Jump to content

Photo

Goedenacht iedereen !Frizzle Dizzle

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Nizzle

Nizzle

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 13 December 2015 - 02:50 AM

Hallo iedereen ! 

Ik ben een student, 25 jaar en ben sinds vorig jaar gaan experimenteren met psychedelische middelen en heb gister LSA geprobeerd.
Na deze geweldige ervaring met LSA wil ik graag met andere mensen in contact die ook psychedelische middelen gebruiken. 

Sinds mijn 18e ben ik begonnen met cannabis en later rond me 23e ben ik gaan experimenteren met andere middelen zoals speed, xtc, mdma en coke.
Heb een tijdje bij Bouman gezeten ( geestelijke gezondheidszorg ) bij de jeugdafdeling ( poliklinisch en klinisch ) voor persoonlijkheidsproblematiek en cannabisafhankelijkheid. 
Ik blowde rond mijn 20e ongeveer 250-350 euro wiet weg per maand en dat werd op een gegeven moment een beetje teveel voor mij.

Die tijd heb ik als een zombie geleefd die werkte om wiet te kopen om zichzelf te vergeten. 
ben een tijdje clean geweest tot zomer 2013 toen ben ik weer gaan blowen .

Ik zou graag mijn ervaringen met jullie willen delen zoals de leuke dingen dat ik heb ervaren met psychedelische middelen en de mindere ervaringen zoals mijn problemen die ik heb ervaren met met cannabis. 

Dus bij deze hallo :P ik ben Nizzle ! 

#2 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 14 December 2015 - 07:45 AM

Welkom :)
Paar vraagjes want vond je zo geweldig aan de lsa ervaring?
En waarom benje weer begonnen met blowwen? Ik zit namelijk in de zelfde situatie 250 a 300pm.
Hoe hebje ervoor gezorgd datje een poosje clean bleef of hoe heeft bouman jou daarbij geholpen?
Met vriendelijke groet
Hazolator

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 14 December 2015 - 08:42 AM

Welkom.

Ben benieuwd naar zowel de positieve als de negatieve kanten van je gebruik.