Jump to content

Photo

NBOME in 2C-B poeder (April 2015)

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 The white rabbit

The white rabbit

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 03 April 2015 - 10:45 AM

Hoi,

Ik zit normaal weinig op fora maar dit leek me wel goed om te delen.

Een paar weken terug heb ik een 2C-B poeder gekocht. Ik heb het laten testen en er bleken verschillende andere stoffen in te zitten en geen 2CB. Het bevatte 25I-NBOME, 25C-NBOME en 25H-NBOME.

Bij de testservice vertelden ze me dat deze stoffen al bij 1 mg effect hebben en ik was van plan om 15 miligram 2CB te nemen.. Volgens de testservice zijn er bij die hoeveelheid al meerdere mensen overleden.

Heb je 2CB poeder, laat het dan dus vooral testen! Dan weet je zeker dat je geen NBOME neemt.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 03 April 2015 - 11:16 AM

Bedankt voor het delen van deze informatie!

Zou je ons een indicatie kunnen geven van waar je het gekocht hebt (zonder te specifiek te zijn, zoals bijv, online of in een bepaalde stad in NL of BE)?

Hopelijk heb je ook de leverancier ingelicht, want hoogstwaarschijnlijk weet hij het zelf ook niet.

Het voordeel is echter wel dat de NBOMe's oraal niet actief zijn, maar het blijft echter een extreem slecht plan om dit mengsel te nemen. En dit is een wederom weer bewijs waarom het goed is om je drugs altijd te laten testen!!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 03 April 2015 - 12:31 PM

Wow, wat bizar. Bedankt voor het melden!

Individueel zijn dit al krachtige middelen, en dan wordt het verkocht als een of ander raar mengsel.

Het was verder niet versneden, maar bestond 'puur' uit deze 3 stoffen?

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 04 April 2015 - 10:54 AM

Het voordeel is echter wel dat de NBOMe's oraal niet actief zijn, maar het blijft echter een extreem slecht plan om dit mengsel te nemen. En dit is een wederom weer bewijs waarom het goed is om je drugs altijd te laten testen!!

In het World Health Organisation rapport van 2014 staat dat het niet bewezen is dat het oraal niet actief is. later spreken ze ook over een orale inname met fatale gevolgen!

Zeker dus oppassen en niet oraal innemen omdat je denkt dat er een andere stof bij zit die wel oraal actief is die je wilt innemen!

(Bron)

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#5 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 06 April 2015 - 12:01 PM

Jeetje, dat is echt heftig, Maar was het versneden? iedere enigsinds rationele dealer, zou het op z'n minst versneden hebben. De vraag blijft natuurlijk, is dit een rationele dealer geweest?!

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users