Jump to content

Photo

RC benzosweer een nieuwe

• Please log in to reply
61 replies to this topic

#61 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 196 posts

Posted 10 June 2022 - 04:53 PM

Nu twee keer pyrazolam geprobeerd en tot zo ver vind ik dit de meest aangename RC benzo die er is.

De eerste keer 1mg genomen, zeer aangenaam effect, recreatief en inderdaad niet al te versuffend, maar werd er wel slapjes van.

De tweede keer de dosis verdubbelt, maar deze keer had ik toch echt wel moeite met wakker blijven en het daarom ook niet geprobeerd. ;)

Beide keren wel moeite met uit bed komen, maar zodra ik er eenmaal uit was nauwelijks meer effecten, wat voor mij bij bijv. etizolam wel degelijk anders is.

Al met al, een winnaar!

Tegenwoordig verkopen ze die pyrazolam gewoon "legaal" via het clearnet in pillen van 3 mg. En die pillen kan je ook niet zomaar eventjes breken zonder professionele tablettensnijder.

Anyway dit is een nogal sneaky benzo imho. Het lijkt alsof het niets doet maar ondertussen haalt het wel allemaal remmingen weg. Ja het is angstwerend zoals alprazolam maar niet sederend.

Klinkt allemaal prima maar er is niets bekend over lange termijn effecten. Als dit zo'n goede benzo is, waarom is deze nooit als medicijn ingezet, aangezien het al lang geleden is ontdekt? Blijft tricky dit.

Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#62 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 August 2022 - 10:50 AM

Waarom iets niet een medicijn is geworden, kan heel veel verschillende reden hebben en hoeft niet perse iets met het veiligheidsprofiel te maken hebben.

Het kan simpelweg gewoon het geval zijn dat op deze specifieke benzo geen patent was aangevraagd, of dat (toen der tijd) geen voordelen op bestaande middelen in deze benzo gezien werden of dat het bedrijf simpelweg een betere benzo in ontwikkeling had, want waarom zou je met jezelf in competitie gaan? Of een van tig andere redenen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users