Jump to content

Photo

Aangenaam!

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Pimm'

Pimm'

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 28 October 2015 - 10:11 PM

Hoi iedereen!

Ik heb besloten me ook maar even aan te melden op jullie forum. Mijn naam is Pim en ik ben 23 jaartjes jong. Ik ben al lange tijd zeer geinterreseerd in psychedica en inmiddels ook wel vrij ervaren. 

Ik merk de laatste tijd steeds meer dat ik de neiging heb om mijn ervaringen te delen met anderen, maar helaas staat mijn omgeving hier niet zo voor open. Vandaar dat ik me aangemeld heb op DHP. Lijkt me leuk om te discussiëren en ervaringen te delen met mensen die weten waar ze het over hebben :) 

Groetjes!

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 29 October 2015 - 08:23 AM

Welkom hier. :)

Met welke psychedelica heb je zoal ervaring en welke genieten je voorkeur? Heb je toevallig ook middelen die je niet snel nog een keertje zou nemen?

En kijk uit naar de beschrijvingen van je ervaring, als je zin en tijd heb mag je die natuurlijk ook in de vorm van een tripreport delen ;)

En aangezien ervaringen delen twee kanten op gaat, hier een overzicht van alle tripreports op DHP: http://www.dhpforum....php/Tripreports

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Pimm'

Pimm'

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 29 October 2015 - 01:16 PM

Tot nu toe ervaring met 2CB, 2CE, Truffels, Ketamine, MXE, Salvia, 25i-NBOMe en LSD. Die laatste is toch wel met afstand mijn favoriet! Nog nooit foute ervaringen gehad eigenlijk, dus zal ze allemaal nog wel een keer tot me nemen. 

Buiten dat ook wel ervaring met ander spul zoals Wiet/Hasj, MDMA, Speed, Coke, 4fa en GHB. GHB zal ik wel niet zo snel meer doen, ben een aantal jaren geleden in het ziekenhuis beland nadat ik iets te veel had gepakt.

Over een paar weken kan ik ook (eindelijk) DMT van mijn to-do list afstrepen. Heel lang op zoek geweest naar dit spul maar nooit kunnen krijgen, dus heb ik besloten zelf maar een extractie te gaan doen. Komende twee weken ben ik nog even bezig met mijn tentamens en moet nog wat materiaal binnen krijgen via de post, maar daarna ga ik een poging wagen.

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 29 October 2015 - 05:40 PM

Ja DMT is een magisch middel!! Er staat je zeker nog wat moois te wachten. :)

Welke methode ga je gebruiken voor je extractie?

Hier is een topic voor de meest gebruikelijke, de Noman's Tek: https://www.dhpforum...imosa-hostilis/

En de eerste keren DMT roken kan beste tricky zijn, mbt techniek, lees ook zeker dit topic zodra je je mooie DMT kristallen hebt; :)

https://www.dhpforum...t-rooktechniek/

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Pimm'

Pimm'

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 30 October 2015 - 12:19 AM

Ik ga de snuiftek tek gebruiken (https://www.dmt-nexu..._posts&m=430610)

Las overal dat de opbrengst een stuk hoger ligt wanneer je een magneetroerder gebruikt, dus die heb ik ook maar even aangeschaft. 

Zal zodra ik klaar ben wel even laten weten wat de opbrengst is :) 

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 30 October 2015 - 10:47 AM

ik had er nog nooit van gehoord, maar is hetzelfde als de Noman's Tek :D Maar wordt soms ook wel Lazyman's Tek genoemd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 filozof

filozof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 31 October 2015 - 08:17 PM

Ik ga de snuiftek tek gebruiken (https://www.dmt-nexu..._posts&m=430610)

Las overal dat de opbrengst een stuk hoger ligt wanneer je een magneetroerder gebruikt, dus die heb ik ook maar even aangeschaft. 

Zal zodra ik klaar ben wel even laten weten wat de opbrengst is :)

Ik zou zeker voor een magneetroerder gaan. Tevens zou ik het water bij de natronloog doen en niet andersom. Lost het wat beter op. Ook zou ik even kijken naar het plastic dat je gebruikt. Zorg dat het HPDE is.

En welkom!

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

#8 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 31 October 2015 - 10:58 PM

Heb je als je water bij natronloog voegt ipv andersom geen risico dat het door de exotherme reactie gaat borrelen/spetteren?

#9 filozof

filozof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 31 October 2015 - 11:01 PM

Heb je als je water bij natronloog voegt ipv andersom geen risico dat het door de exotherme reactie gaat borrelen/spetteren?

Niet zo snel. Dit is bij zuur inderdaad wel het geval. Maar in het geval van natronloog niet. Nu moet je natuurlijk niet het water druppel voor druppel gaan toevoegen. :P Maar als je het er gewoon normaal bijgiet is er niks aan de hand.

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 01 November 2015 - 11:20 AM

Doe NOOIT water bij loog, maar ALTIJD loog bij water. Uiteindelijk maakt het namelijk niks uit voor de oplosbaarheid, want de concentratie is uiteindelijk hetzelfde. De reden dat het beter lijkt op te lossen is omdat je veel warmte genereert.

Ook belangrijk is om geen dingen van aluminium te gebruiken, zoals lepels of schalen, want dit reageert met de loog.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 04 November 2015 - 12:24 AM

Welkom hier!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users