Ik zag dat we hier nog geen topic over hadden. Wel hebben we een topic over Vliegenzwam.
Er is hier ook verbazingwekkend weinig concrete informatie op het net over te vinden.
Het enige wat ik kon vinden was deze pagina op Erowid: https://www.erowid.o.../muscimol.shtml
Dosis: 10 mg oral genuegen als Dosis, fuehren sowohl E. Teuscher und Smith an. (23, 17) Bei einer Dosis von 15 mg sollen bereits ausgedehnte Vergiftungserscheinungen auftreten. (17, 45) J. Ott hingegen gibt den Dosisbereich mit 15-20 mg an. (62)
En dit topic op Bluelight: http://www.bluelight...397409-Muscimol
De dosis van erowid refereert naar het zwitterion en op BL schrijft iemand dat hij goede ervaring heeft gehad met 25mg van het HBr zout, wat overeen komt met 14-15mg van het zwitter ion.
Aangezien ik vliegenzwam plukken en drogen te riskant vind ben ik op zoek gegaan naar synthetische muscimol. Uit eindelijk een kleine hoeveelheid van de HBr zout weten te bemachtigen.
Na enige dubben over de juiste dosis, uiteindelijk gesetteld voor een voorzichtige 15mg, wat gelijk zou zijn aan bijna 9mg van het zwitterion.
Op BL wordt beschreven dat de come-up erg langzaam is, dus dat is iets waar ik op voorbereid was. Het was 2 uur na een maaltijd ingenomen. Het lost als een trein op in de kleinste hoeveelheid water. Het had wel een beetje een funky smaakje, beetje zurig, maar absoluut niet bitter of vies. Lekker is echter ook anders.
Na 30-45 min was er wel duidelijk een kleine verandering te merken. Het was voornamelijk lichamelijke ontspanning. Denken begon ook steeds langzamer te worden. En op een gegeven moment koste het me ook enige moeite om de woorden in mijn hoofd fatsoenlijk uit te spreken. Er was duidelijk een miscommunicatie tussen met gedachten en lichaam. Dit merkte ik ook tijdens het op staan. Als wankelde behoorlijk.
En rond het twee uur punt waren er ook dingen te zien met ogen dicht. Met ogen open gebeurde er overigens niks.
Het was ook duidelijk dat de dosis te laag was voor echt vuurwerk en wou graag een beetje bij nemen, maar omdat de come-up zo langzaam is en het effect heel sterk lijkt op gaboxadol, besloten om hier een beetje van bij de nemen, om het effect wat te boosten. Dit was op grofweg 2.5 uur na inname. En het enige wat ik hier over kan zeggen is; I love it when a plan comes together, want dit werkte als een speer.
Het werd super dromerig en extreem relaxed en ontspannen. Met ogen dicht speelde er zich nu ook allerlei taferelen af. Op een zelfde soort resonerende manier als met gaboxadol alleen. Natuurlijk was dit effect ook deels veroorzaakt door gaboaxdol, dus dat is ook niet heel vreemd.
Volgende dosis gaat zeker hoger zijn. In ieder geval een minimum van 25mg, maar zit zelfs de 30mg te overwegen, wat overeen komt met 15-17mg van het zwitterion.
Als iemand extra informatie weet te vinden over muscimol, of ervaaring heeft, hoor ze graag.
En zeker - to be continued...