Jump to content

Photo

Groen Nike (Vervolg)

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Frosties

Frosties

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 10 October 2004 - 01:20 PM

Stempel : Nike logo
Kleur : Licht groen met spikkels
Breuklijn : Neen
Afmetingen : 8mm x 3mm

Posted Image

Heb er nu foto'tje van kunnen nemen en ben ze gisteren gaan testen bij een maat van mij (wel enkel EZ-test... ) Een maat van me heeft ze getest en zei me dat ze lekker hard inslaan, maar verder kon die niet veel zeggen omdat hij nogal wat gesmoord heeft die avond. Hij kon me wel vertellen dat het geen speed bommen waren.

Nu heb ik ze zelf nog niet getest, maar wel met de EZ-test dus.

EZ-Test Marquis: Straight to Purple (XTC like substance)
Simons: Straight to dark Bleu (MDMA, MDEA, Meth)
Robadopes: No colour change (no sign of primary amine as MDA, dex-Meth, PMA, 2C-B )

Waarom ik dit nu niet aanvul bij mijn vorige post? Wel, ik geloof niet dat het dezelfde pillen zijn als diegenen die geantwoord hebben op mijn post, ook niet dezelfde als er op pillreports stond. Daarom heb ik er foto bijgezet en die EZ-test result. Nu aan jullie om te oordelen of het dezelfde pillen zijn, ja of neen.. :D

Maw, ik hoop dus dat het niet dezelfde zijn :) Als het wel zo is, laat maar iets weten.

En ja, ik had ze moet laten testen (labtesten dan), maar ja zoals jullie dus al weten kan dit niet in Belgi?. Maar niet getreurd, die maat die ze heeft getest gaat nu 2 jaar in Den Haag studeren en zal dan mijn pilletjes naar hem toesturen zodat die ze kan laten testen voor mij :)

Greetz en hopelijk hebben jullie iets aan deze post !

#2 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 256 posts

Posted 10 October 2004 - 03:44 PM

Handig.. pillen versturen met de post.

Edited by mind, 10 October 2004 - 03:59 PM.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users