Jump to content

Photo

Muscimol

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 May 2016 - 02:29 PM

Ik zag dat we hier nog geen topic over hadden. Wel hebben we een topic over Vliegenzwam.

Er is hier ook verbazingwekkend weinig concrete informatie op het net over te vinden.

Het enige wat ik kon vinden was deze pagina op Erowid: https://www.erowid.o.../muscimol.shtml

Dosis: 10 mg oral genuegen als Dosis, fuehren sowohl E. Teuscher und Smith an. (23, 17) Bei einer Dosis von 15 mg sollen bereits ausgedehnte Vergiftungserscheinungen auftreten. (17, 45) J. Ott hingegen gibt den Dosisbereich mit 15-20 mg an. (62)

En dit topic op Bluelight: http://www.bluelight...397409-Muscimol

De dosis van erowid refereert naar het zwitterion en op BL schrijft iemand dat hij goede ervaring heeft gehad met 25mg van het HBr zout, wat overeen komt met 14-15mg van het zwitter ion.

Aangezien ik vliegenzwam plukken en drogen te riskant vind ben ik op zoek gegaan naar synthetische muscimol. Uit eindelijk een kleine hoeveelheid van de HBr zout weten te bemachtigen.

Na enige dubben over de juiste dosis, uiteindelijk gesetteld voor een voorzichtige 15mg, wat gelijk zou zijn aan bijna 9mg van het zwitterion.

Op BL wordt beschreven dat de come-up erg langzaam is, dus dat is iets waar ik op voorbereid was. Het was 2 uur na een maaltijd ingenomen. Het lost als een trein op in de kleinste hoeveelheid water. Het had wel een beetje een funky smaakje, beetje zurig, maar absoluut niet bitter of vies. Lekker is echter ook anders. ;)

Na 30-45 min was er wel duidelijk een kleine verandering te merken. Het was voornamelijk lichamelijke ontspanning. Denken begon ook steeds langzamer te worden. En op een gegeven moment koste het me ook enige moeite om de woorden in mijn hoofd fatsoenlijk uit te spreken. Er was duidelijk een miscommunicatie tussen met gedachten en lichaam. Dit merkte ik ook tijdens het op staan. Als wankelde behoorlijk.

En rond het twee uur punt waren er ook dingen te zien met ogen dicht. Met ogen open gebeurde er overigens niks.

Het was ook duidelijk dat de dosis te laag was voor echt vuurwerk en wou graag een beetje bij nemen, maar omdat de come-up zo langzaam is en het effect heel sterk lijkt op gaboxadol, besloten om hier een beetje van bij de nemen, om het effect wat te boosten. Dit was op grofweg 2.5 uur na inname. En het enige wat ik hier over kan zeggen is; I love it when a plan comes together, want dit werkte als een speer. :)

Het werd super dromerig en extreem relaxed en ontspannen. Met ogen dicht speelde er zich nu ook allerlei taferelen af. Op een zelfde soort resonerende manier als met gaboxadol alleen. Natuurlijk was dit effect ook deels veroorzaakt door gaboaxdol, dus dat is ook niet heel vreemd.

Volgende dosis gaat zeker hoger zijn. In ieder geval een minimum van 25mg, maar zit zelfs de 30mg te overwegen, wat overeen komt met 15-17mg van het zwitterion.

Als iemand extra informatie weet te vinden over muscimol, of ervaaring heeft, hoor ze graag. :D

En zeker - to be continued...

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 02 May 2016 - 03:45 PM

cool

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 May 2016 - 04:38 PM

Interessant :)

'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 02 May 2016 - 07:54 PM

En hoe was de misselijkheid? Dat lees je nog al eens wanneer men de Amanita eet.

#5 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 02 May 2016 - 08:02 PM

Wat ik zou willen toevoegen is dat 15 mg HBr zout muscimol verrassend prettig sederend is. Een heel fijn, loom gevoel, dat eigenlijk niet helemaal aanvoelt als benzo's of alcohol. Het lijkt nog het meest op gaboxadol.

Het visuele aspect was ook uniek. Pulserende erg kleurrijke taferelen die te kort waren om echt te interpreteren maar zeker niet onrustig aanvoelde. Ontzettend boeiend om dit 'vuurwerk' te bekijken. Ik merkte dat ik er echt door gefasineerd werd en telkens weer terug op deze 'hallucinaties' focuste. Ze waren enkel allen closed eye te aanschouwen.

Zeker is dat met deze 15 mg slechts een tipje van de sluier is opgelicht. Er schuilen ontzettend boeiende effecten in hogere doseringen, al weet ik niet precies of full blown visioenen te verwachten zijn. Ik verwacht het eigenlijk wel. Maar door het heel fijne sederende gevoel lijkt me deze verkenning zeker niet akelig!

Over de bijwerkingen: Er was inderdaad in het begin een opgeblazen gevoel. Gasvorming en geborrel. Verder een loopneus en overtollige speekselvorming. Alles zeer goed te handelen.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 May 2016 - 08:33 PM

Die misselijkheid van het eten van vliegenzwam zal hoogstwaarschijnlijk door andere alkaloïden in de zwam komen, want naast het opgeblazen gevoel, waren er geen lichamelijk ongemakken. Ik had wel een wat vreemde smaak in mijn mond, naast de sterke speekselvorming, maar dit waren geen ongemakken. Ik had overigens geen loopneus.

En de hele ervaring voelde extreem clean en natuurlijk aan, dat was ook iets wat ik niet op deze manier verwacht had.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 03 May 2016 - 10:06 PM

Interessant :)

^Wat hij zegt :)

#8 filozof

filozof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 16 May 2016 - 09:05 PM

Alleen muscimol is al een zeer interessante stof, laat staan de combi van muscimol en gaboxadol.  :D Dit zijn de soort ervaringen waar ik naar op zoek ben. Dankjewel voor het delen!

Die misselijkheid van het eten van vliegenzwam zal hoogstwaarschijnlijk door andere alkaloïden in de zwam komen, want naast het opgeblazen gevoel, waren er geen lichamelijk ongemakken. Ik had wel een wat vreemde smaak in mijn mond, naast de sterke speekselvorming, maar dit waren geen ongemakken. Ik had overigens geen loopneus.

En de hele ervaring voelde extreem clean en natuurlijk aan, dat was ook iets wat ik niet op deze manier verwacht had.

Ik kan vanuit mijn eigen ervaring met het eten en roken van de zwam bevestigen dat de misselijkheid inderdaad sterk aanwezig is tijdens zo een ervaring. Ik vond het geen aangename ervaring, wel waardevol, maar alles behalve aangenaam. Jouw ervaring doet mijn interesse in ieder geval weer herleven, gecontroleerde muscimol experimenten lijken me veel interessanter dan experimenten met de vliegenzwam zelf. 

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 22 May 2016 - 07:19 PM

Zojuist 30mg genomen (van HBr-zout). Op een lege maag, denk dat ik over een uurtje klein hapje ga eten, maar ben benieuwd waar deze avond me heen zal brengen. :D

EDIT: Had gehoopt gisterenavond af en toe een kleine update te geven, maar daar was ik absoluut niet meer toe in staat. Zal later een volledige beschrijving geven, maar kan nu al wel zeggen, dat er zeker genoeg effect was. :D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 23 May 2016 - 12:51 PM

Holy Mozes! Echt zo'n intense toename in effecten? Vertel, vertel! ;) :D

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 23 May 2016 - 08:34 PM

Toen ik eenmaal begon met schrijven van mijn ervaring van gisteren avond merkte ik al snel dat het op een volledig tripreport begon te lijken, dus dat er ook maar gemaakt. En het was alweer veelte lang geleden dat ik er eentje had opgeschreven en bovendien is dit middel interessant genoeg om over te schrijven.

Hier is het report te vinden: Een ontmoeting met de pure ziel van de vliegenzwam

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users