Jump to content

Photo

Hallo allemaalEven voorstellen

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Toxik92

Toxik92

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 22 January 2015 - 11:07 PM

Hallo kom mij even voorstellen.

Mijn naam is Marco.

Ik hoop hier wat te kunnen leren over Psychedelica, voornamelijk Lsd en truffels.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 23 January 2015 - 08:49 AM

Welkom.

Dat moet zeker lukken, we hebben genoeg topics over beiden! :)

Heb je een van de twee zelf ooit is gebruikt? Of allebei, wellicht?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 23 January 2015 - 11:57 AM

Welkom!

#4 Toxik92

Toxik92

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 23 January 2015 - 07:03 PM

Welkom.

Dat moet zeker lukken, we hebben genoeg topics over beiden! :)

Heb je een van de twee zelf ooit is gebruikt? Of allebei, wellicht?

Bedankt :)

Ik heb Lsd tot nu toe 2 keer gedaan waarvan de eerste keer niet zo bijzonder was, en gister opnieuw geprobeerd en dat was een hele andere ervaring, heel erg fijn :)

Truffels moet ik nog uitproberen. Het lag vorige week ergens in de planning maar het was er maar niet van gekomen helaas.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 23 January 2015 - 07:25 PM

Naast de juiste dosis zijn ook Set&setting minstens net zo belangrijk. Wat wil zeggen, zelfs met dezelfde dosis is de ene trip de andere niet. Wat het juist voor mij zo interessant maakt! In tegen stelling tot bijv. uppers, zoals MDMA, wat elke keer dezelfde ervaring is (voor mij).

Vanwaar de focus op deze twee stoffen? Omdat ze het bekendste zijn? Meeste over bekend is? Of een andere reden? Want zoals je wellicht al heb kunnen lezen, o.a. hier op het forum, bestaat er een heel scala aan andere psychedelica.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Toxik92

Toxik92

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 24 January 2015 - 02:22 AM

Naast de juiste dosis zijn ook Set&setting minstens net zo belangrijk. Wat wil zeggen, zelfs met dezelfde dosis is de ene trip de andere niet. Wat het juist voor mij zo interessant maakt! In tegen stelling tot bijv. uppers, zoals MDMA, wat elke keer dezelfde ervaring is (voor mij).

Vanwaar de focus op deze twee stoffen? Omdat ze het bekendste zijn? Meeste over bekend is? Of een andere reden? Want zoals je wellicht al heb kunnen lezen, o.a. hier op het forum, bestaat er een heel scala aan andere psychedelica.

Ah ja, de focus voornamelijk op die twee stoffen inderdaad om dat ze het bekendste zijn en omdat het voor mij het makkelijkste te verkrijgen is.

2-Cb heb ik ook al een keertje geprobeerd maar dat deed niet zo heel erg veel voor mijn gevoel, dat komt denk ik voornamelijk aan de dosering en mijn lengte / lichaamsgewicht.

Verder ben ik ook heel geintereseerd in DMT, Peyote en Ayahuasca.

#7 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 25 January 2015 - 10:13 PM

Welkom! 2C-B is zeker eentje die in jou rijtje thuis hoort, zeker waard om die ook nog eens te verkennen super voor zelf-analyse. 

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users