Jump to content

Photo

1P-LSD1-propionyl-d-lysergic acid diethylamide

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 14 January 2015 - 01:55 PM

zou een prodrug voor lsd zijn, maar is brandnieuw dus kan niet veel zeggen.

Enkel zou het vergelijkbaar zijn dus met lsd ( duh prodrug :P ) en dosissen ook.

Zou beter zijn als al-lad en lsz ( ik werd nogal misselijk van lsz btw ).

zie het te koop voor +- 10€ / 100mics wat wel zal zakken natuurlijk.

Maar te weinig mensen hebben het getest, maar komt wel verandering in :)

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 14 January 2015 - 02:14 PM

Klinkt als ALD-52, met een koolstofje meer op de acetyl.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 14 January 2015 - 02:20 PM

ja idd ;)

wel opvallend dat de RC nu echt aa nhet boomen is, elke week wel een nieuw stofje... al dan niet ongevaarlijk

#4 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 14 January 2015 - 03:54 PM

Op reddit vond ik een tripreportje 

I took 100ug alongside partner at 3:30am hoping for a mild introduction

+1 - Visuals starting to get under way, nice, very very similar to nope. Feeling incredibly happy. Can't wipe grin off my face.

+2 - Visuals have increased greatly, my partner comments she feels like shes on a summer holiday. Every room I enter seems to take some kind of theme with every individual item was now nicely melting into eachother and colours exploding slowly but gracefully across the room, to be honest visuals while still farely tame were alot stronger than I was expecting from this dose, I could ignore the fact the experience is happening but would of struggled alot to! 

+3.5-4 hours - Substance finally seems to have peaked, we realise neither of us has stopped smiling since we took it. Put on nature documentary, get giggles too badly to be able to leave it on. Worth noting no psychedelic, nope, al-lad, lsz or any of the 2Cs etc have ever actually given me the giggles or overwhelming "good times" vibe that this seemed to be having. 

+4 - Peaked around here, not really sure what has happened last couple hours to be honest, my partners trip report which started out well written and in far more detail than this ends with "Alex and Fury don't know kung fu" then becomes completely illegible. Just sitting talking now, none of which really makes any sense - we set off on about 5 different tasks then get mixed up and end up repeating this until we realise none of it got done. Longest tracers I've ever seen, visuals get much much stronger if i stare in same area for a while, almost overwhelming, taking over my whole vision.

5hours to 7 hours - Spent staring at various psychedelic imagery. Wish I had taken a stronger dose at beginning of trip as starting to get fairly bored now, and stimulating, stretchy, energetic bodyload is starting to get annoying, always a sign you didn't dose high enough for the whole trip! Wish we could just go out for a long walk but urban doesn't have the feeling of a countryside ramble when tripping.

+7-9 - trip still going but gotten too weak for our liking vs the bodyload factor so we both take some flubromazolam to try and get towards sleep. Suprisingly flubromazolam takes away the bodyload completely, which normally when I take benzos to abort an experience it just stops the visuals and not the bodyload! We spent this watching some strange murder documentary that really I didn't even notice was on, and then curled up and slept. For note without f-lam and alot of whiskey for me this definitely wouldn't have been possible. 

Woke up at 4.30pm, T+13, and after tossing and turning a bit I realise the slight stimulatory feeling was back. Go downstairs to make food, mind absolutely racing with thoughts that are completely incoherent and definately not relevant to whatever I'm doing, similar to normally I get trying to sleep at end of an acid trip. Drug definately still active at this point, though very tail end. Drink a bit and head back up to try and get back to sleep as the mind racing is frankly annoying; this is no different to the end of any long psych experience I've had though.

t+19 - Wake up again and head downstairs so not to wake up partner. Visuals still going slightly (this trip really has some legs!), feeling a little uncomfortable but nothing unmanagable, practically no comedown whatsoever really. 

I'd compare this visually as stronger than LSZ while seeming less superficial than AL-LAD, if that makes any sense. Had that certain "happy" vibe that I've never got off a psychedelic before that actually lasted longer than ten minutes (it lasted the first 5 hours at least!). Equal to about 300ug of AL-LAD ime.   Next time I think will dive in at 200ug for a fully immersive experience, reckon I will manage a nice +3 with that dosage. To be honest I wasn't expecting it to be as strong at 100ug as it was, but it was pretty much the perfect dosage for 1 blotter I would think.

It should be noted that even whilst still getting full imagery my eyes seemed to be fairly undilated by the 6-7 hour mark.

My tolerance for lysergamides is very low at the moment as past few trips have been on 2c-x drugs.

Overall a winner

Klinkt best veelbeloved! :D

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 14 January 2015 - 04:16 PM

Klinkt als LSD. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 February 2015 - 09:18 AM

Iemand al geprobeerd? Ben heel benieuwd of het nou echt anders is dan LSD of gewoon simpel weg een prodrug van LSD.

Het zou mij overigens ook niks verbazen als er gewoon LSD op deze zegels zit, want de enige manier om dit te maken is via LSD. En ook al wordt het molecuul wat zwaarder, het zal geen 100% omzetting zijn, dus verliezen ze product en dus inkomsten. Zeker als het wordt verkocht voor 10€ / 100mics, wat ook een gangbare prijs is voor losse LSD zegels.

Dus mocht iemand een zegel hebben, zou tof zijn als je er eentje wilt opofferen en deze dan naar de test service brengt. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 experience

experience

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 45 posts

Posted 02 April 2015 - 09:52 AM

Vorige week 50 stuks1p lsd zegeltjes binnengekregen uit de UK (€220)

Uit nieuwsgierigheid ben ik ben deze week begonnen met low dose lsd.

Om te testen of het ook op zou vallen tijdens het dagelijks leven zondag een kwart zegeltje genomen 25mcg.

Ik had mijn vriendin niets verteld om de proef op de som te nemen. 

het voelde precies zo als lsd en met een kwart zegeltje sloeg het toch aardig in. Ze had niets vernomen, maar ik vond dit toch iets te sterk voor op mijn werk.

Drie dagen later 15 mcg genomen...

Voelde goed, veel energie en enthousiasme tijdens het werken. Toch was deze dosis zelfs nog wat aan de hoge kant door het te veel aan energie waardoor ik me een energiebommetje voelde (ik heb veel energie van mezelf)

zaterdag weer proberen met 10 mcg...

wordt vervolgt 

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 April 2015 - 01:23 PM

Weet je zeker dat je je doseringen goed hebt? 15 microgram is echt heel weinig!

En zou je 1 zegel naar de testservice kunnen brengen, want dan hebben we meer uitsluitsel dan alles te laten berusten op subjectieve ervaringen. :)

Maar houdt ons zeker op de hoogte van je verdere experimenten hier mee.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 experience

experience

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 45 posts

Posted 10 April 2015 - 10:12 AM

Een paar keer 12 mg gedaan. Goed te handelen. Het voelde goed op het werk leuke gesprekken met klanten, meer verkopen en s'avonds diepere gesprekken en diepere gedachten met vrienden onder het genot van paar wijntjes Ik zal binnenkort wel eens een zegeltje opsturen om te testen.
Btw. Laatst een keer een waanzinnige trip gedaan met mijn vriendin.
We zouden naar een technofeest en hadden ieder 150 mg pep gedropt. Bleek het een r&b feest te zijn dus maar lekker thuis gebleven gezien we al een tijdje goa aan het luisteren waren en geen zin meer hadden in r&b. Supergezellig zo met z'n tweeën. En besloten er een half zegeltje lsd erbij te nemen. De overgang van speed naar lsd voelde erg goed. Een uurtje later nog een half zegeltje genomen en begon het echt leuk te worden. Maar nog goed te doen.
Aangezien mijn vriendin nog nooit echt had getript en hier zeer nieuwsgierig naar was deden we er een uur later nog 10 mg 2-cb bij. We houden beiden van Spinvis dus ff op spotify gezocht naar nieuw werk om ons te laten verrassen door nieuwe teksten en muziek. We kwamen op een album terecht waar hij met een nummer opstond. Dus hele album geluisterd. Waanzinnig zo goed. 3 keer achter elkaar gedraaid :) (radio 1 schrijver zoekt zanger) Beter niet van te voren luister als je van plan bent hier een keer op te trippen, nieuw is leuker ;) Ik lag inmiddels in een diep meditatieve staat met de ogen dicht. Wanneer ik opzij keek zag ik mn vriendin met de ogen open naar het plafond kijken. Ze kon zich moeilijk laten gaan zei ze. De oplossing lag nabij. Ze had al eens dmt gerookt maar zelfs na drie flinke hijsen nog niet veel van genomen. Zelf had al vele avonturen mee mogen maken met dmt :)
Vaak ben ik wel wat angstig met dmt en neem vaak een paar wijntjes vantevoren om het wat zachter te maken. Maar nu wist ik gewoon dat wanneer we 1 trekje dmt zouden nemen dit precies goed was om deze nacht kompleet te maken.
Ik begeleide haar eerst met 1 flinke teug uit de fles(machine) Met een ruk kwam ze overeind en riep gadverdamme was goor. 2 tellen werd ze achterovergeslagen en was weg. Ik deed er meteen ook een teug achteraan. 1 was echt genoeg! Het werd een Multdimentionale achtbaan als nooit te voren. Had toch wel een keer of 20 dmt gedaan en ayahuasca. Toen we beiden weer bij kwamen hadden we beiden zoiets van wtf was dit zo heftig en zo diep. Een uurtje later nog een keer geprobeert tegen beter in en werd dus een teleurstelling maar wisten we bij ons neer te leggen. (ff een lesje hebberigheid)
Goed we waren inmiddels al zo'n 8 uur verder en eigelijk nog geen moeilijk moment gehad wat ik toch wel verwonderlijk vond want dat heb je toch wel vaak ff een moment in een lange trip als lsd. Het fenijn zat em echter in de staart.
Ik besloot Fink op te zetten. Mijn vriendin had hem op aanraden van mij een keer op lowlands gezien. Wonderbaarlijk genoeg wist ze precies de teksten al had ze het maar 1 keer gehoord. de nummers klonken zeer intens en emotioneel Ik vroeg haar hoe dat was op Lowlands. Maar toen had zij zoiets.... Ben ik ooit op Lowlands geweest.. Ben ik wel echt.. Heeft mijn leven ooit bestaan en ga zo maar door.Ik herkende dit van een paar keer iets te veel ketamine/metoxetamine en begeep wel ongeveer waar ze in was gegleden. Dit kan behoorlijk angstig werken. Ze begon tetris op haar telefoon te spelen om weer in contact te komen met de dagelijkse realiteit. Dit hielp maar even. Maarja tetris begon op een gegeven moment natuurlijk ook raar te doen ;) En fixeerde ze zich steeds meer op het spel wat er best wel angstig uitzag. Heb dr toen haar spelletje maar subtiel uit dr hand genomen. Om weer wat rustiger te worden. Even later kregen we een burgernet allert op de telefoon en ze las dat er 2 mensen gewond in een huis lagen. Ze werd er van overtuigt dat dat wij waren en al drie wegen in huis lagen en mischien al dood waren. Ze begon heftig te huilen terwijl ik haar probeerde gerust te stellen. Dit maakte haar alleen maar angstiger want hoe kon iemand die niet bestaat je nou rustiger maken. Zelf ben ik voorstander om een trip uit te zitten maar het werd steeds erger. Dus haar valium gegeven en wat Air opgezet. Na een uurtje werd ze gelukkig weer wat rustiger. De dagen erna ben ik veel bij haar gebleven omdat ze nog wel wat angstig was. Na een week was ze weer helemaal geaard en zei dat ze dit toch echt niet had willen missen.
Ik weet niet wat er was gebeurt wanneer er geen tripsitter of in dit geval een ervaren tripper bij had gezeten. Maar zeker belangrijk wanneer iemand voor het eerst tript wel de goede begeleiding er bij krijgt.
Al met al een heel avontuur en wil je een keer echt goed dmt doen. Doe het dan eens op lsd ;)

#10 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 10 April 2015 - 02:58 PM

^Misschien is speed, lsd, 2cb en dmt ook wel een beetje overkill voor iemand die nog nooit had getript :P

Volgende keer ook de telefoon uitzetten! :) Wat van werk doe je eigenlijk?

#11 experience

experience

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 45 posts

Posted 10 April 2015 - 08:12 PM

Misschien idd wat overkill. Echter... Ze had het al een paar x geprobeerd met dmt en 4 aco dmt. Waar ze vrijwel niets van vernam en bij mij het goed deed met dezelfde dosis. Van de andere kant, we bouwden het rustig op. 24.00 pep, 2 uur half zegeltje 3.20 nog een halve 4.30 10 mg 2 cb, 5.30 ongeveer 15 mg dmt, 6.30 15 mg dmt en geen alcohol gehad (de tijden kunnen iets verschillen) Soms moet je het gewoon ook goed doen voor een "epic night" ;)

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 April 2015 - 02:28 PM

Klinkt als een geslaagd avondje, maar wat heeft dit te maken met 1p-LSD? Of zat dat op de zegeltjes? En waar refereert die '12 mg' naar?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 experience

experience

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 45 posts

Posted 11 April 2015 - 02:49 PM

Dat ging over de 12 mcg lsd als microdosing 1-p lsd.

De rest was meer een tripverslag die ik er achteraan schreef. met gewone lsd Sorry beetje offtopic,

Heb tot nu toe een keer of 6 microdosing gedaan met 1-p lsd naar volle tevredenheid.

Echt trippen nog niet gedaan op 1-p lsd maar het voelt hetzelfde

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 October 2015 - 10:50 AM

Bron: http://onlinelibrary...a.1884/abstract

Full-Text: https://bitnest.netf...CNAUj%7Bw%0C%01

Return of the lysergamides. Part I: Analytical and behavioural characterization of 1-propionyl-d-lysergic acid diethylamide (1P-LSD)

1-Propionyl-d-lysergic acid diethylamide hemitartrate (1P-LSD) has become available as a ‘research chemical’ in the form of blotters and powdered material. This non-controlled derivative of d-lysergic acid diethylamide (LSD) has previously not been described in the published literature despite being closely related to 1-acetyl-LSD (ALD-52), which was developed in the 1950s. This study describes the characterization of 1P-LSD in comparison with LSD using various chromatographic and mass spectrometric methods, infrared and nuclear magnetic resonance spectroscopy. An important feature common to LSD and other serotonergic hallucinogens is that they produce 5-HT2A-receptor activation and induce the head-twitch response (HTR) in rats and mice. In order to assess whether 1P-LSD displays LSD-like properties and activates the 5-HT2A receptor, male C57BL/6 J mice were injected with vehicle (saline) or 1P-LSD (0.025–0.8 mg/kg, IP) and HTR assessed for 30 min using magnetometer coil recordings. It was found that 1P-LSD produced a dose-dependent increase in HTR counts, and that it had ~38% (ED50 = 349.6 nmol/kg) of the potency of LSD (ED50 = 132.8 nmol/kg). Furthermore, HTR was abolished when 1P-LSD administration followed pretreatment with the selective 5-HT2A receptor antagonist M100907 (0.1 mg/kg, SC), which was consistent with the concept that the behavioural response was mediated by activation of the 5-HT2A receptor. These results indicate that 1P-LSD produces LSD-like effects in mice, consistent with its classification as a serotonergic hallucinogen. Nevertheless, the extent to which 1P-LSD might show psychoactive effects in humans similar to LSD remains to be investigated.

Wat ze dus in principe zeggen is dat 1P-LSD LSD-achtige effecten heeft en dat het in serum voor een deel hydrolyseerd naar LSD, maar zo weten niet hoe snel of voor welk percentage dat gaat.

En dat het in muizen grofweg een derde zo potent is als LSD.

Ben vooral benieuwd naar deel II, waarin ze beloven de affiniteit voor de verschillende 5HT receptoren te meten, hopelijk meten ze ook verschillende Dopamine receptoren.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 06 February 2016 - 08:47 PM

Zijn er inmiddels ook mensen die hier ervaring mee hebben zonder allerlei extra andere middelen? Dus eigenlijk een onderzoeksresultaat zonder verdere manipulaties?

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 February 2016 - 12:49 PM

125 ug geprobeerd.

Ik ging met de volgende mind-set de trip in. Vanwege mijn ervaring met LSZ van dezelfde leverancier dacht ik dat dit ook niet een hele sterke dosis zou zijn. En ook vermoede ik dat de trip vergelijkbaar zou zijn met LSD, want dat de 1p-LSD slechts een pro-drug is voor LSD en 125ug LSD is niet gek veel.

De setting was met een maat, die ook geen ervaring met dit middel heeft, maar net als ik genoeg andere ervaring met o.a. LSD en analogen. We zijn de hele avond bij mij thuis gebleven.

Wat me op viel is hoe bitter deze zegels zijn. Nu zegt dat niet alles, maar ik was heel huiverig dat er misschien een DOx op zou zitten. Binnen 30 min was er heel duidelijk effect, nog niet echt visuele effecten, maar vooral veel onrust. Had constant te behoefte om op te staan en dan weer te zitten. Ik wist niet echt wat ik met mezelf aan moest. Mijn maat ervoer hetzelfde.

Pas na anderhalf/ twee uur begon het echt heel psychedelisch te worden. En vanaf dit moment voelde het totaal niet meer als een DOx, maar ook niet als LSD. Er waren totaal geen mind-fuck/loops die ik altijd op LSD wel meerdere malen heb. Het was nu heel kalm en vooral ook heel helder. Op mentaal gebied was het lang geleden dat ik zo heerlijk heb kunnen trippen. Fysiek was er op nauwelijks een body-load, het enige was dat ik het wat koud had, wat waarschijnlijk door vasoconstrictie kwam.

Ook was het extreem visueel, iets wat LSD met deze dosis niet voor mij zou doen.

Uiteraard was dit meer 1 trial, maar voor als nog vind ik dit echt een winnaar, eentje die zeker niet onderdoet aan LSD. Sterker nog, denk dat ik deze prefereer!

Ik wil mijn zegel nog wel laten testen, want die bittere smaak zit me nog steeds beetje dwars, zodra ik daar een uitslag van heb, zal ik het jullie laten weten.

En ben nu ook extreem benieuwd hoe ALD-52 vergelijkt met deze stof (en LSD)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 01 March 2016 - 12:07 PM

klinkt goed poelster! :)

hoe lang was de hele duur? 

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 March 2016 - 06:29 PM

Ik had het om 21:00 genomen en rond pakweg 04:30 was ik weer redelijk terug. Met nog kleine naweeën af en toe. Dus de come-up is ongeveer 1-2 uur, piek duurt dan een ruime 4-5 uur en een hele geleidelijke come-down.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 01 March 2016 - 06:47 PM

Klinkt goed Poel! Laat je het weten wat de testuitslag was? Er zijn veel rc-aanbieders die dit hebben, ideaal. 

#20 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 02 March 2016 - 08:23 AM

Ik heb het een keer laten testen. Daar kwam een onbekende uit die wel al eerder ook 1P-LSD was. Dus in ieder geval consistent. Wat betekent dat het geen LSD is. Het lab kan het dus nog niet herkennen als 1P-LSD, maar de samples die ze getest hebben zijn wel consistent dezelfde onbekende. 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users