Jump to content

Photo

Ola

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Nos

Nos

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 27 April 2015 - 10:09 PM

Hoi, hierbij mijn introductie.
Ik heet Nos en mijn interesses gaan voornamelijk uit naar activiteiten voor persoonlijke groei en of ontwikkeling (lekker quasi spiritueel doen :P). Maar af en toe een feestje pakken vind ik natuurlijk ook leuk :)
Ik heb niet veel ervaring. Ik heb 1 keer ayahuasca gedaan bij de daime en dat was ook mijn eerste psychedelische ervaring. Daarna pas andere dingen probeerd zoals mdma,pep,coke en als het goed is heb ik nu 2cb in mijn la liggen.
Daarnaast heb ik een body suspension gedaan en een sensory deprevation tank geprobeerd. Allebei om een andere gemoedstoestand/ bewustzijn te creeren.

Mocht het niet opvallen, ik vind het best lastig om een introductie te schrijven..

Anyways, hoi allen.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 27 April 2015 - 10:18 PM

Welkom! Hoe was de body suspension?

#3 Nos

Nos

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 28 April 2015 - 07:38 PM

Thanks Immad,

Het is best moeilijk om het te beschrijven maar ik vond het best heftig en tegelijkertijd meevallen.

Ik heb een suicide suspension gedaan, dus vier haken in mijn bovenrug. Het was de eerste keer dat ik gepierced werd. De haken waren 3mm en het deed echt vies pijn. De eerste twee piercings waren allebei apart gezet maar de derde en vierde heb ik tegelijkertijd laten zetten. Het was daardoor snel voorbij maar vond het echt pijn doen..