Jump to content

Photo

Goedenacht iedereen !Frizzle Dizzle

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Nizzle

Nizzle

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 13 December 2015 - 02:50 AM

Hallo iedereen ! 

Ik ben een student, 25 jaar en ben sinds vorig jaar gaan experimenteren met psychedelische middelen en heb gister LSA geprobeerd.
Na deze geweldige ervaring met LSA wil ik graag met andere mensen in contact die ook psychedelische middelen gebruiken. 

Sinds mijn 18e ben ik begonnen met cannabis en later rond me 23e ben ik gaan experimenteren met andere middelen zoals speed, xtc, mdma en coke.
Heb een tijdje bij Bouman gezeten ( geestelijke gezondheidszorg ) bij de jeugdafdeling ( poliklinisch en klinisch ) voor persoonlijkheidsproblematiek en cannabisafhankelijkheid. 
Ik blowde rond mijn 20e ongeveer 250-350 euro wiet weg per maand en dat werd op een gegeven moment een beetje teveel voor mij.

Die tijd heb ik als een zombie geleefd die werkte om wiet te kopen om zichzelf te vergeten. 
ben een tijdje clean geweest tot zomer 2013 toen ben ik weer gaan blowen .

Ik zou graag mijn ervaringen met jullie willen delen zoals de leuke dingen dat ik heb ervaren met psychedelische middelen en de mindere ervaringen zoals mijn problemen die ik heb ervaren met met cannabis. 

Dus bij deze hallo :P ik ben Nizzle ! 

#2 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 14 December 2015 - 07:45 AM

Welkom :)
Paar vraagjes want vond je zo geweldig aan de lsa ervaring?
En waarom benje weer begonnen met blowwen? Ik zit namelijk in de zelfde situatie 250 a 300pm.
Hoe hebje ervoor gezorgd datje een poosje clean bleef of hoe heeft bouman jou daarbij geholpen?
Met vriendelijke groet
Hazolator

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 14 December 2015 - 08:42 AM

Welkom.

Ben benieuwd naar zowel de positieve als de negatieve kanten van je gebruik.

Met welke andere psychedelica heb je zoal ervaring? En welke staan hoog op de verlanglijst?

Welke zaden heb je gebruik voor je LSA?

Hier een selectie topics over LSA;

https://www.dhpforum...tractiemethode/
https://www.dhpforum...?showtopic=1996

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Nizzle

Nizzle

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 14 December 2015 - 03:08 PM

Welkom :)
Paar vraagjes want vond je zo geweldig aan de lsa ervaring?
En waarom benje weer begonnen met blowwen? Ik zit namelijk in de zelfde situatie 250 a 300pm.
Hoe hebje ervoor gezorgd datje een poosje clean bleef of hoe heeft bouman jou daarbij geholpen?
Met vriendelijke groet
Hazolator

Wat ik zo geweldig vond aan de LSA ervaring is als ik het vergelijk met mijn truffels ervaring is dit wat meer gecontroleerd en gericht naar buiten terwijl mijn truffels ervaring altijd wild zijn en vooral gericht naar binnen . 

Ik heb een koud water extract gemaakt van 10 zaadjes ( fijn gemaakt met een molen ) en heb ook paar druppel;s muntolie gebruikt tegen maagproblemen. 
Daarna heb ik het in de ijskast gelaten voor 12 uurtjes en daarna het water eruit gefilterd. 
Ik denk dat ik wat heb verspild omdat ik de fijne stukjes niet heb ingenomen en heb beetje water verspild dus ik denk maar weet niet zeker hoor.. dat het misschien gelijk was aan 6-7 zaadjes. 

Uur na inname begon ik misselijk te worden en ben gaan overgeven, dit duurde iets van 10 minuten maar daarna was het echt wauw :D 
Euforie begon op te komen en werd alleen maar intenser, gevoel was zo raar alles voelde doorzichtig aan ? ik weet niet of het zo juist beschrijf :P 
Ik voelde een eenheid met alles om me heen en alles wat ik zag vond ik super fascinerend ! ( zo heb ik iets van 20 minuten naar een schoorsteen gekeken en dan ging ik soms op en neer met me hoofd waardoor ik een mario gevoel kreeg )

Ik heb weinig visuals ervaren zowel ogen open en dicht maar merkte wel als iets me aandacht te pakken had en ik focusde erop met mijn ogen dan kwam het los van de achtergrond en de achtergrond bewoog soms beetje vaag mee.
Muziek was intens en geweldig :D was ongeveer te vergelijken met truffels maar met truffels vind ik muziek toch wat intenser maar misschien is dat ook omdat ik met truffels wat meer ervaren ben. 

Heb gister een filmpje gemaakt van me LSA trip en ben nog bezig met bewerken ervan :P 

Waarom ben ik weer begonnen met blowen...

Ik ben van 2012 december tot 2013 september clean geweest.
Dat was na me 2e opname  ( Ik was opgenomen omdat ik veel last had van suïcidale gedachtes, somberheid en cannabis afhankelijkheid ) 
Ik heb in 2012 in september een leuke meid leren kennen in Suriname ( ik ben ook Surinaams van afkomst ) 
Met haar had ik veel contact tijdens me 2e opname in me kliniek en ben na me opname naar Suriname gegaan om samen met haar te zijn, en dit was ook  mijn eerste vriendin.  
Heb daar gewerkt als junior netwerkbeheerder voor een maand en daarna 6-7 maanden bij een mediabedrijf als visual designer. 
Me relatie ging stuk in september, kreeg ruzie met familieleden en voelde me op een gegeven moment super depressief en eenzaam.
Toen ben ik weer teruggekeerd naar Nederland en ben de eerste dag dat ik in nederland was weer gelijk gaan blowen. 

over bouman ...
Bouman heeft me geholpen om meer inzicht te krijgen in mijn gedrag en verslaving maar ik merk dat ik nog steeds worstel met een aantal dingen....
Ik heb namelijk obsessief compulsief persoonlijkheidsstoornis, de perfectionist die bang is om fouten te maken omdat ik niet slecht beoordeeld wilt worden ;) 

Het ging niet allemaal zo evengoed hoor bij bouman, heb me aangemeld in 2011 en was klaar in 2013. 
Paar minpunten was bv dat ik in het begin toen ik poliklinisch begeleiding kreeg, kreeg ik om de zoveel weken een ander begeleider en daar werd ik gek van...
Bij de opnames waren er op een gegeven moment personeel tekort waardoor er wat minder aandacht en controle was in de kliniek.

Wat heeft geholpen om clean te worden is uit me eigen omgeving weggaan en nieuwe dingen zoeken ( bij mij was dat mijn periode in Suriname toen ik me ex leerde kennen en werk waar ik gek op was ) 

Als je meer vragen heb dan hoor ik het graag :) 

#5 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 02 January 2016 - 07:44 PM

Hoi Nizzle, welkom op DHP!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#6 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 03 January 2016 - 02:32 AM

welkom! :) bedankt voor de openheid!

heb je er zelf vrede mee dat je weer blowt, of is het iets waar je liever vanaf zou willen?

heb je nog andere middelen waar je ervaring mee wilt opdoen?

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users