Jump to content

Photo

1P-LSD1-propionyl-d-lysergic acid diethylamide

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 02 March 2016 - 08:44 AM

Misschien offtopic, maar ik heb dat nooit begrepen hoe ze testen bij de NL test-service. Is het enkel GC en/of HPLC en dan referentie stof er mee in spuiten, en dan retentie tijd en intensiteit vergelijken? Om identiteit en concentratie te bepalen?

Want er zijn genoeg simpele methodes om te achterhalen wat die onbekende piek is, zeker als het constant is.

Bijv. door direct een MS achter of je GC of je LC te hangen.Fair enough het is niet goedkoop, maar het gaat wel om de volksgezondheid.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2458 posts

Posted 02 March 2016 - 09:25 PM

@offtopic: ze testen tegenwoordig niet eens meer de hoeveelheid LSD op een zegel vanwege de prijs, dus een combinatietest is al helemaal te duur :(

#23 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 04 March 2016 - 01:58 PM

@poelster:
voor LSD: GC en/of HPLC meen ik en dan inderdaad retentietijd en intensiteit vergelijken. Ze zetten andere manieren alleen in als het echt belangrijk is. Dat doen ze niet als een sample 3x is ingeleverd. Dat is te kostbaar. Ze kunnen dan evt wel zoeken in een database of ze de retentietijden kunnen vinden. Als ze weten waar ze naar moeten zoeken is het wel zo makkelijk. 

@Immad: LSD wordt nog wel gekwantificeerd. Maar enkele samples per week ivm de hoge kosten.

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 07 March 2016 - 12:34 PM

Ik heb overigens bevestiging gekregen over de identiteit van het spul op mijn zegels;

Het is 1P-LSD, helaas geen info over de exacte dosis.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 grimoire

grimoire

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 20 April 2016 - 12:28 PM

Lang niet actief geweest  op het forum en psychedelica stonden vanwege andere zaken/levensfase/activitetien op een laag pitje. Toch even deze ervaring delen :)

Onlangs ontving ik 1p zegels van 125ug. eigenlijk wilde ik een hele nemen maar vanwege omstandigheden, een vol hoofd, en lang niet getript te hebben besloot  ik tooch maar een halve te nemen. dus zon 60ug onder de tong en uiteindelijk doorgeslikt. duidelijke bittere smaak. heb niet veel ervaring met lsd, maar meen eerder wel zoiets geproefd te hebben. (19:00 na het eten dus volle maag)

al snel merkte ik iets, binnen een kwartier, maar niets noemenswaardigs. na anderhalf uur was heteffect al wel echt aan het beginnen en ik denk tegen 2  uur op zn max. Gedurende de onset wat gebruikelijke psychische onrust, dorst en wat spanning. Allemaal mild vergeleken bij bv paddos. gewoon lekker liggen op de bank en muziek luisteren beviel goed. naarmate het effect sterker werd vaker verplaatsen van houding, of op een andere plek gaan liggen, vaak plassen. Muziek was al na het eerste uur extra moooi/diep en dat werd nog meer richting de piek (21:00)

Ik was behoorlijk high, het was eigenlijk sterker dan ik had gedacht en duidelijk in een milde trip. gedachten vloeiden anders, ik was heel relaxed en kon makkelijk lang naar muziek luisteren terwijl ik normaal moeilijk stil kan zitten. Communiceren ging prima en mn pupillen waren ook geen zwarte gaten. Zon dosis durf ik op een festival wel eens te proberen! visueel waser ook duidelijk wat gaande, maar geen echte overduidelijke patronen. meer bijvoorbeeld dat planten een 'kapsel' krijgen lichtval echtra sfeervol binnenkomt en de ruimte dus oook echt anders aanvoelt en anders oogt zonder veel te vervormen. na een paar uur nam ik wat hijsjes uit mn vaporizer-pen met cannabis  concentraat. toen kwamen er wel wat patronen op de muur in lichte mate. (0:00)

tegen 1:00 ging ik een rondje lopen met de kat die er zin in had en lekker wild was. nog een paar hijsjes uit mn vap-pen. vlak bij is een open veldje: wauw de maan scheen, en er kwamen dunne wolkenflarden langs: dik een half uur spacend naar staan staren, met muziek in mn oortjes, visueel subtiel maar toch wel echt goed aanwezig en mooi! wolken hebben voor mij dan altijd iets duisters, een soort gezicht  of insect achtig beest etc geweldig :)  daarna thuis nog wat muziek geluisterd en tegen 3:00 mn bed in, nog even muziek geluisterd en toen prima in slaap gevallen (had toen wel 1mg melatonine op).

weer wakker om 9:00 en een beetje  moe maar prima fit en niets van een kater. super.

Als dit het effect van een hele zegel was, zou ik teleurgesteld zijn,

maar voor een halve boven verwachting veel en lang plezier van gehad

nu al zin in de volgende keer, en dan een hele;)

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 20 April 2016 - 06:13 PM

Klinkt herkenbaar. ;)

Ben benieuwd wat je van een hele zegel gaat vinden.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#27 grimoire

grimoire

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 03 June 2016 - 04:54 PM

Nog geen ruimte gevonden voor een hele zegel, maar wel nog eens een halve op een feest en dat gaat best wel lekker. Vind ik persoonlijk veel interessanter dan 4fa.

Lekker gevoel, beetje spacy, kan gewoon normaal communiceren indien nodig en de muziek komt extra lekker binnen, lekker los gaan dus. Niet net zoals met mdma, minder euforie

#28 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 14 July 2016 - 10:24 AM

Ik heb sinds kort ook een zegeltje thuis liggen. Nog niet eerder een ervaring met echte LSD gehad. Ik begin zodra ik tijd en ruimte heb met 50ug. De helft dus. Ben benieuwd! :D

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 14 July 2016 - 11:04 AM

Hoe is je ervaring met andere psychedelica?

Het is altijd goed om laag te beginnen met je dosis, dus daar wil ik je niet vanaf praten. Maar reken wel op een milde ervaring (waar overigens totaal niks mis mee is). :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 14 July 2016 - 11:40 AM

Andere ervaringen heb ik met paddo's (eerste keer 3,5 g gedroogd, pittige trip was dat, andere 3 keren dosis onbekend zeer milde trips), 2c-b, 2c-i (van mild tot flink trippen), nn-dmt (10+). Ik vond mijn eerste keer paddo's tot nu toe de diepste en zwaarste ervaring van alle trips, misschien moet ik daar nog maar eens een report van plaatsen (bijna 10 jaar geleden). Met 2ci en DMT de mooiste ervaringen, waarbij DMT toch qua geestelijk + visueel bij mij op nr 1 komt. Ik wil eerst eens kijken wat het stofje doet, maar heb er ongelooflijk zin in, mag van mij ook wel wat harder gaan.

#31 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 23 August 2016 - 08:02 AM

Recent weer truffels gedaan, een milde trip die toch op emotioneel gebied mij even goed in zijn greep had. Nu vraag ik mij af, hoe verhoudt 1p-LSD zich tot paddestoelen/ truffels. Wat doet het emotioneel? Paddo's nemen mij helemaal mee namelijk op emotioneel gebied en ze kunnen mij best verwarren.

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 25 August 2016 - 12:36 PM

Elk psychedelicum heeft de mogelijkheid om diepe emotionele reacties op te roepen!!!

Het effect van 1p-LSD ligt heel dichtbij dat van LSD, en we hebben hier een heel topic over dat onderwerp: Verschil tussen paddo's en lsd

Wellicht vind je daar het antwoord wat je zoekt. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users