Jump to content

Photo

oxazepam afbouw

• Please log in to reply
73 replies to this topic

#41 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 24 June 2015 - 10:58 AM

:-)

#42 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 24 June 2015 - 11:08 AM

Update afbouw.( moet ff wat afleiding, vandaar dat ik hier t maar neer zet,sorry eventueel;-))
Vnn arts belde vanmorgen. Maar hij heeft ingesproken, was te laat. Hoe het met het afbouwen is gegaan.ja dan had ik nu denk ik op 0 gezeten.als ik zijn schema zou aanhouden met diazepam. Maar ik heb inmiddels zelfs al last van dat kwartje oxazepam eraf.nog steeds op drie x 0,25 oxazepam. Maar heb migraine gehad en.moest twee dagen triptanen slikken.ben nu behoorlijk down,angstig.brr.

#43 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 25 June 2015 - 11:44 AM

Toch geminderd.wil er af potdorie.nu op 2x een kwartje.de ochtend overgeslagen. Maandag weer kwart er af en dan volgende week vrijdag op 0

#44 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 26 June 2015 - 02:04 PM

BIj twijfel beter langzaam dan te snel!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#45 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 26 June 2015 - 02:25 PM

Ik heb geen geduld,maar vind tot nu toe dat het mee valt.nu derde dag op 2x 2,5mg.voel me wat leeg,creativiteit is weg,beetje kramp,beetje chagrijnig,beetje negatiever zelfbeeld dan normaal,maar is te doen.tot maandag deze dosis,dan kijk ik of ik me beter voel.

#46 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 26 June 2015 - 06:28 PM

Las net dat zelfs als men rustig afbouwt,de naweeën van meerdere maanden benzo gebruik,nog tijden na t stoppen blijven.wtf? Depressie,lusteloosheid,angst.wat een rotspul.volgens mij is afbouwen van harddrugs minder heftig.heb het iig nooit zo ervaren.

#47 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 29 June 2015 - 09:17 AM

Ben gister naar kwart gegaan.nu op 0. Beetje angstig.verder hoop ik dat dit gevoel van onbehagen elke dag minder wordt en niet weken blijft hangen.

#48 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 29 June 2015 - 06:29 PM

Het wordt iedere dag minder! Maar niet persee gelijkmatig. Het gaat met pieken en dalen. Sommige dagen wordt het erger en sommige dagen voel je je bijna weer de oude.

"Prove me wrong..."

#49 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 29 June 2015 - 07:37 PM

mchenneman, bedankt.je zult wel denken,ze houdt haar eigen afbouwdagboek hier bij.beetje raar, maar t lucht wat op als ik het opschrijf.bedankt voor de tip.ik dacht vandaag neem dat kwartje niet,maar werd bijna ziek van stress omstreeks 12 uur.precies 24 uur nadat ik de vorige dag het kwartje had gehad.besloot toen toch maar eerst te stabiliseren op 1 kwartje per dag.mijn hersenen spelen met me.ben extreem achterdochtig en onzeker.bedankt voor je bericht.nu ik dat weet,kan ik er rekening mee houden.

#50 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 30 June 2015 - 12:15 PM

Hoi mandra. Hoort er allemaal bij. Gelukkig is het tijdelijk. Je weet waar het vandaan komt en het gaat weer weg. Ik kan je garanderen dat alles tijdelijk is. Stabiliseren op een kwart lijkt me erg verstandig. Oh ja. Ik weet dat je er absoluut niet aan moet denken, maar bewegen doet echt goed!

"Prove me wrong..."

#51 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 30 June 2015 - 01:59 PM

Goed idee.ben trouwens eigenwijs.gaat vandaag erg goed.omstreeks 12 uur,geen nare verschijnselen. Heb m niet genomen.bedankt voor de beweegtip.ga,straks rennen en een spinaziesmoothie en brandnetelthee drinken.spannend.verwacht ieder moment een vette inzinking.

#52 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 30 June 2015 - 02:10 PM

Hoeft niet hoor! Kan best zijn dat je er klaar mee bent! Good luck!

"Prove me wrong..."

#53 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 30 June 2015 - 09:48 PM

Thxxx

#54 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 02 July 2015 - 06:14 AM

Laatste bericht!
29e laatste kwart pil gehad rond elf,12 uur smiddags.nu 2 juli.gaat steeds beter.sommige oude wonden en minderwaardige gevoelens, angsten wat meervaanwezig dan met oxazepam, maar t gaat lukken.thx voor de hulp!

#55 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 03 July 2015 - 01:28 PM

Goed bezig Mandra! :duimpje:

En nu ben ik natuurlijk de moderator niet, maar als het jou goed doet je afkickreport hier te plaatsen, why not? Kan anderen wellicht die hier ook mee bezig zijn een hart onder de riem steken/ helpen.

Blessed , Daturae

#56 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 03 July 2015 - 04:44 PM

Dank je,Daturae! Vandaag wel veel last.hersenen beseffen t ineens na vier dagen of zo.ze wennen er maar aan.poeh wat een zooi,die benzo's.spreek je nog;)

#57 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 04 July 2015 - 09:53 PM

Ja, mij raakte het pas na twee weken echt vol. Maar oxazepam heeft een korte halflife dus de piek van withdrawal zou sneller moeten komen maar 3-4 dagen is redelijk. Maar zo te lezen gaat het nog allemaal smooth. Volhouden. Nu je gestopt bent zou ik dat aanhouden en gewoon doorzetten. Je bent er bijna! Geloof me, je leven wordt zoveel beter. En je kunt altijd nog functioneel, bij acute paniekaanvallen een kwartje nemen als dit achter de rug is. Maar je doet echt het juiste!

"Prove me wrong..."

#58 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 18 July 2015 - 05:32 PM

Hoi nog een vraagje.ben nu al een tijdje op 0. Maar afgelopen week belande ik door extreme maagkrampen op eerste hulp.ik moest naast maagbeschermers etc ook oxazepam nemen om mijn lichaam tot rust te krijgen.ik heb twee en.halve dag behoorlijk wat 10 mg pillen naar binnen gewerkt.toen ik beter werd,stopte ik direct.maar sindsdien heb ik weer afkickverschijnselen.tenminste ze voelen precies als toen ik te snel en te veel minderde met oxazepam destijds.kan dat? Ben ik weer terug bij af?

#59 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 18 July 2015 - 05:39 PM

Wat ik voel is dit: ademhaling is soort van verkrampt.mijn spieren voelen raar,soort spanning door lichaam en soms van tijd tot tijd vliegt het me aan.zelfs als ik half lig te slapen.het is een rotgevoel.

#60 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 18 July 2015 - 05:40 PM

Ik vertik het om weer oxazepam te gaan slikken en weer langzaam af te bouwen.zou het vanzelf overgaan deze week.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users