Jump to content

Photo

5- en/of 6-AP(D)B - zuiverheid & test resultatenSplit uit: '6-ABP ( Benzo Fury ) thuis getest'

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 August 2016 - 02:52 PM

Een andere vraag, heb je het getest?
Mijn batch komt van een redelijk bekende vendor.
Vrijdag resultaat terug en het blijkt om een mix van 5&6-apb te gaan. Geen ratio of procentuele hoeveelheid weekzame stoffen gekregen.

Weet je zeker dat ze gezegd hebben dat het een mix was? Of bedoelen ze dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen deze twee stofjes en het daarom als 5/6-APB rapporteren? Want dat laatste lijkt me meer logisch.

[Poelster: Split gemaakt vanuit 6-ABP (Benzo Fury) thuis getest) want dit is een issue dat ik vaker ben tegen gekomen en zonder meer zijn eigen topic verdient]

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 05 August 2016 - 09:36 AM

Ik heb hem helemaal uitgehoord, daarna nog gesproken over de andere stofjes waarvan had wat verontrustende uitslagen had liggen.

Maar jouw gedachte is mij ook niet vreemd, ik heb namelijk een keer 6-apdb laten testen en toen kwam er 5-apdb uit. Maar wat ik dan nu zo vreemd vind is dat ze beide stofjes claimen te hebben gevonden?

Ik heb wel nog een gram bij een andere vendor besteld, laat ik die ook testen, kijken wta ze dan testen.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 05 August 2016 - 09:57 AM

Misschien wist die kerel zelf niet waar hij het over had. Of heb je direct met iemand van het lab gesproken?

Laat ook zeker die uitslag weten.

Zijn er ook andere die zoiets hebben meegemaakt?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 24 August 2016 - 06:46 AM

de combi komt regelmatig voor. Het lab kan onderscheid maken tussen de twee stoffen. Dus ze zitten er beiden in. Hoeveel van elk is niet bekend. 

#5 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 01 September 2016 - 09:28 AM

Duidelijke taal. Dank.
Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users