Deze week tweemaal de nieuwe upper (voor mij althans) 3f-phenmetrazine geprobeerd en vind het een zeer zinvolle toevoeging in de familie van de uppers.
-De eerste keer 75mg oraal genomen en dat gaf een aangename helderheid en activiteit, zonder de kenmerkende fysieke nevenwerkingen die ik voor een soortgelijke dosis van amfetamine gehad zou hebben. 'Gewoon' wakker en die extra focus. Prominent aanwezig dat wel (was ook een verhoudinggewijs hoge dosis meen ik). Maar niet zo dat het in het andere uiterste valt en ik er tics of zenuwen of zelfs een bodyrush van kreeg.
-Tweede kennismaking was 100mg en dat was ietsje sterker.
Niet echt een dopaminerush. Geen uitgesproken (artificiële) euforie, gewoon extra energie: hij doet wat een upper moet doen.
Ik denk dat dit zeker één van m'n favoriete uppers gaat worden, en dan vooral wegens de afwezigheid van al due typische neveneffecten, zoals craving. Voelt eigenlijk heel clean en lichaamseigen (al is dat onvermijdelijk maar een aanvoelen eerder dan een realiteit).
Ik vraag me af of het ook te roken valt en ik wil het ook eens een keer IV doen. Kwestie van het volle potentieel ervan te verkennen uiteraard he