Jump to content

Photo

Truffels de dag na 2c-b

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Flippnbeegee

Flippnbeegee

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 19 February 2015 - 11:22 PM

Hallo DHP-leden ik heb een vraag over truffels en 2cb. Morgen heb ik een feestje waar ik graag 2cb wil gaan gebruiken maar nu is het zo dat een paar vrienden zaterdag truffels gaan nemen. Ik heb al behoorlijk wat psychedelica gedaan maar nooit twee dagen achter elkaar. Heeft iemand ervaring met de ene dag 2cb te nemen en de dag erna truffels? Ik vraag in welke mate dit de sterkte van de truffeltrip zal beïnvloeden?

Greetings Flippnbeegee

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 February 2015 - 11:42 PM

Je kan inderdaad (kruis)tolerantie verwachten

Maar het hangt ook sterk af van welke doseringen we het over hebben(?). En op welk tijdstip je de truffels zou nemen, als in, zit er maar een paar uur tussen, 12 uur of bijna 24 uur? Dat kan nogal een verschil maken. Was je van plan nog andere drugs erbij te nemen, zoals wiet of alcohol, etc?
M.a.w. het is lastig in te schatten wat de effecten op jou zullen doen, het kan variëren tussen; maakt geen verschil tot nauwelijks effect van de paddestoelen

Natuurlijk zou het beste advies zijn skip of het avondje 2C-B of het avondje paddo's! En dan natuurlijk alleen de drugs niet het feestje of avondje met je vrienden! ;)

Wat ik mij dan afvraag, en noem me een purist of whatever, maar wat is überhaupt de meerwaarde om twee keer zo kort op elkaar te trippen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 20 February 2015 - 10:43 PM

ben het helemaal met poelster eens.

2 dagen achter elkaar laat psychedelica zo gewoontjes voelen... 

in weekenden dat ik zo los ga heeft het mijn voorkeur om de eerste dag een upper te nemen (mdma vanwege de kater uitgesloten!!!) en de 2e dag psychedelica, met eventueel in de comedown weer een upper. dit heeft er mee te maken dat ik de dag na de upper gaar ben, maar dat de psychedelica me energie geeft. 

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 28 March 2015 - 09:45 AM

Meerdere dagen trippen is heerlijk, mits je het goed uitstippelt. Met 2cb en daarna paddo's heb ik geen ervaring. Maar bv San Pedro en een dag later paddo's is zeer goed te doen, zelfs aan te raden :)

Happy trippings! 

They don't like my lifestyle..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users