O.K. tijd geleden dat ik wat gepost heb , maar deze vond ik wel even noemenswaardig.
Sunifiram, ook bekent als DM-235, is een vreemde eend.
Een zeer vreemde eend in de bijt.
Het wordt op de interwebz als 1 van de nieuwe supersterkte Nootropics aangeprezen.
(doses 5 -10 mg)
Maar voor mij en volgens mij is het meer dan dat.
Het voelt als een soort rare combinatie van een upper, een brainbooster en een psychedelic.
Ik heb vandaag de eerste test gedaan en uiteindelijk in totaal ongeveer 3 mg genomen.
Deze 3 dingen vielen mij op :
- Het stimuleert lekker , een beetje als een goed bakje coca-thee. of als een paar kopjes koffie..maar zonder de irritatie/trilingen die caffeine kan geven.
- Mijn recall is verbeterd, ik weet telefoonnummers zonder dat ik op mijn telefoon hoef te kijken..en ik weet waar ik mijn sleutels heb gelaten enzo.
- de meest frappante : mijn Visie is in een soort HD, moeilijk uit te leggen maar lijnen zien er scherper uit en kleuren komen meer naar voren (contrast).
Eerlijk gezegt had ik deze effecten niet verwacht,
ook al was het door een aantal gebruikers al genoemt op verschillende fora.
Dit was pas de eerste dag, ik dacht dat de effecten , net als bij Noopept, pas na enkele dagen merkbaar zouden worden.
Daar het heeft weinig invloed op mijn dagelijkse bezigheden zal ik het de aankomende dagen nog een aantal keren proberen.
Dit wordt namelijk voor bijna alle Nootropics aangeraden.
Reporting for duty, Sir !
(ik zal DHP op de hoogte te houden)
Waldo.