Jump to content

Photo

3F-Phenmetrazinezinvolle toevoeging in de familie van de uppers

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 27 October 2014 - 05:18 PM

Deze week tweemaal de nieuwe upper (voor mij althans) 3f-phenmetrazine geprobeerd en vind het een zeer zinvolle toevoeging in de familie van de uppers.

-De eerste keer 75mg oraal genomen en dat gaf een aangename helderheid en activiteit, zonder de kenmerkende fysieke nevenwerkingen die ik voor een soortgelijke dosis van amfetamine gehad zou hebben. 'Gewoon' wakker en die extra focus. Prominent aanwezig dat wel (was ook een verhoudinggewijs hoge dosis meen ik). Maar niet zo dat het in het andere uiterste valt en ik er tics of zenuwen of zelfs een bodyrush van kreeg.

-Tweede kennismaking was 100mg en dat was ietsje sterker.

Niet echt een dopaminerush. Geen uitgesproken (artificiële) euforie, gewoon extra energie: hij doet wat een upper moet doen.
Ik denk dat dit zeker één van m'n favoriete uppers gaat worden, en dan vooral wegens de afwezigheid van al due typische neveneffecten, zoals craving. Voelt eigenlijk heel clean en lichaamseigen (al is dat onvermijdelijk maar een aanvoelen eerder dan een realiteit).

Ik vraag me af of het ook te roken valt en ik wil het ook eens een keer IV doen. Kwestie van het volle potentieel ervan te verkennen uiteraard he :duimpje:

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 27 October 2014 - 09:48 PM

Ik heb deze post gesplitst uit het phenmetrazine topic, want ik heb vermoeden dat deze compound een eigen topic gaat verdienen. :)

Heb ook al meerdere positieve verhalen gehoord. Voor omdat het, zoals jij ook zegt, een helderheid geeft zonder andere heftige neven effecten.

Op BL hebben ze het al gelijk over snuiven en pluggen van dit middel. Daarom mooi dat jij een orale dosering beschrijft.

Wat is ongeveer de werkingsduur, kan me zo voorstellen dat die fluor de werkingsduur wat verlengt, in vergelijking met phenmetrazine.

En mocht iemand 3F-phenmetrazine en phenmetrazine beide hebben geprobeerd, hoe verhouden deze twee met elkaar?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 01 November 2014 - 02:14 PM

Ik zou durven spreken van een gem. werking van 6-8uur, in die zin dat zich dan de voornaamste piek van stimulatie laat voelen.

Er zijn zeker na-effecten tot 10-12u schat ik, maar ik stel me zo voor dat -afhankelijk van de persoon, tolerantie,...- de ene er wel op kan slapen en de andere niet. De na-effecten zijn alleszins niet zo in-your-face dat ze niet te negeren zijn...

Omdat het niet zo'n piek (en dus rush) brengt als amf is er dus ook geen onvermijdelijke coming down en is het heel geleidelijk wegebbend...

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 01 November 2014 - 03:32 PM

Dat is nog meer positief nieuws. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 04 November 2014 - 04:14 PM

ook getest,

zeer aangenaam middel op lichaam en geest,

je voelt absoluut niet dat je roofbouw pleegt.

Getest op +- 50mg intranasaal, en dan brandt het een beetje ( minuut ofzo ).

Je staat er niet strak van of zo, je bent gewoon wat helderder en rapper kwa denken enzo.

Moet wel zeggen, heb 3 dagen gebruikt, niet constant, maar wel 3 dagen na elkaar en dan word je toch wat prikkelbaarder.

Maar zeker geen tegenvaller. Zou het iets hoger ranken dan 2-fa. Slapen gaat ook redelijk makkelik.

#6 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 05 November 2014 - 01:41 PM

Vreemd dat je beide middelen vergelijkt, voor mij althans. 3F-P is een gewone upper, terwijl 2-FA ontegensprekelijk ook een upper is, maar daarnaast een even sterke empathogene inwerking heeft.
Dat laatste kan ook wel aan de dosis liggen. Ik neem 2-FA à 175mg IM. Misschien dat het die empathogene werking niet heeft bij lagere dosissen... :hmz:

Daarnaast herken ik ook wat je beschrijft als het 'zuivere' aanvoelen, het voelt niet vuil of artificieel chemisch voor je geest (zoals mephdrone dat zeer uitgesproken wél heeft) en 's anderendaags ben ik ook niet zo prikkelbaar als na een nachtje amf. Ik kan de 3F-P-tekorten gewoon inhalen door slaap...

En ik heb evenmin de indruk (nu we toch bezig zijn de verschillen tussen 3F-P en amf op te lijsten) dat het anorectisch inwerkt. Mijn appetijt vermindert weliswaar, maar dat is eerder door de continue activiteit dan uit een aversie voor eten...

#7 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 07 November 2014 - 10:59 AM

2-fa heeft absoluut nix empathogeen bij mij...

de 4e-fa wel. Maar 2-fa, nope sory

edit: oh nee ik gebruik het absoluut niet in die dosissen. Is 175mg IM niet totale overkill? ik denk dat je het over 4-fa ( 4-fmp hebt ) niet?

#8 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 21 November 2014 - 12:29 AM

2-fa heeft absoluut nix empathogeen bij mij...

de 4e-fa wel. Maar 2-fa, nope sory

edit: oh nee ik gebruik het absoluut niet in die dosissen. Is 175mg IM niet totale overkill? ik denk dat je het over 4-fa ( 4-fmp hebt ) niet?

Nee hoor, ik beschik over een staal van zowel 2-FA als van 4-FMP, en tussen die twee is de laatste overduidelijk de meest empathogene, maar desalniettemin ervaar ik ontegensprekelijk een empathogene onderstroom naast die gekanaliseerde energie.
Als ik dit stofje, 2-FA bedoel ik dan, dan toch op een schaal moet plaatsen, zou ik het netjes in het midden zetten tussen amfetamine enerzijds en 4-fa anderzijds...

Ik geef grif toe dat ik van uppers nogal heftige dosissen nodig heb en dit zou je me ook niet nageven, mocht je me hierop bezig zien.
Waarschijnlijk heeft de god der receptoren mij nogal onevenwichtig toebedeeld op dit vlak en ben ik wat men een 'hard head' noemt, bij de meeste stoffen een bovengemiddelde dosis vereist om een vergelijkbaar effect te verkrijgen van iemand die veilig rond de gemiddelde dosis blijft hangen.

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 23 November 2014 - 05:31 PM

30 mg oraal geprobeerd, omdat ik, in tegenstelling tot Ersnt, een redelijke softhead ben wanneer het aankomt op stimulanten. En deze 30mg had meer effect dan ik verwacht had. Ik moet erbij zeggen dat ik opzoek was naar iets functioneels en niet iets wat euforie of een rush geeft. Tijdens de come-up was er toch een lichte neiging naar een rush, die gelukkig snel weer wegzakte. Het voelt inderdaad redelijk schoon aan, zoals al eerder is gezegd. Goede energie zonder bijwerkingen. Het werkte een uurtje of 6-7, maar dat was lastig in te schatten want het effect na heel langzaam af, wat ook wel fijn is, ipv van een crash.

Al met al een zeer geslaagde ervaring.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 27 November 2014 - 04:29 PM

Als ik dit zo lees is dit dus een hele goede studie-aid!

#11 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 01 December 2014 - 03:40 PM

Alleszins een die je toestaat gericht te focussen ipv ongericht je aandacht in het wildeweg te (ver)schieten zoals sommige andere stimulanten wel eens neigen te doen...
Zeer beheersbaar lijkt me...

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 07 December 2014 - 10:04 PM

Inmiddels ook 50mg geprobeerd. Nu had ik minder dan een half uur van te voren gegeten en dit voorkwam de rush compleet die ik de vorige keer ervaarde, wat ik wel aangenaam vond. Het effect was duidelijk sterker, maar nog steeds subtiel en geen negatieve effecten ervaren. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 niezage

niezage

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 15 December 2014 - 12:50 AM

Kan er iemand de orale dose range aangeven voor deze was aan het denken om een bommetje te droppen van 120 mg.Maar ben niet zeker of dit wel safe is. Wil men neusgaten niet naar de vaantjes helpen. Ben op zoek naar een stevige recreatieve dosis

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 15 December 2014 - 08:49 AM

Je zegt recreatieve dosis, maar welk effect zoek je precies?

Want ik vrees dat dit middel zich niet super verleent tot recreatief gebruik. Het is zeker niet onaangenaam, maar het geeft ook zeker niet een definitief fijn gevoel, zoals amfetamine (bijv.) dat wel kan geven, en het mist ook het empatogene effect van MDMA of 4-FMP.

Waarop is je gesuggereerde dosis van 120mg gebaseerd? Op BL is wel te lezen dat er members zijn die dit soort doseringen nasaal nemen, maar dit is verre van een garantie dat het safe is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 15 December 2014 - 02:38 PM

120mg nasaal lijkt me eerder onaangenaam dan "recreatief". Ik neem die dosis oraal, en dat is al bovengemiddeld hoog (omdat ik een hoge tolerantiegrens heb voor uppers en zo).
Ik zou zeggen: eerst beginnen met een lijntje van 25mg en zo up-the-dose totdat je je gewenste effect bereikt hebt.

Maar zoals Poelster hierboven: qua recreatief experiment lijkt het me toch niet zo de moeite...

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,311 posts

Posted 15 December 2014 - 03:17 PM

Die 120mg nasaal was ook absoluut geen suggestie of advies en overigens probeert Niezage de nasale route ook te vermijden.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 Ozymandias

Ozymandias

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 73 posts

Posted 09 January 2015 - 03:47 PM

Normaal gesproken slik ik 30 mg dex per dag. Onlangs heb ik dit een dag vervangen door tweemaal 30 mg 3f-phenmetrazine. Net zoals dex vond ik het een prima functionele stimulant. Het leek wat minder invloed te hebben op mijn lichaam (ademhaling, kaken, etc). Wat mij wel opviel was dat ik last had van een lichte misselijkheid en hoofdpijn bij de zeer geleidelijke uitwerking. Het is moeilijk te benoemen wat nou het geestelijke verschil is met dex amfetamine. Beiden geven ze een heldere staat. Toch is het effect duidelijk anders. Na deze ene trail gaat de voorkeur voor mij toch naar dex.

#18 Ozymandias

Ozymandias

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 73 posts

Posted 29 January 2015 - 09:16 PM

Nogmaals geprobeerd. 30 mg. Gaf licht onaangenaam lamlendig lichamelijk gevoel.

#19 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 30 January 2015 - 05:16 PM

Als functioneel alternatief voor dex-amf zal deze 3-F-Ph er sowieso als de mindere uitkomen, omdat de effecten minder uitgesproken zijn. (Wat in sommige gevallen dan weer in het voordeel van de vergelijking valt: bvb: minder geprononceerde lichamelijke nervositeit, geen anorexia,...).

Toch vreemd dat je lichamelijk al zo slecht reageert op zo'n kleine dosis. Natuurlijk is elk lichaam anders, net zoals elke batch anders is :unsure:  Ik zou het dus ook niet direct weten...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users