Jump to content

Photo

Doe mee met werelds grootste onderzoek naar drugsgebruikGlobal drug survey

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 23 December 2015 - 09:31 AM

Veel mensen gebruiken alcohol of andere drugs en heel veel mensen praten erover, vaak zonder dat ze enig idee hebben waar ze het over hebben. Heb jij er zelf ook iets over te zeggen? Doe dan mee met de grootste onderzoek naar drugsgebruik in de wereld, de Global Drug Survey.

Vorig jaar hebben meer dan 100.000 mensen waarvan bijna 6000 Nederlanders meegeholpen door de vragenlijst in te vullen. Door de vragenlijst in te vullen kunnen jouw antwoorden, in combinatie met die van duizenden anderen over de hele wereld, een enorme bijdrage leveren aan het verzamelen en verspreiden van juiste informatie over drugsgebruik en druggerelateerde thema’s. 

http://www.unity.nl/...b79c73-20826993

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 23 December 2015 - 10:06 AM

Puik, heb m'n jaarlijkse taak als druggebruiker weer vervult ;)

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 23 December 2015 - 01:38 PM

Ingevuld! :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 23 December 2015 - 11:56 PM

Ook even meegedaan! :) 

#5 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 24 December 2015 - 07:06 PM

:woej:

#6 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 29 December 2015 - 08:31 PM

ook even meegedaan... de afgelopen meet heeft wel eventjes de cijfers goed beïnvloed :P.

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#7 BergTrip

BergTrip

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 29 December 2015 - 10:37 PM

Ingevuld. Wel lang! Maar goed, voor de goede zaak dan maar. Niet alles tot op de punt en komma waarheidsgetrouw ingevuld.Want ik wil natuurlijk niet dat ze weten wat mijn sterrenbeeld is! :unsure: :kidd0:

Maar wel goed genoeg ingevuld, dat ze er nog iets aan hebben.

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 29 December 2015 - 11:52 PM

ook even meegedaan... de afgelopen meet heeft wel eventjes de cijfers goed beïnvloed :P.

Waarom denk je dat we die steeds half december houden?? ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,018 posts

Posted 31 December 2015 - 03:21 PM

Pff wat een waslijst. Duurde lang. En bijna alles moest ik uitgebreider beschrijven. Ik wou bijna dat ik nooit drugs gebruikt had, dan was ik zo klaar. En dan die vragen over drugs die me geen reet intresseren. Ok, ik had toch gezegd dat ik 1 keer per 100 jaar cocaine gedaan had, waarom blijven jullie dan doorzeiken over mijn cokegebruik?!

En dat eiland. WTF! Een eiland vol Cannabis, MDMA en paddo's. Of ik dan de wiet en MDMA zou willen ruilen voor RC chems?! WTF?! Waar zijn de focking poppies! :D

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,674 posts

Posted 02 January 2016 - 07:46 PM

Ik heb geen zin meer... 't is echt zó veel werk elk jaar. Wel goed om het wel te doen, maar heb er nu effe geen zin meer in. Fuck de wetenschap. ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 06 January 2016 - 10:34 PM

(Nog) niet ingevuld, want ik vraag me af wat men met de verzamelde kennis gaat doen? Wordt het uiteindelijk tegen ons gebruikt?

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 15 January 2016 - 09:55 AM

Hoe bedoel je precies met 'tegen ons gebruikt worden'?

Het is anoniem, dus jij hoeft niks te vrezen en als dit onderzoek de beleidsvorming al zou aanpassen, dan is het enkel de goede kant op, want met meer informatie, kan er een beter beleid worden gemaakt. Bovendien weet de overheid allang van alle obscure middeltjes die rond gaan, en zolang er niemand aan dood gaat, hoeven wij niks te vrezen dat iets illegaal wordt. Bovendien is het een wereldwijd onderzoek.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,674 posts

Posted 06 February 2016 - 07:44 PM

Bovendien zijn alle publicaties die uit de Global Drug Survey altijd wel gebalanceerd en insightful. Heb 'm uiteindelijk toch nog wel ingevuld... procrastinatie op m'n werk enzo. ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users