Hey mensen!
Ff vermelden voor meclonazepam dat ik mn geld hier echt niet aan zou opdoen!
Waardeloos net zoals deschloro-etizolam imho.
De 2 parent molecules zijn vele malen beter en snap niet waarom ze deze nu op de rc markt brengen.
Meclonazepam op 12 - 14mg deed niet bijzonder veel, mss wat ontspannend, mss placebo, ik kan het niet zeggen..
Kan zijn dat een benzonaïve er wel effecten van ondervind, maar ik niet. Ik wil mss nog 1 * proberen op bv 30mg maar ook niet hoger in ieder geval...
De enige die me nu eigenlijk de moeite waard lijkt is flubromazolam ( dosissen van 250ug ). En zou althans volgens verschillende mensen deze keer wel eens de moeite zijn.
Dus voor de Rc benzos is mijn mening eigenlijk:
- Etizolam: leuke sterke hypnoticum ongeveer als alprazolam. ( Bij urine testen wordt deze gevonden als alprazolam, verdere GC/MS testing zullen natuurlijk dit niet aantonen )
- Deschloro-etizolam: zou langer moeten werken en dosering zou hoger zijn dan bovenstaande, maar effect is totaal niet etizolam-achtig. ( urine test geloof ik hetzelfde als hierboven )
- Diclazepam: een iets wat lichtere versie van diazepam, zeker niet slecht, maar zou nooit beweren dat het dubbel zo krachtig is als diazepam. Werkingsduur is persoonlijk ook iets minder lang dan diazepam.
( urine test geeft melding van gebruik van diazepam, delorazepam en lormetazepam, en wss nog paar andere... GC/MS testing zal ook anders uitwijzen natuurlijk ).
- Flubromazepam: Een erg sterke benzo in de richting van bromazepam maar meer sederend dan.. Tja is beetje appels en peren verhaal he ... Erg lange halfwaarde tot 100u en lijkt mij het zeer geschikt om een benzoverslaving af te bouwen. ( geeft lorazepam al zeker aan in urine )
- Flubromazolam: kan hier nog geen zaken over zeggen...
- Phenazepam: eigenlijk de ultieme benzo om op een serieuze manier een benzoverslaving te stoppen. Lage doseringen van enkele milligrammen met zeer lange halfwaarde... Spijtig dat er zoveel cowboys de kracht van deze stof hebben onderschat. Is weinig recreatief ook en dat maakt het afbouwen veel makkelijker, de euforie is er bijna niet, dus ooki geen behoefte om meer te nemen.. ( weet niet welke stoffen in urine komen? )
- Meclonazepam ( urine geen idee, wss clona? ) maar ik zou er mn tijd en geld niet aan spenderen..
Mensen met andere ervaringen zou ik graag horen