Marley Natural
Posted 20 November 2014 - 11:30 AM
Posted 21 November 2014 - 08:43 PM
Vreemd ,ik zie geen inhoud bij dit bericht? Weet wel waar het over zou móeten gaan...
Een groot cannabismerk lanceren doe je met Bob Marley natuurlijk
Marley Natural gaat het heten en het moet het grootste cannabismerk worden in een snelgroeiende wereldmarkt. Om snel marktaandeel te veroveren heeft investeringsmaatschappij Privateer Holdings uit Seattle een deal gesloten met de erven van cannabisliefhebber Bob Marley.
The Financial Times meldt vandaag dat Privateer Holdings een graantje wil meepikken van de groeiende cannabismarkt in de Verenigde Staten waar nu jaarlijks een omzet van 2,6 miljard dollar wordt gedraaid.
CANNABIS OP VEEL PLEKKEN LEGAALIn meerdere Amerikaanse staten is cannabis tegenwoordig legaal voor recreatief of medicinaal gebruik. In Canada is een landelijk systeem voor medicinale marihuana en ook in Uruguay is wiet legaal.
In een poging het eerste grote wereldmerk in de sector te worden zocht Privateer Holdings een wereldberoemde ambassadeur, Bob Marley was de ideale kandidaat. Zelfs na zijn dood worden er miljoenen verdiend met zijn naam.
Bron: NRC.nl http://www.nrc.nl/ni...ley-natuurlijk/
Posted 22 November 2014 - 08:09 AM
Het is een video Daturae, en waarschijnlijk blokkeert je browser die. Linksboven naast de menubalk moet je waarschijnlijk ergens op deblokkeren klikken.
Posted 22 November 2014 - 04:17 PM
Ik vind het zo vreemd dat die amerikanen buiten hun eigenland alles proberen om de cannabis industrie te slopen. En dan vervolgens zelfs te legaliseren.
Ik heb echt zwaar het vermoeden dat dit gewoon een tactische spelletje van de amerikanen is geweest om marktleider van de cannabis industrie te worden. Zijn jullie het met mij eens of ik moet ik snel mijn alu hoedje afzetten? ZO zwart wit als ik het schets zal het niet zijn, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in het hele verhaal zit.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users