Jump to content

Photo

hallo en zo

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 dhyan

dhyan

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 23 May 2015 - 12:41 AM

Hallo ik heb al wat geschreven in mijn eerste warrige trip report

man 55 jaar,  heftige jeugd, verschillende therapeuten opleidingen gedaan , maar ook veel gereisd. Zelfs toen ik 20 was in nederland een aantal maanden uit de natuur geleefd, daar wordt je stil en schoon van ;-)

een zoeker naar heelheid of echtheid  , maar merk dat ik mezelf meer lol moet gunnen

Groot muziek liefhebber, ik heb een smaak die erg breed is   van zappa tot pygmeeën, van bollywood tot gilerto gil, kortom etnisch, funk, jazz, psych, prog, canterburry , kraut , weird, blues , etc .   Allemaal nog op 33 toeren.

in mn jeugdjaren wat stuff gerookt  yach,   paar keer coke gesnoven leuk toen. kaalkopjes terwijl ik op een schots eiland woonde, en rond mn dertigste een lsd trip.   toen geruime tijd niets,  vorig jaar xtc en benzo fury  mwah. in  mei een ayahuasca ceremony gedaan , in juni iboga in augustus weer aya, en in sep. san Pedro

voor de rest zit ik in de wia en maak ik als ik zin heb kunst , of schrijf ik poezie , tuinieren , natuur  etc

en o ja ik verzamel blikopeners ;-))

hoi

en heb het goed

#2 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 14 June 2015 - 12:22 PM

Hallo Dhyan, welkom hier.

Las laatst ook een heel Ayahuasca-report (in de NRC notabene) , zo'n ceremonie, dat doe je niet voor de fun zoals andere drugs, wat zocht je en wat vond je?

Blessed Be, Daturae

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 15 June 2015 - 03:01 PM

Een blikopenerverzamelaar! Die zijn zeldzaam! Welkom op DHP dhyan! Uitroeptekens!

?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users