Jump to content

Photo

N-alkyl-amfetamines

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 14 April 2015 - 02:50 PM

De meest bekende N-alkyl-amfetamine is natuurlijk methylamfetamine (Meth), maar heeft er iemand ook ervaring met andere N-alkylamfetamines, zoals;

• N-Ethyl-Amfetamine (Etilamfetamine); met een potentie ergens tussen meth en gewone amfetamine in.

• N-Propyl-Amfetamine; ongeveer kwart zo potent als amfetamine, maar heb er op Engelstalige forums wel positieve dingen voer gelezen.

• N-Isopropyl-Amfetamine; Minder potent als amfetamine, maar wel extreem lange werkingsduur.

• N,N-Dimethyl-Amfetamine (Metrotonin); Minder potent als amfetamine

• N-Methyl-N-Benzyl-Amfetamine (Benzphetamine); Wordt in het lichaam gemetaboliseerd naar meth en gewone amfetamine

• etc...

Uit dit rijtje lijken mij de N-Ethyl en de N-Propyl het meest interessantst, maar ben ook benieuwd naar alle overige gebruikservaringen en/of informatie! :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 19 October 2015 - 12:03 PM

Een vriend van me heeft laatst Etilamfetamine geprobeerd en kwam bij mij om advies. Helaas kon ik hem hier niet heel veel over vertellen, maar heb hem wel gevraagd of hij zijn ervaring met mij wil delen en deze dele ik nu met jullie. :)

Het enige dat ik hem echt kon vertellen is dat de potentie groter zou moeten zijn als dat van gewone amfetamine. Hij heeft geen ervaring met meth.

Hij vond het niet meer potent dan gewone amfetamine en ook een stukje milder. Hij heeft er wel de hele avond op lopen feesten en na 6 uurtjes was slapen geen enkel probleem.

Maar hij is redelijk conservatief geweest met de dosering, omdat er zo weinig over bekend was, een volgende keer zou hij zeker een dubbele hoeveelheid nemen. Zijn dosis nu was een paar kleine lijntjes verspreid over een paar uur, als hij moet gokken was de totale dosis rond de 300mg.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,389 posts

Posted 20 October 2015 - 08:23 PM

Hoe lang is "de hele avond"? Er vanuit gaande dat het puur was, lijkt het een stuk minder potent dan normale amphetamine. Heeft deze persoon een tolerantie?

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 21 October 2015 - 07:37 AM

Ik was er niet bij, dus kan dat niet vertellen, maar het was tijdens ade, dus wellicht wel een aantal uurtjes. ;) En van een hoge tolerantie is zeker geen sprake, misschien een kleine, maar ik zou zeggen verwaarloosbaar.

Maar dat het milder is dan gewone amfetamine spreekt mij wel aan, dus heb inmiddels ook een beetje. Hoop binnenkort een beter post te kunnen maken over dosis en werkingsduur in een amfetamine naïef persoon :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 07 May 2016 - 09:17 AM

Etilamfetamine ook een kans gegeven, maar deze is niet voor mij.

15mg, oraal. Come-up was behoorlijk snel. Het deed mij meer denken aan Meth dan aan gewone amfetamine. Het voelde minder als een aanslag op mijn lichaam dan amfetamine, een meer cleane high. Deze dosis was ook aan de hoge kant voor mijn smaak. Moet daar wel bij zeggen dat ik altijd super gevoelig ben voor stimulanten, dus voor een ander zou deze dosis misschien zelfs mild kunnen uitpakken.

Ik heb uiteindelijk een hele productieve dag gehad, dat was fijn. Maar recreatief vond ik er weinig aan, maar dat vond ik ook van Meth.

De stimulatie duurde ongeveer een uurtje of 6-7, maar had nog tot zeker 10 uur na inname last van nastimulatie. En ik was bang dat 12 uur na inname slapen een probleem zou worden, maar uiteindelijk zonder te veel moeite inslaap gevallen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,010 posts

Posted 07 May 2016 - 09:53 AM

Ja, etilamphetamine zit dichter op meth dan op amphetamine. De high is in die zin meer gefocust. Maar er zijn zeker prettige, recreatieve effecten. Fijne tintelingen, lichte euforie.
Het is op zich een fijne, cleane, goed aanvoelende stimulant die ik vaak over amphetamine zou verkiezen. 2-fluormethamphetamine lijkt er erg op, maar die voelt net iets negatiever op mijn lichaam. Ook is de crash van etil van alle genoemde amps het subtielst.

Geinige is dat voor mij tussen 20 mg en 40 mg weinig verschil zit in intensiteit, meer in de duur van de piek. Ik heb wel wat tolerantie omdat ik 2-FMA een poos vaak gebruikt heb om bergen werk te verzetten. Maar als ik lees dat iemand over een avond 300 mg verslind...dan zou ik een week niet slapen en me ophangen tijdens de crash... ;)
"For is not impermanence the very fragrance of our days" 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users