn ideale techno-feest combi.
Dansen tot het krakt!
Iemand ervaring met de combi dex-alcohol?

#2 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 04 March 2017 - 02:27 AM

Laat maar ik weet het al!
KEI gelukkig! 😆

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,174 posts

Posted 04 March 2017 - 11:09 AM

Denk dat genoeg mensen die combi kennen, waarschijnlijk zelfs meer dan de combi met crystal meth.

Wat vond je nu achteraf het grootte verschil?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 04 March 2017 - 01:30 PM

Met perf was ik veel langer heel helder. Dan kon ik vlot nog een halve nacht films kijken of zo zonder moe te worden. Was meer geschikt om een after mee te pikken.
Nu wilde ik op een gegeven moment echt wel naar bed!
Maar het effect wat ik wilde bereiken was gelukt: lekker helder in de kop, zin om te kletsen, en genoten van dansen en muziek.

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,376 posts

Posted 04 March 2017 - 04:02 PM

Het is wat offtopic, maar hoe is de vergelijking d-meth : dex?

#6 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 06 March 2017 - 03:40 PM

Bedoel je samenstelling? Of hoe het werkt?

#7 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,376 posts

Posted 06 March 2017 - 10:04 PM

Hoe het werkt.

#8 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 28 April 2017 - 06:56 AM

d-meth is gewoon net ff iets "heftiger" als je het mij vraagt. Meer geforceerde stimulatie (cq: niet kunnen slapen, terwijl je dit wellicht wel wilt) en de euforie is ook sterker.

Moet er wel bij vermelden dat dex max 30 mg was en crystal toch wel 60/100 mg.

#9 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,376 posts

Posted 29 April 2017 - 01:01 AM

Door sterkere serotonerge activiteit van meth zou ik verwachten dat het relaxer en warmer is dan plain amphetamine, maar dat is dus niet het geval?

#10 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 01 May 2017 - 08:39 AM

Bij eenmalig gebruik, yes. Maar mocht je een (aantal) keer redosen, dan is dat warme gevoel snel weg. Dit is echter mijn persoonlijke ervaring en is aan verschillende factoren onderhevig. Dus heel objectief is dit niet..

Ik denk dat er ook wel een verklaring ligt in het feit dat ik dexamfetamine enkel in de medicinale vorm heb genomen en meth niet. Met andere woorden; dex heb ik enkel oraal genomen i.t.t meth, welke ik heb gesnoven/gevaped en ook wel oraal. 

Maar ik heb het idee dat ik ook niet echt de juiste persoon ben om hier heel objectief mijn mening over kan geven, gezien ik een vrij hoge tolerantie heb voor amphs, vooral in de uiting van het effect. Daar waar ik kennissen echt 36 uur wakker (en ontzettend productief) zag zijn op 1 lijn meth, was ik gewoon rustig en pikte ook nog wel een paar uurtjes slaap mee. (op exact dezelfde dosis)

#11 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,376 posts

Posted 04 May 2017 - 11:27 PM

Bedankt voor de uitgebreide toelichting. Meth staat op mijn not-to-do lijst vanwege de neurotoxiciteit, maar het is wel interessant erover te horen.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,174 posts

Posted 05 May 2017 - 10:18 AM

Het is toch alleen neurotoxisch bij extreem hoge doseringen? Of anders gezegd, ze hebben naar de neurotoxiciteit gekeken in concentraties die ver boven normaal gebruik liggen.. Of zijn er ook meer recente studies gedaan?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 06 May 2017 - 05:45 PM

Al staat hier geen dosering bij, dat het neurotoxisch is, is hier zo te zien een understatement. 

Given the numerous reports of cellular and terminal damage caused by Meth and MDMA to the CNS, neuropsychological impairments are likely consequences. Exposure to amphetamines also is correlated with numerous long-term neuropsychological impairments which are associated with the persistent and significant DA and 5HT terminal damage seen in the striatum, prefrontal cortex, and hippocampus after drug exposure. Long term use of Meth is associated with impaired impulse control, working memory, decision making, attention, and motor coordination (Rogers et al., 1999Volkow et al., 2001bSimon et al., 2002Clark et al., 2006Johanson et al., 2006).

Bron: https://www.ncbi.nlm...les/PMC3870191/

#14 brokkie

brokkie

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 11 June 2017 - 06:15 AM

Al staat hier geen dosering bij, dat het neurotoxisch is, is hier zo te zien een understatement. 

Given the numerous reports of cellular and terminal damage caused by Meth and MDMA to the CNS, neuropsychological impairments are likely consequences. Exposure to amphetamines also is correlated with numerous long-term neuropsychological impairments which are associated with the persistent and significant DA and 5HT terminal damage seen in the striatum, prefrontal cortex, and hippocampus after drug exposure. Long term use of Meth is associated with impaired impulse control, working memory, decision making, attention, and motor coordination (Rogers et al., 1999Volkow et al., 2001bSimon et al., 2002Clark et al., 2006Johanson et al., 2006).

Bron: https://www.ncbi.nlm...les/PMC3870191/

Tsja dit geldt voor alle amfetaminen.

Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users