Jump to content

Photo

RC benzosweer een nieuwe

• Please log in to reply
61 replies to this topic

#41 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 18 July 2015 - 07:19 PM

Ik ken t fenomeen.maar wat is nu verstandig.weer langzaam afbouwen of gewoon niets meer nemen.ik zit nu al twee dagen op niks meer.wat is veilig.heb ook geen zin in seizures of wat ook.ik probeer de nare gevoelens op te vangen met andere middelen.waarvan ik weet dat ik er niet verslaafd aan raak.

#42 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 18 July 2015 - 07:21 PM

Of toch diazepam gebruiken.heb t nog liggen.

#43 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 19 July 2015 - 09:28 AM

Als je er nu vanaf bent, zou ik proberen door te bijten en niet weer teruggrijpen naar iets waar je zoveel moeite voor hebt gedaan om juist vanaf te komen.

#44 Mandra

Mandra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 76 posts

Posted 19 July 2015 - 10:22 PM

Komt nu alleen nog met vlagen.dus gelukkig goed gekomen!

#45 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 August 2015 - 08:49 AM

Volgens mij is frubromazolam op de markt. De werking zou niet zolang zijn. 

ik heb het gepbrobeerd en werkt wel aardig door hoor. Zker 1mg voel je zeker de volgende dag nog . Maar zou beginnen  met 0.25mg of 0.5mg

de hypno versie van flubromazepam dan, enkel veel sterker...

Flubromazolam is voor mij ook zeker geen kort werkende benzo! Had +48 uur na inname nog steeds (na)effect. De hoofd effecten waren we na 15 uur zo'n beetje weg, maar nog een hele lange duf/loomheid volgde. Dit is er eentje die van mij niet hoeft, duurt te lang en is niet bepaald aangenaam. Ik had 0.5 mg op.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#46 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 November 2015 - 10:52 PM

Heeft er iemand ervaring met Metizolam (Desmethyletizolam). Ben vooral benieuwd naar de werkingsduur, in vergelijking met Etizolam.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#47 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 05 November 2015 - 12:48 PM

Ik werd ook drowsy wakker maar snap niet goed waarom Flubromazolam een lange halflife zou hebben. Z'n zusje, Triazolam, waarbij de Br en F beide Cl zijn is een zeer kortwerkende BDZ. En midazolam, hoewel een Imidazo en geen triazolo, lijkt er toch veel op en is ook extreem kortwerkend. Zou het voor het metabolisme veel uitmaken welk halogeen je daar hebt?

Trouwens ik heb nog nooit zo'n ernstige amnesia ervaren als met 500 μg FBr-lam. Ik had de volgende dag geen herinnering meer van wat ik gekookt had, gegeten had en op tv gekeken had. Echt eng.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#48 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 December 2015 - 01:34 PM

Zow, dat is wel een erg potente dan. Met iets als poeder diazepam kan je nog wel een foutje veroorloven van een paar milligram zonder extreme gevolgen. En dia lijkt ook iets veiliger, al zeggen 3 gevallen natuurlijk niet veel.

"Life-threatening adverse reactions have been observed at doses of only 3mg of flubromazolam" :-/ (https://en.wikipedia...i/Flubromazolam)

https://www.ncbi.nlm...pubmed/26585557

D. J. Greenblatt and colleagues reported in 1978 on two patients who had taken 500 and 2000 mg of diazepam, respectively, went into moderately deep comas, and were discharged within 48 hours without having experienced any important complications, in spite of having high concentrations of diazepam and its metabolites esmethyldiazepam, oxazepam, and temazepam, according to samples taken in the hospital and as follow-up

https://en.wikipedia...azepam#Overdose

https://www.ncbi.nlm...v/pubmed/357765

Die met Diazepam suicide probeerden te plegen mochten binnen 2 dagen het ziekenhuis verlaten, die flubberlam guest mocht na 9 dagen naar een andere afdeling.

The patient was treated with mechanical ventilation, intravenous fluids, flumazenil and continuous infusion of norepinephrine at a dose of 0.12 µg/kg/min. The patient survived and on the ninth day of hospitalization he was transferred to the Department of Neurology.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#49 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 19 December 2015 - 01:27 PM

Ik kan me heel goed voorstellen dat 3 mg dodelijk kan zijn. Dit is in mijn ogen net zo link als niet linker dan Fentanyl.

Ik vraag me ook af waarom? Waarom zo'n stof verkopen? Als ze bereid zijn dat risico bewust te nemen dan wil ik ook meer RC opioids i.p.v dit soort olifantengif!

"Prove me wrong..."

#50 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 December 2015 - 08:08 PM

Dat zal wellicht een tactische overweging zijn, want designer benzo's klinkt minder gevaarlijk in de oren van de wet/media/massa, dan designer opiaten, ook al zijn ze net zo gevaarlijk, al niet gevaarlijker.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#51 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 22 December 2015 - 09:30 AM

Had ik zo nog niet bij nagedacht. Sad but true...

"Prove me wrong..."

#52 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 March 2016 - 10:56 PM

Nifoxipam vind ik maar niks. Heb 2 en 4 mg geprobeerd, beide keren had ik geen noemenswaardige effecten. Naar het schijnt zou ik van een nieuwe batch moeten hebben, maar geen manier hoe ik dat kan verifiëren. Ook weinig behoefte om naar de actieve dosering te zoeken.

Om even mezelf te quoten..

Ook 6, 8 en 10mg nifoxipam geprobeerd. Bij 6mg nog steeds niks bijzonders, bij 8 en 10mg begon het op flunitrazepam te lijken, met een vergelijkbare werkingsduur. Was de volgende dagen behoorlijk suf, maar als ik kan kiezen dat geef ik toch duidelijk de voorkeur aan roofies.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#53 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 07 March 2016 - 12:22 AM

Heb je tolerantie, Poelster?

4 milligram is bij mij toch al wel flink aanwezig, moet ik zeggen. :P

#54 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 March 2016 - 08:13 AM

Wellicht een beetje, maar doorgaans ben ik redelijk gevoelig voor benzos, maar deze doet echt bijzonder weinig voor mij.

Maar ik heb ook bij andere gezien dat die ongevoelig zijn voor benzos die mij bij 1-2 mg plat leggen.

Zal wel iets te doen hebben met de fenotipische samenstelling van de GABAa receptors. Weet iemand of daar iets bekend over is?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#55 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 10 March 2016 - 09:42 PM

Ik ben ook erg ongevoelig voor nifoxi. Vind er weinig aan maar be nooit zo hoog gegaan. Misschien geef ik het nog een kans

"Prove me wrong..."

#56 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 12 April 2016 - 11:35 AM

Hier een intressante PDF die het werk van Moosman samenvat.

http://s000.tinyuplo...223293631774876

Ondertussen hebben ze van de meeste RC benzo's de half life en metabolieten bepaald. Niet heel precies omdat steeds maar 1 persoon de stof innam. Dus n=1. Maar een goede indicatie voor de gemiddelde nederlander aangezien het proefpersoon een duitser is en dus wss grofweg dezelfde CYPs zal hebben.

"Prove me wrong..."

#57 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 12 April 2016 - 08:21 PM

cool

#58 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 07 May 2016 - 10:49 AM

Wat wel eens beweerd wordt is dat flubrozalam sterk tolerantie induceert na een enkele keer gebruik. Nauw...dat klopt. 250 ug fbrlam...en vier dagen later had ik 6 mg etizolam nodig om op het effect van mijn gebruikelijke 2 mg te komen. wist eerst niet wat loos was! Toen linkte ik het aan de FBrLam...Akelig!

"Prove me wrong..."

#59 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 January 2017 - 04:00 PM

Heb de ontwikkelingen van de RC benzo's niet zo nauw meer gevolgd het afgelopen jaar, want het leek alsof alle nieuwe benzo's tenminste een halfwaardetijd hebben van +30uur ofzo, en in mijn ogen dus waardeloos.

Maar zijn er toevallig nog nieuwe kortwerkende RC benzo's op de markt ,die nog niet eerder in dit topic zijn genoemd?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#60 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 June 2017 - 12:01 PM

Heeft er iemand ervaring met adinazolam?

Volgens wikipedia heeft deze een halfwaarde tijd van slechts 3 uur, wat ideaal zou zijn!

Maar verder in het artikel staat dat de metabolieten ook actief zijn, waaronder N-desmethyl, welke 25-fold meer potent zou zijn (volgens een patent) en twee andere metabolieten, alpha-hydroxyalprazolam en estazolam. Van die eerste kan ik niet heel veel informatie vinden, maar estazolam zou grofweg 10x zo potent als adinazolam en een behoorlijk lange halfwaarde tijd.

Halfwaarde tijden en potenties die op wikipedia staan hebben we wel vaker misleid. 

Mijn vraag is dus, is dit een benzo die pas heel laat echt begint te werken of is het een prima kort durende optie?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users