Ik heb wat rondgelezen hier en op het internet en ontdek dat de doseringen die mensen nemen behoorlijk uiteenlopen en dat er niet een duidelijke richtlijn bestaat. Toch ben ik wel benieuwd naar meningen/ervaringen wat betreft de dosering wanneer je speed niet als party-drug wilt gebruiken maar meer 'therapeutisch' zoals bij medicijnen als dexamfetamine e.d.
Ik heb 2 jaar terug eens wat Ritalin gebruikt om te testen wat voor mij de voor- en nadelen waren. Mijn conclusie was dat het voor mij wel zijn nut kan hebben om dat bv eens per week te gebuiken door 2 maal op een dag 20mg te nemen. In werkelijkheid is het er sindsdien nooit meer van gekomen trouwens.
Maar nu heb ik wat speed (overigens in het zwarte circuit veel goedkoper dan Ritalin) en wil dat graag een keer oraal innemen. Wie weet bevalt het wel en kan het me af en toe helpen wat klusjes gedaan te krijgen en te focussen als ik bepaalde deadlines heb. Uiteraard ben ik van plan laag te beginnen met de dosering. Ik dacht zelf eerst aan 25 mg en dan eventueel 5 uur later weer 25 mg (niet na 3 uur 's middags ivm mogelijke slaapproblemen.)
Ik kwam op deze dosering nadat ik las van een vrouw die (naar eigen zeggen) haar leven weer op de rails kreeg door 6 keer per week 2 maal daags 50mg te nemen. (Mss gaat het nu wel heel slecht met haar, die optie houd ik uiteraard open. Ik wil het niet idealiseren.)
Maar na wat rondgelezen te hebben krijg ik het idee dat 100 mg op een dag toch wel heel veel is, hoewel voor sommige recreatieve gebruikers een halve gram op een avond niet ongewoon is. En misschien is 50 mg op een dag, zoals ik in gedachte had ook al veel of valt dat best mee?
Ben dus wel benieuwd naar ervaringen en ideeën.