Jump to content

Photo

2-Fluoroketamine (Fletamine)Nice milde en sociale variant

dissociatief RC researchchemical

• Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 21 December 2015 - 10:41 PM

Recent een beetje substituut van Ketamine te samplen gekregen. Zelfde structuur al de bekende K, met in plaats van de Chloor, een Fluor vastgeplakt. ((RS)-2-(2-fluorophenyl)-2-(methylamino)cyclohexan-1-one Is hij dachtik, maar correct me if i am wrong :)
Is van een betrouwbare source, dus zeker dat het om 2-fluor keta gaat. Ziet er uit al wit, fijn kristallijn poeder.
Gedurende de avond begonnen met een bescheiden bumpje, schat een mg of 15. Dit gaanderweg met even zo grote bumpjes opgetitreerd. Hoewel het effect sterke gelijkenis vertoont is de Fleta stukken subtieler. Er is veel minder de neiging om terug te trekken in je solo trip en communicatie met anderen is ook zeer goed mogelijk. Wel wordt alles steeds iets meer psychedelisch maar dus juist niet zo direct en overrompelend als gewone K dit doet. De high duurt ongeveer net zo lang en voelt bijzonder clean, cleaner dan gewone K. Bij het testen had ik overigens nul tolerantie vanuit K, wel bier erbij gedronken en had er ook een stimulant bij op. Wat mij betreft is deze Fleta een winnaar! Geen alternatief voor K maar een RC die op zichzelf staat voor een andere gelegenheid dan K.

peace

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 December 2015 - 12:42 AM

2kintg.png

Ik heb er goede dingen over gehoord, maar zelf nog niet geprobeerd. Naar wat ik gehoord heb is het extreem vergelijkbaar met gewone keta, enkele is K-holen net wat lastiger, maar niet onmogelijk

Maar is in ieder geval een analoog die werkt, in tegenstelling tot MeO-Ketamine :)

Denk dat we nog wel meer van deze jongen te horen gaan krijgen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 February 2016 - 02:59 PM

Eindelijk tijd gehad om deze nieuw vriend eens goed onder de loep te nemen.

Een tijdje terug had ik al een bumpje van 10mg genomen, om te kijken of het inderdaad niet toch opeens heel vele potenter is dan het chloro broertje. Na 15 min voelde ik nauwelijks iets, maar toen met een tweede bumpje van 15mg voelde ik wel een beetje effect. Vergelijkbaar wat ik met keta zou hebben met die dosis.

Toen twee weken later de proef of de som genomen en 10 lijntjes van elk 50mg klaar gelegd. Eerste lijntje mijn neus in. Viel me echt op dat ik direct een verstopte neus had, sterker dan bij normale keta en binnen enkele minuten duidelijk effect. Nog een lijntje mijn verstopte neus in weten te werken en het toen een 15-20 minuten de tijd gegeven om te zien waar het me heen bracht. Was ondertussen ook gaan liggen en alles wat in mijn neus zat stroomde direct mijn keel in, Gatver, nog viezere drip als met keta, maar mijn neus was zo goed als leeg. Nog even goed gesnoten alvorens twee nieuwe lijntjes. Ik zat nu op 200mg en leek heel sterk op keta, zowel qua effect als potentie.

Vanaf dat moment ben ik er voor gaan liggen en telkens wanneer ik de behoefte had een klein bumpje van de overige lijntjes genomen. Uiteindelijk is over de hele avond de 500mg geheel opgemaakt.

Ook had ik totaal geen moeite om in een K-hole (of moet het nu een F-hole zijn? ;)) te geraken.

Als ik niet wist dat dit geen keta was had ik niet kunnen zeggen dat het een ander middel was. Aangezien ik het wist heb ik wel bewust op de verschillen proberen te letten.

Deze voelt wat warmer aan, voor mij. Waar keta wat kil kan zijn, voelde dit meer soepel, maar kan ook prima aan de S&S hebben gelegen. Verder waren werkingsduur en potentie nagenoeg identiek.

Na ketamine heb ik altijd extreem veel moeite met inslaap vallen, tot zeker een paar uur naar de hoofdeffecten verdwenen zijn, maar het leek alsof dat nu sterker was op dit middel. Daardoor ook extreem slecht geslapen en was de volgende dag iets meer brak dan dat ik van keta zou zijn geweest.

En ik heb het laten testen alvorens ik het de eerste keer probeerde, dus ik weet ook zeker dat het niet per ongeluk toch keta was. Dus wie een (nog) legaal alternatief voor keta zoekt; geven deze vriend zeker eens een kans.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 30 January 2017 - 10:43 AM

Na meerdere ervaringen met die middel blijf ik bij mijn standpunt dat het niet te onderscheiden valt van ketamine, zowel qua dosis, werkingsduur en effect. Behalve dat deze (nog) niet illegaal is.

Overigens is dit middel technisch gezien niet 2-Fluoroketamine, maar 2-Fluorodeschloroketamine. Welke je kan afkorten tot 2-FDCK en met mijn dyslexie lees ik 2-FCK'D. B) :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 18 February 2017 - 02:30 PM

Ketamine is ook niet illegaal hoor Poelster. Is een geregistreerd medicijn, maar staat niet op de lijst van verboden middelen in de Opiumwet.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 18 February 2017 - 05:47 PM

Misschien verkeerde bewoording, want je hebt helemaal gelijk dat het niet op de opiumlijst staat, maar...

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 09 October 2017 - 12:38 PM

Boeiend stofje! Zelf nog nooit keta gebruikt maar ben hier wel erg benieuwd naar. Snuiven kan ik echter niet ivm het doneren van bloed. Mijn idee was dus ook om keta of 2-fluor oraal te nemen(orale dose is wel een stuk hoger dan snuiven). Zou er bij orale inname verschil zitten tussen deze twee stoffen?

edit: Op psychonautwiki zie ik geen orale dosis staan

#8 Bal0n

Bal0n

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 257 posts

Posted 09 October 2017 - 12:52 PM

Waarom is snuiven geen optie ivm het doneren van bloed?

#9 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 09 October 2017 - 01:26 PM

Dan mag je geen bloed meer geven(in het members topic heb ik dit al keertje besproken). Het gaat ze er niet om dat je daadwerkelijk drugs gebruikt, maar dat de kans op infectie vele malen groter is bij snuiven. Volgens mij als je gesnoven hebt mag je minimaal een jaar niet meer doneren en moet je daarna opnieuw getest worden. Nou lijkt keta me super vet maar dat vind ik het persoonlijk niet waard :)

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 October 2017 - 07:09 PM

Voor wie geïnteresseerd, hier de discussie over drugsgebruik en bloed doneren, waar Spekkie zojuist naar verwees.

Ik heb geen ervaring met 2-FDCK oraal te nemen, wel veel ervaring met ketamine (zoveel gesnoven als oraal). IN mijn ervaring zijn deze twee verbindingen in dosering, effect en werkingsduur ononderscheidbaar. Dit is voor gesnoven doseringen. Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom dat voor oraal anders moet zijn.

Uiteraard is het altijd verstandig om laag te beginnen, maar ik vermoed dat je met dit stofje prima de richtlijnen voor orale dosering ketamine kan aanhouden.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 31 December 2020 - 01:42 PM

Dit is het kleine zusje van ketamine, leuke eerste kennismaking met zo'n 80mg verdeeld over de avond. Warmer, en minder mindfuck. Smaakt naar meer! Wel moeite om in slaap te komen inderdaad.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 January 2021 - 12:26 PM

Ik ga er vanuit dat dit een gesnoven dosis was?

Maar als je het vergelijkt me een exact dosis ketamine, vind je het dan ook warmer en een minder mindfuck geven dan ketamine? Of was dit meer in vergelijking met een hogere dosis ketamine?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 26 January 2021 - 11:44 PM

Ja, dit was een gesnoven dosis. Voor mij voelt dit in een zelfde soort dosis milder, en ketamine wat 'zwaarder' en dit wat minder geneigd tot mindfuck.

Oudjaarsavond nog wat lijntjes verdeeld over de avond, zo'n halve gram, en dit werd wel meer mindfuck, maar voor mij niet helemaal als ketamine. De f-hole kwam ook niet echt, behalve na een ballonnetje met lachgas, wat een soort vreemde geestelijke bungeejump was, en vrij lang aanhield.

Daarom noem ik deze het kleine zusje. Maar wel een leuk zusje :)

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#14 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 27 January 2021 - 09:54 PM

Als ik het goed begrijp is dit minder kil dan ketamine?

#15 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 27 January 2021 - 11:59 PM

Ja, voelt wel wat warmer.

#16 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 28 January 2021 - 12:21 AM

Dan moet ik het misschien toch nog eens een kans geven. Tot op heden waren mijn ketamine-ervaringen (nog nooit geholed) emotioneel dusdanig vlak dat ik er weinig aan vond, ondanks dat ik bijvoorbeeld door een soort abstract kasteel vloog.

#17 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 January 2021 - 08:52 AM

Zoals bijna exact 4 jaar geleden in dit topic schreef, voor mij, zijn keta en dit middel niet te onderscheiden in effect (of dosis).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

Also tagged with one or more of these keywords: dissociatief, RC, researchchemical

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users