Jump to content

Photo

Hoi DHP

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 filozof

filozof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 05 December 2014 - 01:30 PM

Hoi DHP,

Mijn eerste ervaring met drugs was een paddo trip ongeveer 4 jaar geleden. Vanaf dat moment was ik diep gefascineerd door de interactie tussen molecuul en brein. In de twee jaar daarna heb ik ongeveer 70 verschillende substanties gebruikt. Sommige daarvan vond ik echter net wat te leuk. Dat heeft mij doen besluiten om er voor dat moment volledig mee te stoppen en mijn studie terug op te pakken. Die periode heeft ruim twee jaar geduurd. Sinds enkele maanden heb ik mijn passie weer opgepikt en ben weer begonnen met experimenteren. Dit keer met meer wijsheid en enkele guidelines voor mezelf. 

Zoals ik al zei heb ik een diepe fascinatie voor de interactie tussen molecuul en brein. Ik bekijk dit dan ook chemisch/biologisch, op dezelfde manier als Shulgin dat deed. Ik ben geen "zweefteef" en geloof niet in god.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik op zoek ben naar mensen waarmee ik een constructieve discussie kan voeren over deze onderwerpen. Na enig geblader door het forum denk ik dat ik hier wel op men plek zit. :)

Dat was het wel, als je vragen hebt, shoot!

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 05 December 2014 - 03:57 PM

Welkom. :)

Naar welk middel gaat je voorkeur het meeste uit, en naar welk middel het minste?

En staat er iets heel hoog op de to-do lijst?

Hopelijk vind je hier op het forum wat je zoekt. :)

:dhp:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 ErnstJ├╝nger

ErnstJ├╝nger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 05 December 2014 - 04:26 PM

Mij lijkt dat je ook wel op de juiste plek bent terecht gekomen, af en toe zal je wel wat zweeftijverij moeten aanschouwen, maar de kern is alleszins onvervangbaar! :duimpje:

#4 filozof

filozof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 36 posts

Posted 05 December 2014 - 08:42 PM

@ Poelster: Liefst psychedelica, bijvoorbeeld LSD. Minst leuke: dissociatieve middelen.

Hoog op mijn to do lijstje staat AL-LAD.

Mij lijkt dat je ook wel op de juiste plek bent terecht gekomen, af en toe zal je wel wat zweeftijverij moeten aanschouwen, maar de kern is alleszins onvervangbaar! :duimpje:

Dat klinkt goed. :)

Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

#5 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 07 December 2014 - 08:52 PM

Welkom! ±D

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users