Jump to content

Photo

Even voorstellen

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Verbazingwekkend

Verbazingwekkend

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 30 September 2014 - 02:49 PM

Dag allen,

Mijn naam is Benny, ik woon in Brabant. Ik heb me hier ingeschreven aangezien ik al in de gaten heb dat ik er wat aan ga hebben :). Sinds mijn eerste psychedelische ervaringen met truffels ben ik mezelf steeds meer gaan verdiepen in deze wereld. Nou was ik dit jaar naar Boom gegaan, en hier een heleboel drugs uitgeprobeerd. Vervolgens uitgebreid LSD ontdekt op Psy-Fi. Na mezelf op een nieuwe manier ontdekt te hebben, heb ik besloten om mezelf te wagen in deze wereld tijdens een experimentele fase in mijn leven. Met de benodigde verantwoordelijkheid en opgebouwd karakter ben ik deel gaan nemen in de psytrance cultuur. Ik kijk uit naar de wijze lessen die ik ga leren van of aan mensen. Wie weet maak ik nog vrienden voor het leven en trippartners hier!

Ik heb ervaring met:

Truffels, Paddo's, LSD, Salvia, Changa (DMT), MDMA, 2C-B, 2C-D, 2C-E, XTC, Combi's hierin en een heleboel wiet.

Als mensen benieuwd zijn naar mij of ervaringen in een van deze stoffen voel je vrij om alles te vragen.

Ik ben nog pittig nieuw in de wereld van de psychonaut, maar ik zie mezelf een prima potentiaal hebben.

Bedankt voor dit forum

Xxxjes,

Benny

#2 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 30 September 2014 - 05:06 PM

Welkom!

Wat bedoel je met prima 'potentiaal' hebben? :)

The wisest mind has something yet to learn

#3 Verbazingwekkend

Verbazingwekkend

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 30 September 2014 - 06:18 PM

Dat ik een idee heb van mezelf dat ik wel pas in de wereld van de psychonaut ^^

#4 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 30 September 2014 - 08:56 PM

Ah, zo. Waarom denk je dat? :)

The wisest mind has something yet to learn

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 01 October 2014 - 10:35 PM

Welkom!

#6 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 02 October 2014 - 08:05 AM

Welkom, provinciegenoot:D

#7 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 03 October 2014 - 08:38 AM

Welkom!

Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Icelus. :)

#8 Verbazingwekkend

Verbazingwekkend

Silent one

• Members
  • 0 posts

Posted 04 October 2014 - 10:54 PM

Bedankt allen :)

Ik voelde me heel open en vrij op goa en psytrance feesten doordat er een verwelkomende sfeer hangt. Een sfeer die niet te rationalizeren valt maar wel door iedereen gevoelt wordt. Dat is wat me heel erg inspireerd in deze wereld, die connecties, wat is liefe en compassie? Psychedelica biedt een mogelijkheid om die wereld op een ander niveau te kunnen ontdekken. Realisaties die teweeg worden gebracht neem je mee in je persoonlijkheid. Maar natuurlijk is het allemaal geen zonneschijn, je kan je afvragen wanneer je te ver gaat met een realiteit vast te stellen door al die opengelegde werelden van psychedelica. Het is dus een goeie plek om jezelf te vinden, maar net zo goed om jezelf te verliezen. Het is een erg interresante wereld vol met spirituele inspiratie en bewustwording. En ik denk dat deze fascinatie in dit onrationalieerbare een belangrijk onderdeel is van wat iemand een psychonaut noemt. Mijn bergrip is dat ik niks begrijp.

#9 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 05 October 2014 - 05:22 PM

^Mijns inziens is die "spirituele inspiratie" en aanverwant geneuzel een farce, maar dat moet een ieder voor zich bepalen.

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 10 October 2014 - 01:44 PM

Opzich is psytrance cultuur wel een aardige verwelkoming in de psychedelische wereld, maar er ligt een hoop meer te ontdekken achter de horizon dan quasi spirituele trance-feestjes :bubbles:

#11 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 15 October 2014 - 01:40 PM

^Mijns inziens is die "spirituele inspiratie" en aanverwant geneuzel een farce, maar dat moet een ieder voor zich bepalen.

Gelukkig prijs ik me dat ik heel andere ervaringen heb. Voor spirituele inspiratie had ik geen dance of trancefeest nodig, maar juist het in volledige eenzaamheid nemen van m'n eerste paddo's heeft voor altijd 'the doors of perception' open gezet.  Al gelijk de eerste keer ging het fantastisch: de natuur opende zich voor me, ik zag aura's rond alle bomen, de bijen op een kilometer afstand kon ik horen zoemen. Het landschap waarin ik  liep golfde licht en de kleuren waren zacht, maar toch intens. Dieren leken ook niet bang voor me te zijn en ik voelde me volledig een met Moeder Natuur. Ik wilde niets liever dan in haar nabijheid zijn, wetende dat voor altijd daar mijn goddelijke inspiratie uit voort zou komen. Ergens in mijn hersenen is toen een 'spiritueel luikje' open gegaan, zoals denk ik sjamanen ook ervaren, en het is nooit meer verdwenen.

Blessed Be, Daturae.

#12 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 18 October 2014 - 04:45 PM

Die ervaring heb ik ook gehad, alleen interpreteer ik het nogal anders. Erg mooi is het hoe dan ook :)

Edited by Immad, 18 October 2014 - 04:48 PM.

#13 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 21 October 2014 - 11:50 PM

Welkom!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users