Jump to content

Photo

Nieuwe accountEven voorstellen

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 salonfilosoof

salonfilosoof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 62 posts

Posted 30 December 2014 - 02:05 PM

Ik ben Vlaming en reeds enkele jaren bevriend met ErnstJünger. Diegenen die recentelijk aanwezig waren op de laatste DHP-meet zullen mij vermoedelijk wel herinneren als de enige die vrouwelijk gezelschap had meegebracht en wiens gespreken geen einde lijken te hebben.

Ik heb sinds 2010 een account onder de naam Ex-Aspie. Ik koos toen die naam omdat ik na een LSD-trip gecombineerd met Methylone plots geen symptomen van Asperger's meer vertoonde en dit effect veel langer duurde dan de normale werkingsduur van Methylone. Zie deze draad uit 2010 en deze draad uit 2011 voor meer info.

De symptomen zijn op termijn wel degelijk teruggekomen, maar met behulp van vooral Methylone, 2-FMA en Amphetamine heb ik er heel wat vooruitgang kunnen boeken doorheen de jaren. Desondanks vind ik het niet echt meer gepast om nog de naam Ex-Aspie te gebruiken.

Gezien ik doorheen de jaren slechts 41 keren heb gepost op dit forum en slechts een 36 profile views heb gehad, heb ik dan maar beslist om een nieuwe account aan te maken... en dat is deze dus.

Ik ben van plan met deze account wat actiever te zijn dan mijn oude account, al kan ik dat niet garanderen. De vele verplichtingen in het echte leven maken het soms zeer onvoorspelbaar wanneer ik al dan niet de tijd vind om virtueel de geesten te mengen met mijn mede-Psychonauten uit het nabije Noorden.

Kwestie van mij toch al wat nuttig te maken, heb ik vandaag reeds een 40+ draadjes geopend in de media-subforum met in elke draad een filmtip voor tijdens of na een trip. 

Groeten aan iedereen die aanwezig was op de laatste DHP-meet,

Salonfilosoof

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 30 December 2014 - 06:57 PM

Wederom welkom en groeten aan uw wederhelft!

Kun je bij de vele filmsuggesties ook aangeven waarom ze de moeite waard zijn?

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 30 December 2014 - 09:18 PM

Ik heb je film suggesties in 1 topic onder gebracht. Net wat overzichtelijker.

En verder wees wederom welkom! :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 31 December 2014 - 03:31 AM

Ik heb je film-suggesties naar Rechter Hersenhelft verplaats .. omdat het kon ;)

En de tor-waarschuwing juist naar Linker!

#5 ErnstJ├╝nger

ErnstJ├╝nger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 06 January 2015 - 04:24 PM

Welkom! Welkom! :thumbsup:

Een aangenaam, digitaal weerzien; nu maar zien dat we niet meer zo vaak moeten wachten als vroeger op nieuwe posts...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users