Een paar keer 12 mg gedaan. Goed te handelen. Het voelde goed op het werk leuke gesprekken met klanten, meer verkopen en s'avonds diepere gesprekken en diepere gedachten met vrienden onder het genot van paar wijntjes Ik zal binnenkort wel eens een zegeltje opsturen om te testen.
Btw. Laatst een keer een waanzinnige trip gedaan met mijn vriendin.
We zouden naar een technofeest en hadden ieder 150 mg pep gedropt. Bleek het een r&b feest te zijn dus maar lekker thuis gebleven gezien we al een tijdje goa aan het luisteren waren en geen zin meer hadden in r&b. Supergezellig zo met z'n tweeën. En besloten er een half zegeltje lsd erbij te nemen. De overgang van speed naar lsd voelde erg goed. Een uurtje later nog een half zegeltje genomen en begon het echt leuk te worden. Maar nog goed te doen.
Aangezien mijn vriendin nog nooit echt had getript en hier zeer nieuwsgierig naar was deden we er een uur later nog 10 mg 2-cb bij. We houden beiden van Spinvis dus ff op spotify gezocht naar nieuw werk om ons te laten verrassen door nieuwe teksten en muziek. We kwamen op een album terecht waar hij met een nummer opstond. Dus hele album geluisterd. Waanzinnig zo goed. 3 keer achter elkaar gedraaid

(radio 1 schrijver zoekt zanger) Beter niet van te voren luister als je van plan bent hier een keer op te trippen, nieuw is leuker

Ik lag inmiddels in een diep meditatieve staat met de ogen dicht. Wanneer ik opzij keek zag ik mn vriendin met de ogen open naar het plafond kijken. Ze kon zich moeilijk laten gaan zei ze. De oplossing lag nabij. Ze had al eens dmt gerookt maar zelfs na drie flinke hijsen nog niet veel van genomen. Zelf had al vele avonturen mee mogen maken met dmt

Vaak ben ik wel wat angstig met dmt en neem vaak een paar wijntjes vantevoren om het wat zachter te maken. Maar nu wist ik gewoon dat wanneer we 1 trekje dmt zouden nemen dit precies goed was om deze nacht kompleet te maken.
Ik begeleide haar eerst met 1 flinke teug uit de fles(machine) Met een ruk kwam ze overeind en riep gadverdamme was goor. 2 tellen werd ze achterovergeslagen en was weg. Ik deed er meteen ook een teug achteraan. 1 was echt genoeg! Het werd een Multdimentionale achtbaan als nooit te voren. Had toch wel een keer of 20 dmt gedaan en ayahuasca. Toen we beiden weer bij kwamen hadden we beiden zoiets van wtf was dit zo heftig en zo diep. Een uurtje later nog een keer geprobeert tegen beter in en werd dus een teleurstelling maar wisten we bij ons neer te leggen. (ff een lesje hebberigheid)
Goed we waren inmiddels al zo'n 8 uur verder en eigelijk nog geen moeilijk moment gehad wat ik toch wel verwonderlijk vond want dat heb je toch wel vaak ff een moment in een lange trip als lsd. Het fenijn zat em echter in de staart.
Ik besloot Fink op te zetten. Mijn vriendin had hem op aanraden van mij een keer op lowlands gezien. Wonderbaarlijk genoeg wist ze precies de teksten al had ze het maar 1 keer gehoord. de nummers klonken zeer intens en emotioneel Ik vroeg haar hoe dat was op Lowlands. Maar toen had zij zoiets.... Ben ik ooit op Lowlands geweest.. Ben ik wel echt.. Heeft mijn leven ooit bestaan en ga zo maar door.Ik herkende dit van een paar keer iets te veel ketamine/metoxetamine en begeep wel ongeveer waar ze in was gegleden. Dit kan behoorlijk angstig werken. Ze begon tetris op haar telefoon te spelen om weer in contact te komen met de dagelijkse realiteit. Dit hielp maar even. Maarja tetris begon op een gegeven moment natuurlijk ook raar te doen

En fixeerde ze zich steeds meer op het spel wat er best wel angstig uitzag. Heb dr toen haar spelletje maar subtiel uit dr hand genomen. Om weer wat rustiger te worden. Even later kregen we een burgernet allert op de telefoon en ze las dat er 2 mensen gewond in een huis lagen. Ze werd er van overtuigt dat dat wij waren en al drie wegen in huis lagen en mischien al dood waren. Ze begon heftig te huilen terwijl ik haar probeerde gerust te stellen. Dit maakte haar alleen maar angstiger want hoe kon iemand die niet bestaat je nou rustiger maken. Zelf ben ik voorstander om een trip uit te zitten maar het werd steeds erger. Dus haar valium gegeven en wat Air opgezet. Na een uurtje werd ze gelukkig weer wat rustiger. De dagen erna ben ik veel bij haar gebleven omdat ze nog wel wat angstig was. Na een week was ze weer helemaal geaard en zei dat ze dit toch echt niet had willen missen.
Ik weet niet wat er was gebeurt wanneer er geen tripsitter of in dit geval een ervaren tripper bij had gezeten. Maar zeker belangrijk wanneer iemand voor het eerst tript wel de goede begeleiding er bij krijgt.
Al met al een heel avontuur en wil je een keer echt goed dmt doen. Doe het dan eens op lsd