Jump to content

Photo

Gaboxadol (THIP)

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 12 December 2015 - 06:39 PM

Zoals ik eerder schreef verstekt alcohol het effect enorm (net als een jointje dat deed, overigens) En denk dat het ook zeer aannemelijk is dat benzo's dat zullen doen. Dus ik zou minimaal 4 halfwaardes wachten, om zeker te zijn dat de benzo geen interactie heeft.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 December 2015 - 01:16 PM

* EDIT. ik lees net de post van Poel★ hierboven. (Schaam schaam) Dan is mijn post eigenlijk overtollig.*

Ik zou het zeker niet met benzo's of alcohol combineren. Ik heb er 1 glaasje gluhwein bij gedronken en ging randje nokkie.

Verder, als je geregeld een benzo neemt savonds en dan nog goed functioneerd de volgende dag dan kan 20 mg THIP ook gerust wel doordeweeks. Alleen de recente Poel★ dosering zou ik reserveren voor een heerlijk avondje. ;)

Hoe lang na de benzo? Ligt aan de benzo. Meestal is de vuistregel: plasma concentratie is zo goed als nul na: Halflife x 5. Met valium ben je dan dus snel 500-600 uur verder... met xanax 50-60 uur.

ps. nee, ik ga niet preken over te regelmatig gebruik van BDZs...nee....neee.....neeeeee.....

Edited by McHennemAn, 19 December 2015 - 01:20 PM.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#23 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 January 2016 - 04:47 PM

Ik heb gisteren in de naam der wetenschap (in (be)hindsight...) 25 mg Gaboxadol verknoeit!

Ik had 25 mg in 2.5 mL isotone zoutoplossing (Loste mooi op) geplugged. En toen...Niks... Wachten...NIKS...∞NIKS

Toen dacht ik aan wat Poelster zei over rPAT1 transporters en zwitterionen.

Nadat, in plaats van de gaboxadol, de afgrijselijke gedachte 25 mg verknoeit te hebben, door mij heen gierde, ging ik in allerijl op zoek naar concrete bewijzen van deze hypothese :hmz: :

Function and expression of the proton-coupled amino acid transporter PAT1 along the rat gastrointestinal tract: implications for intestinal absorption of gaboxadol

Conclusies:

Ja: Gaboxadol vereist actief transport door rPAT1 voor opname in de bloedbaan

Nee: rPAT1 bevind zich niet in uw rectum en/of sigmoid colon.

Een ander voorbeeld van een zwitterionic drug die niet wil meespelen:

Failure of absorption of baclofen after rectal administration

Darn! Weer wat geleerd... :koffie:

"Prove me wrong..."

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 January 2016 - 04:14 PM

Klopt. Voor de rectale, of nasale, route wil je passieve diffusie hebben.

Maar alles voor de wetenschap, toch? ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 January 2016 - 07:50 PM

Science my ass... ;)

Maar er staat inderdaad ook dat tryptophaan en 5-htp competetors zijn voor de transporter en dus piek plasma verlagen. Dus inderdaad is een lege maag eigenlijk essentieel.

"Prove me wrong..."

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 November 2017 - 09:39 AM

Dit middel meer als een half jaar niet aangeraakt, want ik merkte toch hoe makkelijk het was om meerdere avonden in de week 20-25mg te pakken. Want je slaap er zoveel beter op!

Deze week vond ik het toch weer eens tijd om deze te proeven. 35mg opgelost in water. Twee uur na mijn laatste maaltijd. Effect was wederom weer snel merkbaar (~30 min).

Dit keer geen "last" van de flitsen, die ik voorheen ervoer. Was na twee uur na inname in bed gaan en lekker weggedroomd terwijl ik muziek aan het luisteren was. Op een gegeven moment in slaap gevallen, geen idee hoe lang dit heeft geduurd. Gok 30 min.

Die nacht extreem intens gedroomd, als in hyper realistisch. Werd midden in de nacht wakker, compleet uitgerust en kon moeilijk onderscheiden of mijn dromen echt waren of slechts dromen. Overigens absoluut geen moeite om weer in slaap te vallen. De volgende ochtend ook geen enkele na-effecten, behalve een compleet uitgerust gevoel.

Dit is en blijft bij uitstek het beste slaapmiddel voor mij!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 March 2018 - 08:17 PM

In mijn post waar ik een dosis van 50mg beschreef zei ik dat het voelde alsof ik een bepaalde threshold was over gegaan en dat er bij hogere doseringen het effect een ander karakter zou kunnen krijgen. Een beetje zoals een lage dosis ketamine niet vergelijkbaar is met een hoge dosis ketamine.

Ik ben tot 100mg gegaan, maar hoger dan dit zal ik niet gaan, omdat ik nu niet meer denk dat "er meer is".

Het effect van 100mg was in alle opzichten vergelijkbaar met dat van 50mg, alleen sterker. Kon hooguit tot anderhalf uur na dosering wakker blijven. Ik weet nog precies wanneer ik in slaap viel. Voor mijn gevoel deed ik mijn ogen dicht en direct weer open, alleen was het toen al de volgende ochtend. Was heel bizar en beetje desoriënterend. Kon geen dromen meer herinneren of überhaupt het gevoel dat ik geslapen had. Ik ben dus waarschijnlijk gewoon out gegaan. Ook was het effect tot zeker dik 12 uur na inname merkbaar. Er was dus weinig recreatiefs aan deze dosis.

In het vervolg houd ik het gewoon bij een dosis rond de 20mg, voor een goede nacht rust.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users