Jump to content

Photo

Bucinnazine (AP-237)

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 07 July 2013 - 07:46 PM

Heeft er iemand ervaring met Bucinnazine (AP-237)? Kan er weinig informatie over vinden, maar kwam op een site tegen dat de doseringen tussen de 30-60 mg liggen en dat deze stof niet verslavend is. Nu zeiden ze dat ook over heroïne, dus daar geloof ik niet echt in.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 19 July 2013 - 10:07 PM

Die doseringen van 30-60 mg voor Bucinnazine kloppen wel aardig, bij 30 mg had ik zeker meer dan threshold sedatie en een dose van 60 mg begon al zeker behoorlijk aangenaam te worden. Persoonlijk denk ik dat de echte recreatieve dosis iets hoger zal liggen dan deze 60 mg, maar daar kan ik nog weinig zinnigs over zeggen..

Het voelt wel aardig anders dan de morfine-like opiaten, ook is het niet vergelijkbaar met O-desmethyltramadol of AH-7921. Misschien dat het nog het dichtstbij pentazocine in de buurt komt.

De come-up is behoorlijk snel, 15-20 min en het houdt dan ongeveer een uurtje of 4-5 aan, maar kan me voorstellen dat een hogere dosering wellicht nog iets langer aanhoudt.

Al met al een best interessant goedje, voor iets dat dusdanig onbekend is ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 20 July 2013 - 11:36 AM

Kun je de subjectieve verschillen wat uitgebreider toelichten? Het is altijd interessant om iets te horen over zo'n onbekende stof :)

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 03 September 2013 - 11:34 PM

Recent eens een trial buccanicine gedaan. In stappen van 10mg tot 100 opgewerkt. Ben zelf geen fan van opi in welke vorm dan ook tnt, deze heeft echter wel voordelen tov andere die ik ken. Geen jeuk, werkt niet overdonderend, achteraf geen kater, Lucid dreams en geen jeuk.

Op zich dus goeie indruk al met al! Hoewel ook weer niet echt memorabel, maar kwestie van smaak denk ik.... voor de compleetheid hebben we de avond er ook enkele pinten naast gedronken.

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 16 October 2013 - 08:40 AM

Heb nu wat meer ervaring met bucinnazine en voor mij ligt de ideale dosis tussen de 100-150mg. Alles +200mg begint licht ongemakkelijk te worden.

Over de subjectieve verschillen, tja, dat is altijd lastig, bucinnazine is anders van morfine-achtige opiaten op het gebied dat ik er niet echt van ga nodden en voelt ook minder dromerig aan. Ik heb het vermoede dat dit komt door de piperazine in de structuur, vaak hebben dergelijke verbindingen ook wel enige affiniteit voor een van de dopamine/serotonine receptoren, maar heb daar niks over kunnen vinden, helaas. In dat opzicht zal de zeer verwante azaprocin wellicht een meer dromerige effect geven. Ik vind bucinnazine juist wel weer een stuk meer dromerig dan AH-7921. Daarvan wordt ik voornamelijk heel afwezig. O-desmethyltramadol heb ik niet vaak en in verschillende doseringen geprobeerd om daar een echt goede vergelijking mee te maken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 11 November 2013 - 11:18 AM

Heb immidels ook ervaring met Bucinnazine. Na een allergietest, op persoonlijk advies meteen met 100 mg begonnen gezien mijn voorgaande MOR agonist avonturen (enige tolerantie is niet uit te suilten). Wat me opvalt is hoe fluffy het is. Ik heb mijn scale opnieuw geijkt omdat ik dacht dat dat volume meer dan 100 mg moest wegen.

Ingenomen op nuchte maag. Het komt vrij snel op, ik had 30 minuten nodig voordat ik het bemerkte. Vanaf dan is het ook wel stijl. Wat me opviel is hoe ongewoon deze stof aanvoelt. Het lijkt helemaal niet op morphine achtige opiaten. En ik ben het helemaal met poelster eens: Het deed me nog het meeste denken aan pentazocine.

De dosis was overduidelijk voor mij aan de lage kant en ik schat dat het oraal ongeveer 2x minder potent is dan morphine.

Ik voelde een warme pettige body rush met een licht dissociatieve neiging. Ik voelde in het begin vrij stevige niet opiaat achtige sedatie en wat verlies aan motoriek en coordinatie. Ik ervoer geen jeuk en had ook geen sterke pupil miosis.

Wat me opviel was hoeveel dingen die ik niet met opiaten in verband breng zich allemaal aandiende. Dit is overduidelijk geen pure MOR agonist. Er is meer loos. Ik vermoed delta vanwege dissociatieve en ik vermoed ook wat mixed antagonsime aangezien ik de ochtend erna diahree had...Het is sletterig beyond de opiaat receptoren vermoedelijk. Zeer ontypisch.

Al met al was het tot 6 uur na inname nog merkbaar maar vooral de sedatie dooft eigenlijk na de eerste 2 uurtjes al uit. Samenvattend: Een downer met een erg prettig gevoel dat ik niet als opiaat substituut zou aanmerken. Ik zou bijna zeggen. AP-237, een beetje vreemd maar wel lekker!

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 11 November 2013 - 12:54 PM

Ik ben er van overtuigd dat Bucinnazine geen zuivere mu-agonist is! Zoals ik in mijn vorige post al zei, vermoed ik dat dit komt door de piperazine in de structuur. Door deze neveneffecten vind ik doseringen boven de 200mg ook niet fijn meer aanvoelen, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Wellicht dat de volgende twee papers meer inzicht kunnen geven in het exacte profiel van deze stof, helaas heb ik geen toegang tot deze papers.

http://www.ncbi.nlm..../pubmed/1156016

General pharmacology of a new analgesic- AP-237

Abstract

1-n-Butyryl-4-cinnamylpiperazine hydrochloride, AP-237, was studied in a variety of general screening tests. Several routes of administration, including oral, subcutaneous, intraperitoneal, and intra-muscular, were employed. It was compared to morphine and pentazocine in many tests. It was found to be a potent analgesic in rats and mice with better oral efficacy than the reference agents. It did not exhibit anti-inflammatory, antipyretic, or anticonvulsant activity but appeared to have some tranquilizing properties. Its general pharmacology resembles the reference agents morphine and pentazocine, but with several differences.

http://www.ncbi.nlm..../pubmed/1156018

Analgesic and tolerance studies with AP-237, a new analgesic

Abstract

1-n-Butyryl-4-cinnamylpiperazine hydrochloride, AP-237, is a new analgesic that has been reported in both Japan and the United States to have good analgesic activity in animals and is currently undergoing clinical trials. A detailed study of the analgesic and side effect profile of this compound is presented. AP-237 was an effective analgesic in a variety of species by several different routes of administration. Results of studies in an inflamed paw pressure and tail flick test in rats, hot plate and writhing test in mice, tooth pulp test in rabbits and intra-arterial bradykinin test in dogs are reported. AP-237 had a low physical dependence liability in rodents as measured by a mouse jumping test and a lack of withdrawal syndrom. Tolerance and cross tolerance results are reported. AP-237 is compared to morphine and pentazocine in most tests.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 11 November 2013 - 01:39 PM

Ik heb ze beide eerder ook al gezocht, geen toegang hier ook.

Er is schrikbarend weinig literatuur. Ik heb er 1tje gevonden waarin ze onderzoek doen aan human oddi sphincter motility en het IM aan patienten geven en die krijgen 100 mg. In een andere paper met dezelfde insteek hanteert men 1mg/kg. Maar dat is dus meer infor over de dosis. Maar pharmacology... :hmz:

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 07 December 2013 - 09:55 PM

Nasaal gebruik van bucinnazine maakt dit middel voor mij ongeveer 2-3x zo potent. Het voelt wel vrij vervelend aan in de neus, dus herhaling zie ik niet als een reële optie. Overigens duurde het ook vrij lang voordat het kwam opzetten (~10 min).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 30 January 2015 - 06:30 PM

...en ik sluit mij hierbij aan in het rijtje van ervaren bucinnaziners.
Heb mij de laatste tijd wat toegelegd op de verschillende mogelijkheden van deze stof, wijze van toediening, dosis, klankschaalinvloeden en wat heb je nog allemaal.

De eerste  (noemenswaardige) trial was:

-oraal 100mg op een quasi-lege maag en het effect was zo subtiel, dat je er moest opletten om de fijnere effecten bewust te ervaren. Het heeft zo'n genadig plateau dat ik moeilijk van een berg of dal kan spreken.
-oraal 150mg en daags erna oraal 200mg: die deden al wat meer, iets geprononceerder dan die eerste trial, maar nog steeds geen allesoverheersend middel, geen narcotische pletwals. Eerder iets voor een kalme donderdagavond.
-nasaal 75mg: fok! Ben sowieso geen neuzenfan, maar dit brandt verschrikkelijk! Mijn traankanaal staat wagenwijd, maar helaas geen prisma van nieuw te ontdekken effecten.
-inject IM: 100mg: nu pas denk ik echt het specifieke effect van de buci geproefd te hebben, zonder subjectieve invulling (nu ja...). Ik heb moeite het fenomenologisch in de klasse der opiaten te zetten; voordat de chemici steigeren: dit heeft enkel betrekking op het gevoelsmatige van de drug. Ik herken er eerder die zachte roes in terug die me aan bromazepam doet denken.
-inject IV: 75mg: en ineens de eerste keer dat het me vlotjes lukt om iets in mijn aderstelsel te spuiten :woej: (een soortement viering waar enkel op DHP plaats voor kan zijn :duimpje: ) en als ik dan toch IM met IV injecteren moet vergelijken, dan biedt IV vreemd genoeg geen sterkere rush, steiler plateau en wat zou je nog allemaal verwachten...

Nu ik er zo over nadenk, zou ik de bucinnazine in een aparte categorie genotsmiddelen plaatsen die alleen niet helemaal tot hun recht komen, maar in combinatie met oxycodone of wiet, of zelfs in de nasleep van een pepdag,...duidelijk een meerwaarde bieden.
Druk ik mezelf enigszins begrijpelijk uit?
Veel woorden om eigenlijk enkel dit te willen zeggen: interessante stof, maar dan vooral in een mooie combo. Dan pas geeft ie zich bloot...

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 02 February 2015 - 12:43 AM

Had je geen ongemakkelijke lichamelijke effecten bij je IM of IV dosis?

Ben het helemaal met je eens dat deze stof zich goed leent ter aanvulling van een ander middel. Meestal drink ik er wel een biertje erbij, het is ook prima in combinatie met een hash-jointje.

Heb het ook een keer gecombineerd met een lage dosis oxycodone (15mg) en 75mg Bucinnazine, maar dit voelde eerder als een veel sterkere dosis oxy, maar dan zonder het kille wat oxy alleen heeft.

Natuurlijk is het combineren van opiaten met iets anders altijd een tricky iets, maar in dit geval heeft het zeker een meer waarde.

Wat me ook opvalt is hoe sociaal ik bij dit middel blijf, zelfs bij de hogere doseringen. Dat is iets wat ik totaal niet met andere opiaten heb, als de dosis dan hoog genoeg is dan is het toch echt het fijnste op ergens rustig te liggen met ogen dicht. Wellicht komt dit door dat het maar een partiële agonist is. (McH: Is dat ook wat jij bedoelde met mixed ago/antagonisme?)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 02 February 2015 - 02:10 PM

Idd, in vergelijk tot de andere opiaten hier geen neiging om me terug te trekken tot het dichtstbijzijnde, meest aanlokkelijke fluffy cloud, maar gewone sociale interactie. In dat opzicht is ie best wel anders...

Maar van enige nare lichamelijke effecten niet het minste gevoeld hoor.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users