Jump to content

Photo

Even Voorstellen

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Evolution

Evolution

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 07 April 2015 - 08:07 AM

Een hartelijke groet aan allen,

ik ben Evolution. Drugs en psychedelische ervaringen hebben mij altijd gefascineerd en hebben de evolutie van mijn hersenen en mijn bewustzijn met lichtjaren versneld.

Tot nu toe heb ik veel bijzondere ervaringen mogen opdoen met Cannabis, LSD, MDMA, Modafinil, Sertraline, Peyote, Paddo's, Salvia, Ayahuasca, Iboga.

De laatste tijd ben ik weer erg geïnteresseerd in LSD, vooral in het licht van recente ontdekkingen. En ik wil ook nog steeds een keertje candyflippen :)

Ik hoop hier veel kennis en ervaringen uit te wisselen met andere psychonauten.

#2 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 07 April 2015 - 11:28 AM

Welkom

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 07 April 2015 - 04:45 PM

welkom :)

je geeft aan dat je weer geïnteresserd bent in lsd, gezien recente ontdekkingen. welke bedoel je daarmee?

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 07 April 2015 - 10:05 PM

Welkom!

En bijzondere ervaringen met Sertraline?

#5 Evolution

Evolution

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 12 April 2015 - 08:29 PM

welkom :)

je geeft aan dat je weer geïnteresserd bent in lsd, gezien recente ontdekkingen. welke bedoel je daarmee?

Bedankt, ik weet niet of recente ontdekkingen wel het juiste woord is, recente conclusies is misschien een beter woord. Ik had een tijdje terug een heel interessant artikel gelezen over psychedelica door Jan Irvin (aanrader):

http://www.gnosticme...cialControl_CIA

dit artikel gaat over hoe de naam eigenlijk al de werking bepaald. In de loop der jaren hebben deze middelen verschillende namen gehad, eerst 'psychoactief' vervolgens 'hallucinerend', vervolgens 'psychotomimetisch'  daarna 'psychedelisch', 'entheogeen' is het meest moderne woord.

Er is hier overlap met het idee van 'set en setting' en het placebo-effect, daarom stelt Jan Irvin ook een nieuwe naam voor deze middelen voor: 'suggestogens'.

Hoewel de focus van het artikel is hoe deze namen bewust zijn bedacht en gebruikt door de CIA voor mindcontrol doeleinden, zie ik hele interessante en positieve mogelijkheden en toepassingen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan therapeutische, psychologische, spirituele, 'paranormale' of 'magische' doeleinden.

Welkom!

En bijzondere ervaringen met Sertraline?

Bedankt, ja, setraline is een SSRI, een anti-depressivum. Ik werd daar hypomaan van, dat is echt een fantastisch gevoel, ik voelde me veel ongeremder en zelfverzekerder dan normaal, het leek een beetje op MDMA maar dan minder heftig. Ik nam dan wel de allerhoogste toegestane dosis...volgens mij had ik serotonine syndroom, maar het was wel heerlijk :) , ik had ook het idee dat ik soms de gedachten van andere mensen kon horen.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 13 April 2015 - 11:28 AM

Ik nam dan wel de allerhoogste toegestane dosis..

Door wie bepaald? En wat was deze dosering dan? Het farmacotherapeutisch kompas adviseert een maximale dosis van 200mg, was dit ook hoeveel jij had? En ik vermoed niet dat deze dosering je een serotonine syndroom zal geven, mits je het niet hebt gecombineerd met andere middelen!

En verder natuurlijk welkom. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 13 April 2015 - 12:32 PM

...volgens mij had ik serotonine syndroom, maar het was wel heerlijk

Dat lijkt me sterk. Serotonine syndroom is extreem ongemakkelijk en kan fataal zijn.

Waarom denk je dat je dit had? Je zegt namelijk "het leek een beetje op MDMA maar dan minder heftig", dus dat lijkt me totaal niet overeen komen.

#8 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 13 April 2015 - 02:05 PM

Een serotoninesyndroom voelt echt niet 'heerlijk' hoor. :P 

#9 Evolution

Evolution

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 15 April 2015 - 11:03 AM

Ik nam dan wel de allerhoogste toegestane dosis..

Door wie bepaald? En wat was deze dosering dan? Het farmacotherapeutisch kompas adviseert een maximale dosis van 200mg, was dit ook hoeveel jij had? En ik vermoed niet dat deze dosering je een serotonine syndroom zal geven, mits je het niet hebt gecombineerd met andere middelen!

En verder natuurlijk welkom. :)

Ja, dat was inderdaad 200 mg. Ik vermoed dat ik een lichte serotonine syndroom had door de verschijnselen die ik meemaakte: beverigheid, hyperactiviteit, onwillekeurige oogbewegingen, tandenknarsen en  klappertanden, overmatig zweten etc. dit zijn dezelfde verschijnselen die ik ook had toen ik ooit een overdosis MDMA had genomen.

Een serotoninesyndroom voelt echt niet 'heerlijk' hoor. :P

Hoe weet je dat? Heb jij weleens een serotonine syndroom gehad?

Ondanks de bovengenoemde symptomen voelde ik me fantastisch, echt waar.

...volgens mij had ik serotonine syndroom, maar het was wel heerlijk

Dat lijkt me sterk. Serotonine syndroom is extreem ongemakkelijk en kan fataal zijn.

Waarom denk je dat je dit had? Je zegt namelijk "het leek een beetje op MDMA maar dan minder heftig", dus dat lijkt me totaal niet overeen komen.

Tja, MDMA is het enige waarmee ik het kan vergelijken...ik denk niet dat ik perse een volledige serotonine syndroom had, maar ik liep er zeker wel dicht tegen aan, de verschijnselen die ik ervaarde klopten helemaal met alles wat ik erover gelezen had.

#10 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 15 April 2015 - 11:26 PM

Gelukkig niet nee. :P

een volledig serotoninesyndroom voelt als onderstaande, dat is echt niet leuk meer.

Severe symptoms include severe increases in heart rate and blood pressure that may lead to shock. Temperature may rise to above 41.1 °C (106.0 °F) in life-threatening cases. Other abnormalities include metabolic acidosisrhabdomyolysisseizuresrenal failure, and disseminated intravascular coagulation; these effects usually arising as a consequence of hyperthermia.

http://en.wikipedia....otonin_syndrome

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users