Over de duur en dergelijke durf ik je niets te zeggen, maar volgens mij staat dit fenomeen bekend als kindling.
Zie ook deze wikipedia-pagina: https://en.wikipedia...tic_withdrawal)
Posted 18 July 2015 - 05:46 PM
Over de duur en dergelijke durf ik je niets te zeggen, maar volgens mij staat dit fenomeen bekend als kindling.
Zie ook deze wikipedia-pagina: https://en.wikipedia...tic_withdrawal)
Posted 19 July 2015 - 01:20 PM
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 19 July 2015 - 01:32 PM
Hoi Mandra, weet je zeker dat het van de Oxazepam komt? Naar gevoel op de borst, last van zware ademhaling ken ik na gebruik van opiaten en opioiden.
Heb je eerder zulke ontwenningsverschijnselen gehad na afbouw Oxazepam en dan ook nog zo lang daarna?
Blesed Be, Daturae
Posted 19 July 2015 - 03:28 PM
Posted 19 July 2015 - 03:32 PM
Posted 19 July 2015 - 03:52 PM
Posted 19 July 2015 - 06:20 PM
Posted 19 July 2015 - 07:37 PM
Wow, wat heftig dan! En nu snap ik het Mandra, je had maar éven weer Oxa gehad of roetsj.. daar ging je weer. Mede door alle ervaringen die hier zo lees ben ik heel voorzichtig met mijn Lorazepam. Slaap dan maar af en toe een keer beroerd, wil absoluut nog geen drie nachte nachten achter elkaar Lorazepam! Soms kom ik met simpelweg wat hasj roken ook een heel eind, slaap er bijna altijd beter op, dan zonder.
Blessed Be, Daturae
Posted 19 July 2015 - 10:27 PM
Posted 20 July 2015 - 12:35 PM
Fuck, meen je dat echt? Ik kreeg Oxazepam, maar kon daar de volgende dag, zelfs 's middags niet mee autorijden, heb nu Lorazepam en dacht dat ie milder was, word er niet zo zwaar duizelig van ook (dat vond ik op zich wel gaaf hoor... )
Heb vannacht om half vier uiteindelijk toch maar een Lorazepam genomen, was té aroused van de combi hasj- heroïne.
Blessed Be, Daturae.
Posted 20 July 2015 - 03:25 PM
Qua dosering is lorazepam sterker (potenter), maar de werkingsduur is zeer vergelijkbaar, dus als je een equivalente dosering zou nemen, zijn ze ongeveer even zwaar.
Maar hoe dan ook is het oppassen met benzo's, dat is ook een gewoonte die er zo insluipt.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 July 2015 - 08:38 PM
Fuck, meen je dat echt? Ik kreeg Oxazepam, maar kon daar de volgende dag, zelfs 's middags niet mee autorijden, heb nu Lorazepam en dacht dat ie milder was, word er niet zo zwaar duizelig van ook (dat vond ik op zich wel gaaf hoor... )
Heb vannacht om half vier uiteindelijk toch maar een Lorazepam genomen, was té aroused van de combi hasj- heroïne.
Blessed Be, Daturae.
Toch maar weer aan de heroine gegaan?
Posted 21 July 2015 - 12:27 PM
Posted 21 July 2015 - 12:30 PM
of is die combi levensgevaarlijk
Af en toe heroine is best leuk,toch Daturae? Ik vind t soms moeilijk als ik het heb gedaan om het de volgende dag niet weer te doen.en doe je t wel een week iedere dag,dan zit je weer drie dagen diep depressief te zijn,voordat de bruin uit t lichaam is. Ps.niet de juiste topic,maar kun je st.janskruid slikken en heel af en.toe een avondje heroine?
0 members, 0 guests, 0 anonymous users