Jump to content

Photo

Research Psychonautengezocht

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 KayaNPP

KayaNPP

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 30 September 2014 - 03:56 PM

Hallo!

Ik ben op zoek naar een doorgewinterde psychonaut die mij iets meer zou willen vertellen over hoe hij/zij hier precies in is gerold, wat precies de voordelen en nadelen er van zijn en wat hij/zij allemaal heeft meegemaakt als psychonaut zijnde. Dit is research voor een mogelijk nieuw tv programma. 

Als je geïnteresseerd bent mail dan even naar s.hijmans@hotmail.com.

Groetjes,

Kaya

#2 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,009 posts

Posted 30 September 2014 - 05:04 PM

Wat voor tv programma en voor welke zender?

The wisest mind has something yet to learn

#3 KayaNPP

KayaNPP

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 01 October 2014 - 09:32 AM

Zender is allemaal nog niet bekend, want we zitten nog in een research fase. Maar het is de bedoeling een programma te maken over Nederlanders met een bijzondere levensstijl/passie/hobby.

#4 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 01 October 2014 - 11:10 AM

sorry maar vind dit nogal heel vaag:

geen uitleg over wat het zal inhouden, geen zender, geen programma, geen doelstelling?

mss toelichten maar ik gok dat er weinig zullen happen..

#5 KayaNPP

KayaNPP

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 01 October 2014 - 12:56 PM

De doelstelling is om portretten te maken van Nederlanders die iets bijzonders doen waar veel mensen eigenlijk geen enkele weet van hebben en ook geen verstand van hebben. Ik denk dat psychonautisme nou typisch zoiets is waar veel misverstanden en vooroordelen over bestaan. In eerste instantie ben ik sowieso op zoek naar iemand die er meer verstand van heeft en uiteindelijk zou ik graag iemand vinden die zijn verhaal op camera zou willen doen natuurlijk. Een zender en een programmanaam zal pas komen als het programma verkocht wordt.

#6 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 01 October 2014 - 12:59 PM

Beetje het "humans of ..." idee?

Verder denk ik dat er weinig psychonauten te vinden zijn die graag met hun kop op tv willen, kan nogal negatieve gevolgen hebben. Als ik jou was zou ik gaan zoeken naar mensen die al eerder op tv zijn geweest ivm psychonautisme of mensen die bij een stichting zoals OPEN zitten en al publiekelijk over hun drugsgebruik zijn uit gekomen.

Veel succes! 

#7 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,009 posts

Posted 01 October 2014 - 01:42 PM

Volgens mij zet Stichting OPEN zich in voor het stimuleren van wetenschappelijk onderzoek naar psychedelica. Dat heeft niet direct te maken met psychonautisme en volgens mij zit daar ook niemand die het ooit publiekelijk over eventueel persoonlijk gebruik heeft gehad. Ik denk dan ook niet dat zij je verder zullen kunnen helpen.

The wisest mind has something yet to learn

#8 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 01 October 2014 - 06:36 PM

Zou ik eerder bij Arno Adelaars of een dergelijk iemand gaan kijken. Maar ik denk dat er genoeg andere bijzondere mensen in Nederland zijn die wel iets over hun leven willen vertellen. Laat de psychonauten lekker hun ding doen..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users