Dag allen,
Mijn naam is Benny, ik woon in Brabant. Ik heb me hier ingeschreven aangezien ik al in de gaten heb dat ik er wat aan ga hebben . Sinds mijn eerste psychedelische ervaringen met truffels ben ik mezelf steeds meer gaan verdiepen in deze wereld. Nou was ik dit jaar naar Boom gegaan, en hier een heleboel drugs uitgeprobeerd. Vervolgens uitgebreid LSD ontdekt op Psy-Fi. Na mezelf op een nieuwe manier ontdekt te hebben, heb ik besloten om mezelf te wagen in deze wereld tijdens een experimentele fase in mijn leven. Met de benodigde verantwoordelijkheid en opgebouwd karakter ben ik deel gaan nemen in de psytrance cultuur. Ik kijk uit naar de wijze lessen die ik ga leren van of aan mensen. Wie weet maak ik nog vrienden voor het leven en trippartners hier!
Ik heb ervaring met:
Truffels, Paddo's, LSD, Salvia, Changa (DMT), MDMA, 2C-B, 2C-D, 2C-E, XTC, Combi's hierin en een heleboel wiet.
Als mensen benieuwd zijn naar mij of ervaringen in een van deze stoffen voel je vrij om alles te vragen.
Ik ben nog pittig nieuw in de wereld van de psychonaut, maar ik zie mezelf een prima potentiaal hebben.
Bedankt voor dit forum
Xxxjes,
Benny