Jump to content

Photo

Hallo

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Gooihiermaarin

Gooihiermaarin

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 21 January 2016 - 02:19 PM

Hallo

Na enige tijd als gast hier te hebben rondgehangen heb ik toch maar een account aangemaakt.

Waarom? Ik ben vooral heel nieuwsgierig.

Waarom nieuwsgierig? Persoonlijk heb ik vooral ervaring met recreatief gebruik van XTC maar in mijn werk als hulpverlener kom ik zeer regelmatig in contact met gebruikers van andere middelen. Ik heb gemerkt dat door het lezen van tripreports het soms er handig is om te begrijpen waar iemand "zit" in zijn of haar trip en wat mensen als prettig zouden kunnen ervaren. Aangezien je als gebruiker meestal niet op een hulpverlener afstapt om te vertellen hoe lekker je gaat kan dit soort informatie voor mij handig zijn.

Ook ben ik nieuwsgierig naar ervaringen van anderen om op die manier te kijken of ik misschien ook eens een keer wil trippen.

Groeten.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 22 January 2016 - 08:56 AM

Welkom!

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 22 January 2016 - 10:20 AM

Welkom.

Het lezen van tripreports kan je maar tot een bepaalde hoogte inzicht geven in hoe het is om echt te trippen, vaak zijn woorden dan niet meer toereikend. Maar de beste voorbereiding voor een trip is er inderdaad wel zoveel mogelijk over lezen. En ook goed dat je vanuit je werk probeert in te leven hoe het is om te trippen.

Hier vind je een overzicht van alle tripreports op DHP, gesorteerd op substantie; http://www.dhpforum....php/Tripreports

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Gooihiermaarin

Gooihiermaarin

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 22 January 2016 - 11:34 AM

Bedankt allebei. 

Erg leuk om dit allemaal te lezen.

#5 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 25 January 2016 - 06:14 PM

Hey welkom hier! Er mooie insteek om als hulpverlener hier kennis te vergaren (Y)

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 06 February 2016 - 07:43 PM

Welkom! Wat voor hulpverlener ben je? Werk je bij de EHBO op feesten of festivals? In de verslavingszorg? Psychiatrie?

Wat voor ervaringen heb je met mensen in veranderde bewustzijnstoestand? Ben heel benieuwd - welkom op DHP!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users