Jump to content

Photo

oxazepam afbouw

• Please log in to reply
73 replies to this topic

#61 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 18 July 2015 - 05:46 PM

Over de duur en dergelijke durf ik je niets te zeggen, maar volgens mij staat dit fenomeen bekend als kindling.

Zie ook deze wikipedia-pagina: https://en.wikipedia...tic_withdrawal)

#62 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 July 2015 - 01:20 PM

Ja, een paar dagen benzo's is genoeg om alle ellende weer terug te brengen maar het is korter. Hoewel het net zo intens kan zijn. Het beste is niet meer nemen!

Psychise en fysieke klachten wisselen zich af en maagklachten zijn te verwachten. Heb je ook dat dissociatief robot gevoel?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#63 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 19 July 2015 - 01:32 PM

Hoi Mandra, weet je zeker dat het van de Oxazepam komt? Naar gevoel op de borst, last van zware ademhaling ken ik na gebruik van opiaten en opioiden.

Heb je eerder zulke ontwenningsverschijnselen gehad na afbouw Oxazepam en dan ook nog zo lang daarna?

Blesed Be, Daturae

#64 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 19 July 2015 - 03:28 PM

Mchenneman,je hebt gelijk.het is inmiddels over.raar spul.en daturae,benzo afkick verschijnselen zijn anders dan van.opiaten. bij mij dan.ik weet niet of dat voor anderen ook geldt.dank voor jullie reacties

#65 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 19 July 2015 - 03:32 PM

Dissociatieve robotgevoelens had ik niet.ben wel benieuwd of jij de afkickverschijnselen van benzos ook anders ervaart dan van opiaten,mchenneman. Je had geen ervaring met heroine toch? Maar misschien wel met oxycodon enzo

#66 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 19 July 2015 - 03:52 PM

Daturae, ik moest om mijn lichaam en maag tot rust te laten komen van de arts in het ziekenhuis naast maagbeschermers ook oxazepam nemen ;). (jeweetwel van de eerste hulp;))
Maar omdat ik ontwent ben.laatst, herkennen mijn hersenen de oxazepam meteen.en ik heb ook die twee dagen na t ziekenhuis niet weinig oxazepam geslikt,maar heul veul. Snappie? En dan gebeurt er wat ik beschreef en wat mchenneman ook zegt.oxazepam en al die benzos zijn rare medicijnen. Veel griezeliger dan heroine of zo.

#67 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 19 July 2015 - 06:20 PM

Correctie, t komt in pittige vlagen terug en heb een opiaat gehad om te kijken of het weg gaat,maar zelfs dat helpt niet.

#68 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 19 July 2015 - 07:37 PM

Wow, wat heftig dan! En nu snap ik het Mandra, je had  maar éven weer Oxa gehad of roetsj.. daar ging je weer. Mede door alle ervaringen die hier zo lees ben ik heel voorzichtig met mijn Lorazepam. Slaap dan maar af en toe een keer beroerd, wil absoluut nog geen drie nachte nachten achter elkaar Lorazepam! Soms kom ik met simpelweg wat hasj roken ook een heel eind, slaap er bijna altijd beter op, dan zonder.

Blessed Be, Daturae

#69 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 19 July 2015 - 10:27 PM

Jup,pas op.naar mijn weten en ik weet niet veel op t pammetjes gebied,zijn die van jou zwaarder dan oxazepam.Daz nog enger spul dus.denk ik tenminste;)

#70 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 20 July 2015 - 12:35 PM

Fuck, meen je dat echt? Ik kreeg Oxazepam, maar kon daar de volgende dag, zelfs 's middags niet mee autorijden, heb nu Lorazepam en dacht dat ie milder was, word er niet zo zwaar duizelig van ook (dat vond ik op zich wel gaaf hoor... ) 

Heb vannacht om half vier uiteindelijk toch maar een Lorazepam genomen, was té aroused van de combi hasj- heroïne.

Blessed Be, Daturae.

#71 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 July 2015 - 03:25 PM

Qua dosering is lorazepam sterker (potenter), maar de werkingsduur is zeer vergelijkbaar, dus als je een equivalente dosering zou nemen, zijn ze ongeveer even zwaar.

Maar hoe dan ook is het oppassen met benzo's, dat is ook een gewoonte die er zo insluipt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#72 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 20 July 2015 - 08:38 PM

Fuck, meen je dat echt? Ik kreeg Oxazepam, maar kon daar de volgende dag, zelfs 's middags niet mee autorijden, heb nu Lorazepam en dacht dat ie milder was, word er niet zo zwaar duizelig van ook (dat vond ik op zich wel gaaf hoor... ) 

Heb vannacht om half vier uiteindelijk toch maar een Lorazepam genomen, was té aroused van de combi hasj- heroïne.

Blessed Be, Daturae.

Toch maar weer aan de heroine gegaan?

#73 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 21 July 2015 - 12:27 PM

Af en toe heroine is best leuk,toch Daturae? Ik vind t soms moeilijk als ik het heb gedaan om het de volgende dag niet weer te doen.en doe je t wel een week iedere dag,dan zit je weer drie dagen diep depressief te zijn,voordat de bruin uit t lichaam is. Ps.niet de juiste topic,maar kun je st.janskruid iedere dag nemen en heel af en.toe een avondje heroine?

#74 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 21 July 2015 - 12:30 PM

Af en toe heroine is best leuk,toch Daturae? Ik vind t soms moeilijk als ik het heb gedaan om het de volgende dag niet weer te doen.en doe je t wel een week iedere dag,dan zit je weer drie dagen diep depressief te zijn,voordat de bruin uit t lichaam is. Ps.niet de juiste topic,maar kun je st.janskruid slikken en heel af en.toe een avondje heroine?

of is die combi levensgevaarlijk

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users