Jump to content

Photo

Weet iemand wat er met speed gebeurt als het oud is?

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 30 September 2014 - 02:16 PM

Twee jaar geleden kreeg ik dextro-amfetamine voorgeschreven vanwege mijn ADHD.

Nu heb ik dat al een hele lange tijd niet gebruikt en ik heb nog wat spul over en ik ben aan het overwegen om het weer te gaan gebruiken.

Maar het spul dat ik heb is nu minimaal anderhalf jaar oud, misschien wel twee jaar. En op de verpakking staat dat je het spul beter niet meer na 6 maanden kunt gebruiken. Maar ik ben nieuwsgierig, wat gebeurt er dan mee? Want als het toevallig in het afbreek proces verandert in een andere upper die niet gevaarlijker is dan dextro-amfetamine zelf dan vind ik het niet erg. Alleen dan wil ik wel weten welke upper dat zou zijn, want dan kan ik mijn dosis daar op aanpassen.

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#2 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 30 September 2014 - 02:30 PM

als ik mij niet vergis is dextro-amphetamine een van de meest stabiele drugs, dus indien deze droog, niet te warm en uit het zonlicht bewaart zijn denk ik dat deze na anderhalf jaar zelfs nog niet zoveel van hun potentie verloren hebben. In welke molecules het net uiteenvalt kan ik niet onmiddelijk zeggen, maar ik weet wel dat deze vrij schadeloos zijn.

#3 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 05 October 2014 - 10:41 AM

Als het zuiver is niks. Als het van die vieze naar ammoniak stinkende pasta is dan is er geen clean up gedaan en dat is het amper houdbaar. Google eens voor mescaline MEK recrystallisation. Werkt ook geweldig voor pep. Dan is het langer houdbaar dan jezelf.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#4 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 08 October 2014 - 10:49 AM

edit: ik denk dat je wel goed zit hoor, heb wel eens 4 jaar over datum benzos gesnoept en mss werkten ze wat minder sterk als normaal maar daar heb ik nix van gemerkt.

Tuurlijk is amphetamine anders, maar ik zie niet in waarom deze pharma grade dextro niet meer werkbaar zou zijn?

ik deed altijd cold acetone wash, maar wel sulfaat.

Deze verdampt ook supersnel en je hebt terug mooi wit poeder ;)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users