Jump to content

Photo

Baclofen topicMet een heftig persoonlijk verhaal erbij

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 01 April 2016 - 12:24 PM

Ik vind dat er een baclofen topic moet komen; dus ik maak er een =)

Hier komt een heftig persoonlijk verhaal waarom ik vind dat er een baclofen topic moet komen.

Ik zit sinds kort, eindelijk mag ik wel zeggen, op baclofen, nu 50 mg 3x per dag; en ik kan voor het eerst in 3 jaar weer onafgebroken slapen; verslavende stoffen heb ik zolang het werkt meer dan de helft minder interesse in en dit geldt voor álle stoffen (wiet, heroine, en die zijn niet echt gaba gerelateerd ofzo, een maat van mij krijgt het voor zijn zware ketamine verslaving dat vind ik zelfs controversieel maar alsnog); ik krijg het omdat ik 3 jaar geleden zo'n 3 maanden lang lichamelijk verslaafd was aan ghb / gbl (ik vond de hoeveelheid zout die in binnenkreeg eng dus de tweede helft van die twee maanden dronk ik gewoon sterk verdunde gbl :\, heb ik voor in detox gezeten na een val op mn hoofd op een porcelijnen randje met 2 liter bloedverlies, alsnog zo snel als ze in Nederland uberhaubt toelaten afgebouwd en een week later klaar maar ik kreeg GEEN nazorg, en daar ging het mis: mijn slaap bleek volslagen kapot. Ik kan niet meer dan 2 uur in slaap blijven van nature, soms 1 uur, en terug in slaap vallen lukt ook niet altijd; er treedde geen enkele verbetering in op, ik bleef elke paar uur wakker worden. Dit leidde tot een verergering van periodiek chronische pijn die ik al had (paar keer per jaar), want als je oververmoeid bent, en ik raakte héél zwáár oververmoeid in die jaren, steeds erger natuurlijk, wordt je pijngevoeligheid veel extremer dus op een bepaald moment lag ik een paar uur per dag in feutus houding op bed; toen waren opiaten ineens niet meer een psychonautisch stout avontuur (ik vond het contrast tussen heel weinig prikkels binnen krijgen en vlak er na heel veel erg interessant, even leef je heel comfortabel wat minder en daarna klinkt muziek ZO mooi, en zijn emoties zo diep en is het licht zó fel, dus voor dat slaapgebrek was mijn opiaten gebruik een paar keer per jaar, meestal fentanyl; maar toen ik heroine nam in de periode dat ik 5+ uur per dag in feutus houding op bed van de pijn lag, leidde dat vanzelfsprekend tot een instant verslaving; van een half jaar, waardoor ik nu ook op een hele zooi methadon zin (110 mg per dag, op 100 mg per dag kwam er een periode voor dat ik een 2.5 maand geen heroine deed en er niet eens echt aan dacht). 

Ik dwaal af, maar ik ga toch het hele verhaal typen want anders maakt het einde geen sense, op benzo's, valium specifiek, kon ik samen met m'n methadon en zware versuffende anti-histamines (doxylamine bijvoorbeeld), twee blokjes 4 uur, soms, of 4 uur, en dan twee keer 2 uur, voor mijn doen was dat heel goed, dus ik wou graag valium op voorschrift, kreeg ik niet van m'n verslavings-arts, een paar maanden lang, dus kocht ik het zelf, toen raakte m'n offline bronnen op en bestellen durfde ik niet omdat m'n opa mijn bankrekening online wachtwoord heeft en dus kan zien wanneer ik bitcoins heb en hij weet van de deep web; en ik m'n benzos waren op dus ik was logischer wijs bang voor ruzie; toen schakelde ik over op.. phenibut. KUT IDEE. Phenibut is nog al toxisch, het is tenminste heel zuur, ik nam het in bommetjes, vaak op een lege maag (ik vastte de maanden dat ik phenibut nam ook 2 maanden, de laatste twee, om gewichts toename van de methadon te beperken en uit m'n eerste depressie ooit in m'n leven (die is weer weg), maar phenibut is extreem zuur en omdat ik vastte in die periode verbrandde het m'n maag waardoor ik heel veel last kreeg van het orgaan, 2x 's ochtends over men nek gegaan een keer toen ik niet eens een maag in houd had, 2 dagen erna met, volgens mij, bloed, en ik ga bijna nooit over men nek (ooit 15 jaar niet), en was elke ochtend extreem misselijk, last van dat zuur m'n slokdarm en darmen deden ook pijn. Toen durfde ik het niet meer in te nemen en kwam de ontwenning ondertussen had ik ook weer stuiptrekkingen (deze keer alleen dat ik ze voelde maar er niet naar bewoog), maar wel de héle dag door, keiharde tinnitus, af en toe het gevoel alsof ik onderwater werd gedrukt en een soort plop hoorde waarbij m'n brein heel naar voelde (mijn gaba-B systeem is nog al kapot door de gbl, daarom reageerde ik zo heftig op de inmiddels hoge doseirngen phenibut), toen ik het niet meer durfde te nemen kreeg ik vrij snel van m'n verslavings arts baclofen, waardoor ik van een gram per dag naar nog een kwart gram per 4 dagen blowen ging, pak shag gaat 2x zo lang mee, bijgebruik van heroine tegen de stuiptrekkingen en algemene dysforie van phenibut ontwenning en vergiftiging ging van 2-3x per week naar 0-1x, ketamine van 2-3x per week maar 1x in de 1 of 2 weken (wel maar 0.5 - 1.5 gram per keer; en das omdat ik permanente tolerantie heb), EN ik kon 6-8 uur slapen (met wat bier erbij, want de dosis was te laag en ik kon niet omhoog wegens de stuiptrekkingen).

Ik ben toen in detox geweest om te stabiliseren op de baclofen, en toen gingen in een een week ofzo alle bijwerkingen volledig weg, de stuiptrekkingen, dat gevoel in men hooofd, het ENIGE wat ik nog heb is lichte tinnitus. Verder werkt het nu perfect. Baclofen is voor mensen die te veel cravings hebben of een GHB verleden mogelijk een wondermiddel. Ik moet nu weg, dus ik typ later meer. Hopelijk was het niet al te shoquerend.

Nu slaap ik perfect op baclofen en valium, als ik een maandje of wat bijgeslapen ben ga ik afbouwen naar een dosis waarop ik niet regelmatig dingen uit men handen laat vallen (gezien baclofen een spierverslapper is, ik neem nu 3x per dag 50 en wil naar 3x per dag 30, met 20 mg valium per dag in 2x, vroeg in de avond en laat in de avond 10 mg, naar de 10 in totaal in 2x 5), omdat ik dan gefocusder kan studeren. Hopelijk heeft iemand hier iets aan.

Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#2 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 03 April 2016 - 07:43 PM

Aangrijpend geschreven. Dat verklaard missch waarom je een tijd afwezig was /leek te zijn van dhp. Ik kon je reacties van eerder erg waarderen

#3 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 03 April 2016 - 10:18 PM

heftig. Ik hoop dat het goed met je gaat nu.

omgekeerd gaat ook

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 04 April 2016 - 12:14 PM

Hopelijk kan je snel afbouwen, zodat je van niks meer afhankelijk bent!!

Wat bedoel je precies met dat Fenibut zuur is en Baclofen niet? Want beide stofjes zijn even zuur, maar van Baclofen heb je minder nodig, dus misschien dat het daarom minder zuur voelt?

En ik zou je ook willen adviseren om helemaal iet van diazepam afhankelijk te zijn, want zoals je waarschijnlijk wel weet kan dat ook een extreem vervelende verslaving zijn. Maar doe alles wel op zijn tijd, zodat je geen terug val forceert.

En super veel sterkte!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users