Volgens mij is frubromazolam op de markt. De werking zou niet zolang zijn.

RC benzosweer een nieuwe
Posted 14 January 2015 - 12:44 AM
Posted 14 January 2015 - 12:51 PM
ik heb het gepbrobeerd en werkt wel aardig door hoor. Zker 1mg voel je zeker de volgende dag nog . Maar zou beginnen met 0.25mg of 0.5mg
de hypno versie van flubromazepam dan, enkel veel sterker...
Clonazolam zou ook zo zijn..
Posted 14 January 2015 - 01:48 PM
meeste benzos die tijd geleden op rc markt kwamen waren eigenlijk bestaande benzos die niet gereguleerd ware nhier:
Etizolam ( merk Etilaam )
Phenazepam: russiche benzo tegen alcohol verslaving
en je hebt er nog:Cinolazepam in het oostblok ( ljkt wat op temazepam )
En daarna kwamen de verschillende varianten erop:
Deschloro-etizolam: zou 1/4 potentie van etizolam hebben
Flubromazepam ( sterk 4-6mg / dosis met werkingsduur langer dan diazepam, kan ook misinformatie zijn, maar het werkt wel lang door dat wel )( zet om naar delorazepam en bromazepam dacht ik )
Flubromazolam ( werkzaam in microgram dosis 0.25mg tot 2mg ) heb ooit eens gezien dat 1000mg voor +- 140€ werd verkocht.
* deze info kwam ik tegen over flubromazolam:
Summary A very potent benzodiazepine derivative that is related to Triazolam and Pyrazolam. Dose Oral: Threshold: ~80ug. Light: 100-200ug Common: 200-400ug Strong: 400-600ug+ (Very tentative) Onset Oral: Within half an hour. Duration 4-8 hours. After-effects Up to 24 hours later. Avoid All other CNS depressants. Categories benzodiazepine
Ik lees ook dat er een paar nieuwe weer opkomen:
clonazolam; potentie zoals flubromazolam ( ook prijs ):
clonazolam Info Summary A very potent benzodiazepine that has an estimated half life of 10-18 hours. Is structually related to the likes of Alprazolam and Triazolam. Dose Threshold: 50-75ug Light: 75-200ug Common: 200-400ug Heavy: 500ug-1mg Onset Oral: Within half an hour. Duration 10-18 hours. Avoid All other CNS depressants. Categories benzodiazepine
Nifoxipam ( metaboliet van flunitrazepam ) geen verdere info
diclazepam( afgeleide van diazepam )
en lees dat binnekort ook zapizolam beschikbaar zal worden:
Zapizolam[1] is a pyridodiazepine drug, which is a benzodiazepine analog, specifically the pyridodiazepine analog of triazolam.[2] Presumably it has sedative and anxiolytic effects similar to those produced by benzodiazepine derivatives.
en dan zijn er nog ziljoenen aan niet uitgebrachte benzos etc...
en een analoog van lsd is ook op de markt nu: 1p-lsd ( geen benzo natuurlijk ) maar zo zie je maar hoeveeeeeeel er nog gesynth kan worden, opiaten die 40 * krachtiger zijn als morfine ook, en erger nog ...
...
Posted 15 January 2015 - 12:53 AM
Over zapizolam heb ik inderdaad gelezen. Dit zou erg kortwerkend zijn en perfect voor slaap.
Posted 15 January 2015 - 09:28 PM
Posted 17 January 2015 - 10:26 AM
heb gehoord dat nifoxipam die een tijd geleden verkocht werd een slechte batch was...( vnl scandinavische landen)... dat kun je dus ook voorhebben ...
Posted 20 January 2015 - 10:23 AM
Posted 07 February 2015 - 12:24 AM
nog niet hier voorbij zien komen :
Pyrazolam : soort kruising tussen Alprazolam en bromazepam.
dosis ongeveer 1 mg, 1/2 waarde tijd ongeveer 6-8 uur.
Deze is vooral angstremmend, dus men wordt er niet slaperig en slapjes van.
(ik slaap er heerlijk op b.t.w.).
Waarschijnlijk heeft deze ook het minste abuse-potentieel, want je wordt er niet 'benzo-high' van.
(dat wordt ik toch al niet van benzo's......)
Posted 07 February 2015 - 12:12 PM
Op de vorige pagina had Fool het ook al eventjes over pyrazolam en ook hij zei dat het een vrij korte werkingsduur had. Op wikipedia staat dat de half-life 17 uur, maar jij bedoelt denk ik dat het ongeveer 6-8 uur merkbaar is, want werkingsduur en half-life hoeft perse gelijk te zijn.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 07 February 2015 - 05:25 PM
Ik geef pyrazolam juist wel abuse-potentieel, omdat het wel degelijk angstwerend is en je er prima onder kan functioneren zonder écht vermoeid te raken. Lijkt me ideaal voor iemand met een stressvolle baan die geen tijd heeft om halve dagen te slapen?
Posted 27 February 2015 - 09:09 AM
Nu twee keer pyrazolam geprobeerd en tot zo ver vind ik dit de meest aangename RC benzo die er is.
De eerste keer 1mg genomen, zeer aangenaam effect, recreatief en inderdaad niet al te versuffend, maar werd er wel slapjes van.
De tweede keer de dosis verdubbelt, maar deze keer had ik toch echt wel moeite met wakker blijven en het daarom ook niet geprobeerd.
Beide keren wel moeite met uit bed komen, maar zodra ik er eenmaal uit was nauwelijks meer effecten, wat voor mij bij bijv. etizolam wel degelijk anders is.
Al met al, een winnaar!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 29 March 2015 - 03:58 PM
Wat denken jullie van flubromazolam? Hoor er akelige verhalen over, het schijnt zo potent te zijn dat zelfs mensen met tolerantie blackouts melden. Amnesia is bijna standaard en tolerantie ontstaat blijkbaar erg vlug.
Ik vraag me af of het wel verstandig is zulke potente RC benzos op de markt te brengen. Natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid bij de gebruiker maar mensen onderschatten hoe evil benzo's (kunnen) zijn.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 30 March 2015 - 12:25 PM
Over welke doseringen pyrazolam heb jij het dan?
Persoonlijk ben ik tegen dat vendors RC's (in het algemeen) verkopen die meer potent zijn als 1 mg, mits ze dit als poeder verkopen. Tuurlijk ligt de verantwoordelijkheid deels bij de gebruiker, maar ik vind dat de vendor ook deels de verantwoordelijkheid op zich moet nemen, want als er mensen aan overlijden, zal het hun business ook schaden. Helaas hebben te veel vendors een mentaliteit, van quick cash, quick out of the game.
Maar geen evenaring met flubromazolam.
Nifoxipam vind ik maar niks. Heb 2 en 4 mg geprobeerd, beide keren had ik geen noemenswaardige effecten. Naar het schijnt zou ik van een nieuwe batch moeten hebben, maar geen manier hoe ik dat kan verifiëren. Ook weinig behoefte om naar de actieve dosering te zoeken.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 30 March 2015 - 07:23 PM
Ik heb vier bezwaren tegen RC benzo's.
De eerste is autopiloot en geheugenverlies. Mensen hebben vaak niet door hoe ernstig onder invloed ze zijn.
Nummer twee is de snelheid waarmee er physiologische afhankelijkheid ontstaat. Meer dan vier weken en langzaam afbouwen is noodzakelijk.
3 is de ontwenning. Die is behoorlijk ernstig in vergelijking met vrijwel alle anderen middelen.
En vier is de sterke link tussen benzodiazepines en kanker. Het onderzoek dat deze epidemiologisch aangetoonde link in twijfel trekt wordt voor zover ik kon nagaan betaald door farmaceutische bedrijven.
Ik geloof dat er gerust af en toe een benzo genomen kan worden maar ik schat het risico hiervan hoger in dan voor anderen middelen terwijl ze die reputatie niet hebben.
"Prove me wrong..."
Posted 30 March 2015 - 08:44 PM
En vier is de sterke link tussen benzodiazepines en kanker. Het onderzoek dat deze epidemiologisch aangetoonde link in twijfel trekt wordt voor zover ik kon nagaan betaald door farmaceutische bedrijven.
Zou je die paper (en ook het onderzoek dat het in twijfel neemt) kunnen posten in het subforum 'Wetenschap'? Ben hier wel benieuwd naar, want wist niet dat er überhaupt sprake was van een correlatie!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 31 March 2015 - 03:40 PM
Punt 1, 2 en 3 lijkt mij toch ook sterk afhankelijk van de dosering en frequentie.
2-3 keer in de maand en ik merk niks van tolerantie, afbouwen of iets dergelijks. Dat van de kanker vind ik wel eng.
Bij punt 1 wel even als kanttekening 2mg etizolam en dan ga ik slapen. Gebruik etizolam enkel en alleen als slaapmiddel.
Volgens mij heb ik met mijn dosering en frequentie niks te vrezen, toch?
Posted 31 March 2015 - 07:57 PM
Overigens kan bij gewoon receptmatig gebruik zoals voorgeschreven door een arts al afhankelijkheid en daarmee gepaard gaande ontwenning optreden.
Ik zal de papers opzoeken. Ik heb me er een tijd geleden flink in verdiept, omdat ik het niet wou geloven. Maar hoe meer ik las des te ongeruster ik werd.
"Prove me wrong..."
Posted 31 March 2015 - 11:36 PM
Zou je die paper (en ook het onderzoek dat het in twijfel neemt) kunnen posten in het subforum 'Wetenschap'? Ben hier wel benieuwd naar, want wist niet dat er überhaupt sprake was van een correlatie!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Posted 03 July 2015 - 10:10 AM
Posted 14 July 2015 - 11:05 AM
Hier is het topic met de relateerde papers: https://www.dhpforum...es-carcinogeen/
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users